30 Jaar GT Turbo [8,9&10 mei 2015] - Final planning
ziet er al goed uit zo .
ik wil rustig op maandag terug of eventueel nog een paar dagen ring met een paar engelsen maar dat zien we tegen die tijd wel .
wanneer is zo ongeveer de uiterste datum om alles door te geven om alles te kunnen boeken Tuur?
is dat alleen voor de camping en het circuit gebeuren .
of ook voor (het) hotel met de 66 kamers voor weinig .
ik wil rustig op maandag terug of eventueel nog een paar dagen ring met een paar engelsen maar dat zien we tegen die tijd wel .
wanneer is zo ongeveer de uiterste datum om alles door te geven om alles te kunnen boeken Tuur?
het hotel zou jij misschien kunnen regelen voor de personen die dat liever hebben? persoonlijk ga ik denk ik voor kamperen, veel gezelliger met z'n allenoldskool schreef:ziet er al goed uit zo .

uiterste datum heb ik nog niet, probeer de organisatie te pakken te krijgen voor wat meer informatie....
hoe dan ook, als je het circuit op wilt moet je er optijd bij zijn aangezien de plaatsen beperkt zijn
Aanwezig :
- Oldskool-5 GTTI
- Jasper - 5GT
- Arthur - 9 of Clio
- Roy - 5GTT
-
-
Denkt er over na :
- Arno16v -5GTT
-
-
-
- Oldskool-5 GTTI
- Jasper - 5GT
- Arthur - 9 of Clio
- Roy - 5GTT
-
-
Denkt er over na :
- Arno16v -5GTT
-
-
-
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Frankrijk heeft vast meer campings.
maar t zou zeker leuk zijn als we er met z'n alle staan.
Tuur wil en ga jij wat regelen ?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Aanwezig :
- Oldskool-5 GTTI
- Jasper - 5GT
- Arthur - 9 of Clio
- Roy - 5GTT
-Jochem - ?
-
Denkt er over na :
- Arno16v -5GTT
-
-
- Oldskool-5 GTTI
- Jasper - 5GT
- Arthur - 9 of Clio
- Roy - 5GTT
-Jochem - ?
-
Denkt er over na :
- Arno16v -5GTT
-
-
Jochem de Haas schreef:Frankrijk heeft vast meer campings.

