Ik zoek een nieuwe auto... Maar welke

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
speedline

Om je op het Nissan pad te helpen kan ik je wel een rit op de bijrijderstoel aanbieden van een getunede 300ZX Twin Turbo. Met wat tuningingrepen gaat het vermogen richting de 380pk. Werkelijk ongelooflijk als je bij 200+ het gas vloert.

Ook leuk als je 280km/h (260 zit er dan wel in) op de teller ziet op de maasvlakte. Toch wel fijn zo'n JWT chip die de Vmax opheft :D

We zijn bezig met een geinugh filmpie... 8)
Ben

speedline schreef:Om je op het Nissan pad te helpen kan ik je wel een rit op de bijrijderstoel aanbieden van een getunede 300ZX Twin Turbo. Met wat tuningingrepen gaat het vermogen richting de 380pk. Werkelijk ongelooflijk als je bij 200+ het gas vloert.

Ook leuk als je 280km/h (260 zit er dan wel in) op de teller ziet op de maasvlakte. Toch wel fijn zo'n JWT chip die de Vmax opheft :D

We zijn bezig met een geinugh filmpie... 8)
Aaaaaahhhhh mag ik met je meee ;) pupupupuuplease :D
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Maar die Honda schijnt wel zo'n sublieme wegligging en afstelling te hebben! Ik heb wel eens gehoord dat de NSX in samenwerking is gemaakt met Ayrton Senna.
Ben

Toppertje!!
Geen poen :) Wil wel mee rijden :lol:
Michel S.
Contacteer:

Pff, net klaar met werken enzo.

Even over audi. Enorm geilen bakken, dat zeker. Maar ze zijn of oud, of nieuwer en bijna onbetaalbaar voor mij. Maar dat is niet de reden waarom audi voor moi afvalt. Audi heeft bij bijna elke auto van hun 1 nadeel. Ze zijn zwaar. Beetje audi zit op 1500 kilo. En daar heb ik geen zin in eerlijk gezegd.

Alpine is ook wel leuk, maar dan heb ik niet echt een nieuwere auto dacht ik zelf.

300zx. Enorm strakke bak, echter onbetaalbaar voor mij.
Net zoals de RX7 Twin turbo.
Dat zijn ook lekkere bakken.

Tot nu toe is de subaru nog altijd de primaire keuze.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
[B4RTK3]

Fotootje:

[img]http://www.marktplaats.nl/fotos/autos/audi/15687.jpg[/img][/quote]

slik... wat een gruwelijk vette wagen!
[B4RTK3]

Marc

Een iets oudere Mitsu evo of de laatste Delta Integrale??

Cheers Marc 8)
Michel S.
Contacteer:

oudere evo is hier bijna niet te vinden, en vindt alleen de VI echt super bruut. De V mag er ook wezen, maar die kost net iets minder, maar niet veel.

Lancia Delta begin ik ook leuk te vinden. Maar niet als eigen auto. Ben nu echt al serieus aan het kijken voor een suub.

Jammer is dat ze best sterk zijn die suubjes. Heb er nog geen gevonden met motorschade ofzo. Zo een bak zou mij dus enorm intreseren. Maar dat vind je bijna nergens
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Anonymous

Ik weet nog een STI uit 1998 / 1999 op de slopo met kapotte distributieriem.

Moest geloof ik 6000 kosten.

moet je tel. nr. ?
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Ploegah schreef:Ik weet nog een STI uit 1998 / 1999 op de slopo met kapotte distributieriem.

moet je tel. nr. ?
Is dat die ene waar jij de voorstoelen uitgehaald hebt? :wink:
Anonymous

Mitsubisie Eclips ??

is dat niet wat
die fiat coupe zie ik veel in almere rijden en voor alfa zou ik ook nooit never gaan.

een RS2 of 4 is ook een hele mooie keus.

anders als je handig bent met plaat werk.

mijn schoonvader heeft voor heeel weinig een schade Rs6 gekocht met schade. heeft hem naar zijn werk gebracht op gelapt en tadaa
Anonymous

Knap dat je een RS6 ff oplapt. Gebruikte delel zul je niet zo gauw vinden en nieuw giga duur. Ding zal wel uit dld komen en kost nieuw hier ruim 100000 euro. Ze zijn max 2 jr oud dus giga veel BPM!!
jean-paul

Opel Vectra 4x4 Turbo, standaard 204pk 6-bak, effe Ph.2 chip 270PK, effe Ph.3.5 chip + extra's 340PK, effe Ph.4 385PK 600NM :D :D :D :D
Leuke auto voor niet te veel, makkelijk zelf het onderhoud te doen, onderdelen zijn goedkoop en makkelijk te krijgen, je wil niet weten wat het allemaal kost voor een Jap :(
Maar ja ....het is wel een Opel..........
Michel S.
Contacteer:

Ploegah schreef:Ik weet nog een STI uit 1998 / 1999 op de slopo met kapotte distributieriem.

moet je tel. nr. ?
Gimme gimme gimme
Remco_Rs
Contacteer:

Ik zal eff voor je kijken
Rudo

Hier aub géén Marktplaats van maken! Als je iets specifieks gezien hebt kun je dat altijd rechtstreeks naar de belanghebbend(n) mailen of pm-en.
Remco_Rs
Contacteer:

Oke Sorry zal niet meer gebeuren
speedline

GreenTwingo schreef: een RS2 of 4 is ook een hele mooie keus.

anders als je handig bent met plaat werk.

mijn schoonvader heeft voor heeel weinig een schade Rs6 gekocht met schade. heeft hem naar zijn werk gebracht op gelapt en tadaa
Een RS2 of zelfs een RS4 voor onder de €15k ? :lol:

Laat me niet lachen man...

Ken iemand die dat schade trucje met een Ferrari 348 heeft gedaan. Was rolschadetje en zou 'm wel ff opknappen. Na €40k aan reparaties is ie nog niet goed vanwege een cashflow probleempje.

Dus droom maar lekker verder :D

vr./gr.
Anonymous

GreenTwingo schreef:Mitsubisie Eclips ??

is dat niet wat
die fiat coupe zie ik veel in almere rijden
.

ja hallooooo, dat is dus een rode coupe 16v turbo :evil: dat is dus een hele andere auto om te zien als welke ik bedoelde.je kan dus niet [om maar even een voorbeeld te geven] een lancia delta 1.6 ie gaan vergelijken met en integrale evo 3, en dat is dus precies wat jij doet; appels met peren vergelijken :p .
.........mastino
Plaats reactie