moet je maar eens opletten hoe hard dat gaat straks. en het zijn allemaal prijzen ex btw en nog een percentage wat erbij komt, ik meen 21%. moet je maar ff nalezen op die site.
ik d8 laatst ook een goedkope auto te gaan bekijken, totdat je echt ging rekenen en ie duurder was als vergelijkbare types in de handel
Zijn die kisten dan wel gevuld voor dat openingsbod ???
Zo'n kist gevuld kost gewoonweg ruim 2200 euro ex. .....
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Arco Straver schreef:Zijn die kisten dan wel gevuld voor dat openingsbod ???
Zo'n kist gevuld kost gewoonweg ruim 2200 euro ex. .....
what you see is what you get
Ook dat spuitbusje remmenreiniger van Motip ???
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
reken gewoon op de helft erbij, dan valt de echte prijs nog 'n beetje mee.
Heb me daar een aantal jaar geleden ook lelijk in vegist toen er een partij Devil uitlaten op Daan Veilingen werd aangeboden
-Ray- schreef:moet je maar eens opletten hoe hard dat gaat straks. en het zijn allemaal prijzen ex btw en nog een percentage wat erbij komt, ik meen 21%. moet je maar ff nalezen op die site.
ik d8 laatst ook een goedkope auto te gaan bekijken, totdat je echt ging rekenen en ie duurder was als vergelijkbare types in de handel
Idd, gaat vooral hard vanaf het laatste half uur, dan is het opletten en geluk hebben............het is namelijk ook zo dat de veiling met 5 min wordt verlengd als er iemand een hoger bod plaatst. Dus het bod staat bijv. op 150 euro, jij denkt slim te zijn en in de allerlaatste minuut te bieden, dan wordt de veiling voor dat kavel met 5 min verlengd zodat andere mensen kunnen bieden. Gewoon kwestie van heel veel geluk hebben. En idd goed rekenen!!! Check ook altijd de voorwaarden enz
Als je je registreert, krijg je voor je een bieding plaatst precies te zien wat het je uiteindelijk kost. De laatste maanden houd ik de site van BVA goed in de gaten omdat er veel(renault) garage worden verkocht. Bizar wat alles nog oplevert. Radio's en carkits gaan bijv. boven inkoopprijs voor een bedrijf weg. Vitrine kast van renault(de 3.5meter versie) gaat voor 1750 ex kosten en btw weg. Snap er niks van
Siem schreef:Als je je registreert, krijg je voor je een bieding plaatst precies te zien wat het je uiteindelijk kost. De laatste maanden houd ik de site van BVA goed in de gaten omdat er veel(renault) garage worden verkocht. Bizar wat alles nog oplevert. Radio's en carkits gaan bijv. boven inkoopprijs voor een bedrijf weg. Vitrine kast van renault(de 3.5meter versie) gaat voor 1750 ex kosten en btw weg. Snap er niks van
Zijn hier trouwens mensen die actief zijn op Ebay.de?
Werkt zoiets nou een beetje fijn, zo'n veling? Zit al een tijd te zoeken naar goede gebruikte Fulda Carat Assuro bandjes in 175/50R13 en Ebay in Duitsland staat er vol mee...maar geen idee hoe dat werkt en de meeste versturen alleen binnen Duitsland
MartijnG schreef:Zijn hier trouwens mensen die actief zijn op Ebay.de?
Werkt zoiets nou een beetje fijn, zo'n veling? Zit al een tijd te zoeken naar goede gebruikte Fulda Carat Assuro bandjes in 175/50R13 en Ebay in Duitsland staat er vol mee...maar geen idee hoe dat werkt en de meeste versturen alleen binnen Duitsland
Mijn Mattigjes zijn zo goed als zeker verkocht, maar de koper kan niks met de banden. Dat zijn Yokohama A008's met veel profiel. Misschien kunnen we iets regelen?
Was gisteren bij iemand die een oude formule renault had gekocht die op circuit Zolder stond. Complete auto, redelijke staat, moet opgeknapt worden. Prijs die hij betaald had: de prijs van een goede nieuwe fiets zei hij.....
400 kilo, 1700 F motor
MartijnG schreef:Zijn hier trouwens mensen die actief zijn op Ebay.de?
Iemand ervaringen?
Als ze binnen Duitsland versturen, zou ik eens mailen of het ook naar NL kan. De meesten zetten het er uit gemakzucht niet op. Ik heb al geregeld banden via reifen.ebay.de gekocht. Nog nooit een centje pijn, en snelle levering. Dat zijn dan vaak wel eBay-stores.
Vond vanmorgen dit F4R blok op MP, geen idee of er een kabelboom,ecu etc bij zit, al vind ik dit voor een blok met krukaslager schade (en wie weet wat er nog meer mee loos is) nog steeds aan de prijs met 900 euro.