Guys,
Ik heb contact gehad met de organisatie en zoals ik al had kunnen vermoeden is het er niks duidelijker op geworden!
Ik heb het secretariaat gevraagd of ik een group booking kon doen maar dat was niet mogelijk, het is de bedoeling dat je zelf het formulier invult en deze opstuurt, zij zullen dan de betalingsgegevens doorgeven waarna je het geld over dient te maken. Voor degenen die ook gebruik willen maken van het circuit dient het reglement gelezen en ondertekend te worden en uiteraard meegestuurd te worden.
Hoe de camping er uit ziet, ter plaatse of in het dorp, heb ik geen flauw idee van. Hoe we het voor elkaar gaan krijgen om een beetje bij elkaar te staan heb ik dus ook geen idee van.....
Hier het formulier welke ingevuld dient te worden voor registratie: http://www.cs5gt-turbo.fr/images/docume ... ptions.pdf
En hier de regelementen met betrekking tot track time: http://www.cs5gt-turbo.fr/images/docume ... Châtre.pdf
Bij het invullen graag op de tweede regel de clubnaam vermelden, wellicht dat ze dan begrijpen dat we samen een plekje willen....
Spanning is ook mogelijk maar heb dus geen flauw idee hoe ze dit gaan doen met indeling, zelf doe ik denk ik zonder, ik kan de telefoon wel in de auto opladen....
Ik stel voor dat jullie de documenten ingevuld naar mij toe sturen, zodat ik ze dan bij het secretariaat in kan leveren, waarna ik jullie de betalingsgegevens doorgeef.
Dan als laatste nog een vraag, ik ga er van uit dat jullie vrijdag en zaterdag willen overnachten, om vervolgens zondag na de tour weer af te druipen?
De Engelsen willen miss nog naar de Ring maar ik betwijfel of die open gaat zijn op Maandag.....
Bij vragen en/of opmerkingen hoor ik het graag!
Ik heb contact gehad met de organisatie en zoals ik al had kunnen vermoeden is het er niks duidelijker op geworden!
Ik heb het secretariaat gevraagd of ik een group booking kon doen maar dat was niet mogelijk, het is de bedoeling dat je zelf het formulier invult en deze opstuurt, zij zullen dan de betalingsgegevens doorgeven waarna je het geld over dient te maken. Voor degenen die ook gebruik willen maken van het circuit dient het reglement gelezen en ondertekend te worden en uiteraard meegestuurd te worden.
Hoe de camping er uit ziet, ter plaatse of in het dorp, heb ik geen flauw idee van. Hoe we het voor elkaar gaan krijgen om een beetje bij elkaar te staan heb ik dus ook geen idee van.....
Hier het formulier welke ingevuld dient te worden voor registratie: http://www.cs5gt-turbo.fr/images/docume ... ptions.pdf
En hier de regelementen met betrekking tot track time: http://www.cs5gt-turbo.fr/images/docume ... Châtre.pdf
Bij het invullen graag op de tweede regel de clubnaam vermelden, wellicht dat ze dan begrijpen dat we samen een plekje willen....
Spanning is ook mogelijk maar heb dus geen flauw idee hoe ze dit gaan doen met indeling, zelf doe ik denk ik zonder, ik kan de telefoon wel in de auto opladen....
Ik stel voor dat jullie de documenten ingevuld naar mij toe sturen, zodat ik ze dan bij het secretariaat in kan leveren, waarna ik jullie de betalingsgegevens doorgeef.
Dan als laatste nog een vraag, ik ga er van uit dat jullie vrijdag en zaterdag willen overnachten, om vervolgens zondag na de tour weer af te druipen?
De Engelsen willen miss nog naar de Ring maar ik betwijfel of die open gaat zijn op Maandag.....
Bij vragen en/of opmerkingen hoor ik het graag!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Alvast bedankt voor je moeite...
Hier een voorbeeldje hoe de formulieren ingevuld dienen te worden: https://www.dropbox.com/s/as64dwam2quud ... e.pdf?dl=0
Na nader onderzoek ben ik tot de ontdekking gekomen dat de camping ongeveer 3km bij het circuit verwijderd is. Ook heb ik gevonden dat de plaatsen ongeveer verdeeld zijn in groepjes van 6-8 tenten waar 1 elektro aansluiting is. Hoe dit zich precies gaat uiten met betrekking tot de aangevraagde spanning weet ik niet, persoonlijk doe ik het maar gewoon niet.
Vul dus bij de clubnaam Renault Tuning Club in, dan ga ik proberen dat we zo veel mogelijk bij elkaar komen te staan (tevens naast de RTOC mocht dat mogelijk zijn).
Er is ook een optie om een exhibitors plek te reserveren, of dit alleen voor een stand is of ook alle auto's bij elkaar heb ik geen idee van. Wel staat er dat dit voor een particulier €10 kost en voor een professionel gratis is, of de club daar onder valt weet ik niet maar dat ga ik nog even informeren.
Als laatste moet ik nog een ultimatum gaan stellen voor inschrijving, hoe langer we wachten hoe groter de kans is dat de camping en track-time plekken al vergeven zijn.
Enige suggesties voor een mooie, eerlijke datum?
Na nader onderzoek ben ik tot de ontdekking gekomen dat de camping ongeveer 3km bij het circuit verwijderd is. Ook heb ik gevonden dat de plaatsen ongeveer verdeeld zijn in groepjes van 6-8 tenten waar 1 elektro aansluiting is. Hoe dit zich precies gaat uiten met betrekking tot de aangevraagde spanning weet ik niet, persoonlijk doe ik het maar gewoon niet.
Vul dus bij de clubnaam Renault Tuning Club in, dan ga ik proberen dat we zo veel mogelijk bij elkaar komen te staan (tevens naast de RTOC mocht dat mogelijk zijn).
Er is ook een optie om een exhibitors plek te reserveren, of dit alleen voor een stand is of ook alle auto's bij elkaar heb ik geen idee van. Wel staat er dat dit voor een particulier €10 kost en voor een professionel gratis is, of de club daar onder valt weet ik niet maar dat ga ik nog even informeren.
Als laatste moet ik nog een ultimatum gaan stellen voor inschrijving, hoe langer we wachten hoe groter de kans is dat de camping en track-time plekken al vergeven zijn.
Enige suggesties voor een mooie, eerlijke datum?
Ik krijg zojuist het formulier welke ingevuld dient te worden in Word formaat en in het Engels doorgestuurd, bij deze: https://www.dropbox.com/s/boqkdu8g2wnp6 ... .docx?dl=0
-
- Contacteer:
Aanwezig :
- Oldskool-5 GTTI
- Jasper - 5GT
- Arthur - 9 of Clio
- Roy - 5GTT
-Jochem - ?
- Joost 5 GTTi
Denkt er over na :
- Arno16v -5GTT
-
-
- Oldskool-5 GTTI
- Jasper - 5GT
- Arthur - 9 of Clio
- Roy - 5GTT
-Jochem - ?
- Joost 5 GTTi
Denkt er over na :
- Arno16v -5GTT
-
-
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Aanwezig :
- Oldskool-5 GTTI
- Jasper - 5GT
- Arthur - 9 of Clio
- Roy - 5GTT
-Jochem - ?
- Joost 5 GTTi
Denkt er over na :
- Arno16v -5GTT
- Arco - 5GTT
-
- Oldskool-5 GTTI
- Jasper - 5GT
- Arthur - 9 of Clio
- Roy - 5GTT
-Jochem - ?
- Joost 5 GTTi
Denkt er over na :
- Arno16v -5GTT
- Arco - 5GTT
-
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Deadline voor inschrijven 15 januari, zou een mod of Chris dit even in de titel willen vermelden?
al een leuke opkomst gelukkig .
komen ook ongeveer 10 duitsers die kant op en dan nog de 2 engelse clubs.
maar nog een niet onbelangrijke vraag .
hoe zit het met de 98 octaan benzine ,is die goed verkrijgbaar bij de snelweg stations.
of wordt het de dorpen afstruinen naar een 98 pomp station .
komen ook ongeveer 10 duitsers die kant op en dan nog de 2 engelse clubs.
maar nog een niet onbelangrijke vraag .
hoe zit het met de 98 octaan benzine ,is die goed verkrijgbaar bij de snelweg stations.
of wordt het de dorpen afstruinen naar een 98 pomp station .
-
- Über-Spammer
In Belgie & Frankrijk is 98 overal verkrijgbaar. Snelweg, dorp, supermarkt. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
-
Aanwezig :
- Oldskool-5 GTTI
- Jasper - 5GT
- Arthur - 9 of Clio
- Roy - 5GTT
-Jochem - ?
- Joost 5 GTTi
Denkt er over na :
- Arno16v -5GTT
- Arco - 5GTT
- Willeon - 5 GTT
- Oldskool-5 GTTI
- Jasper - 5GT
- Arthur - 9 of Clio
- Roy - 5GTT
-Jochem - ?
- Joost 5 GTTi
Denkt er over na :
- Arno16v -5GTT
- Arco - 5GTT
- Willeon - 5 GTT
-
- Über-Spammer
Aanwezig :
- Oldskool-5 GTTI
- Jasper - 5GT
- Arthur - 9 of Clio
- Roy - 5GTT
-Jochem - ?
- Joost 5 GTTi
Denkt er over na :
- Arno16v -5GTT
- Arco - 5GTT
- Willeon - 5 GTT
- MartijnG - 5GTT?
- Oldskool-5 GTTI
- Jasper - 5GT
- Arthur - 9 of Clio
- Roy - 5GTT
-Jochem - ?
- Joost 5 GTTi
Denkt er over na :
- Arno16v -5GTT
- Arco - 5GTT
- Willeon - 5 GTT
- MartijnG - 5GTT?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Vroeg me al af waar je bleef Tinus
Hhhhmmmm, misschien wel weer eens leuk iets in het buitenland...
Megane R26 -> Megane 4 RS
http://uk.hotels.com/hotel/details.html ... west_first
paar engelse zitten in een hotel in het dorp.
weet niet of er nog intresse is om daar te verblijven .
is nog plaats .
paar engelse zitten in een hotel in het dorp.
weet niet of er nog intresse is om daar te verblijven .
is nog plaats .
Okey, wederom mail terug van het secretariaat en het begint langzaam maar zeker duidelijker te worden.
Ik heb een Excel sheet welke ik kan gaan vullen met de gegevens dus jullie hoeven het inschrijvingsformulier niet te tekenen. Tegen de tijd dat we richting de deadline gaan zal ik aangeven welke gegevens ik nodig heb.
Wel dienen degenen die het circuit op willen een kopie van hun rijbewijs en het ondertekende aansprakelijkheidsformulier te overhandigen.
Als je een passagier mee het circuit op wilt nemen moet deze €10 betalen, of dat voor 1 auto geldig is of voor de persoon zelf weet ik niet.....
Gr. Tuur
Ik heb een Excel sheet welke ik kan gaan vullen met de gegevens dus jullie hoeven het inschrijvingsformulier niet te tekenen. Tegen de tijd dat we richting de deadline gaan zal ik aangeven welke gegevens ik nodig heb.
Wel dienen degenen die het circuit op willen een kopie van hun rijbewijs en het ondertekende aansprakelijkheidsformulier te overhandigen.
Als je een passagier mee het circuit op wilt nemen moet deze €10 betalen, of dat voor 1 auto geldig is of voor de persoon zelf weet ik niet.....
Gr. Tuur
-
- Über-Spammer
Dus als ik het goed begrijp nu nog even geen actie nodig richting jou?
Ja, ik zit niet meer zo vaak op het forum dus mijn reactie was wat later. Ik ga sowieso het circuit niet op overigens en camping weet ik ook nog ff niet hoe of wat. De vriendin gaat waarschijnlijk mee en die is wel van het kamperen, dus dat komt wel goed. Met zn allen op een zelfde camping is natuurlijk dan wel weer gezellig
Ik laat de GTT er voorlopig op staan, vraag blijft natuurlijk of ie het dan al/nog doet
Ja, ik zit niet meer zo vaak op het forum dus mijn reactie was wat later. Ik ga sowieso het circuit niet op overigens en camping weet ik ook nog ff niet hoe of wat. De vriendin gaat waarschijnlijk mee en die is wel van het kamperen, dus dat komt wel goed. Met zn allen op een zelfde camping is natuurlijk dan wel weer gezellig

Ik laat de GTT er voorlopig op staan, vraag blijft natuurlijk of ie het dan al/nog doet

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Jullie kunnen nu idd nog even wachten met gegevens en dergelijken. Omstreeks 15 januari ga ik de balans opmaken en de arrangements in gang zetten 

-
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Contacteer:
Tuur, heb je de info voor het circuit rijden ook pas de 15e nodig? Want dat wil ik natuurlijk wel weer gaan proberen 

Aanwezig :
- Oldskool-5 GTTI
- Jasper - 5GT
- Arthur - Clio
- Roy - 5GTT
-Jochem - ?
- Joost 5 GTTi
Denkt er over na :
- Arno16v -5GTT
- Arco - 5GTT
- Willeon - 5 GTT
- MartijnG - 5GTT?
Huidige stand van zaken, nog 23 dagen voor het einde van de inschrijving. Kom op mensen, laten we massaal gaan deze keer!!
- Oldskool-5 GTTI
- Jasper - 5GT
- Arthur - Clio
- Roy - 5GTT
-Jochem - ?
- Joost 5 GTTi
Denkt er over na :
- Arno16v -5GTT
- Arco - 5GTT
- Willeon - 5 GTT
- MartijnG - 5GTT?
Huidige stand van zaken, nog 23 dagen voor het einde van de inschrijving. Kom op mensen, laten we massaal gaan deze keer!!
Aanwezig :
- Oldskool-5 GTTI
- Jasper - 5GTT
- Arthur - Clio
- Roy - 5GTT
-Jochem - ?
- Joost 5 GTTi
- Emil - 5GTT
Denkt er over na :
- Arno16v -5GTT
- Arco - 5GTT
- Willeon - 5 GTT
- MartijnG - 5GTT?
- Oldskool-5 GTTI
- Jasper - 5GTT
- Arthur - Clio
- Roy - 5GTT
-Jochem - ?
- Joost 5 GTTi
- Emil - 5GTT
Denkt er over na :
- Arno16v -5GTT
- Arco - 5GTT
- Willeon - 5 GTT
- MartijnG - 5GTT?
Nog 10 dagen tot de deadline, heb inmiddels ook 7 man vanuit Duitsland die mee gaan 

hmm mooi hoor Jorg en de andere duitsers zijn blij dat je hebt willen regelen .tutuur schreef:Nog 10 dagen tot de deadline, heb inmiddels ook 7 man vanuit Duitsland die mee gaan

wordt nog echt druk daar in frankrijk straks .