ja maar geloof mij als je moest kiezen voor die van mij of die v6 ga je 10x voor die van mij.Dnns schreef:Aan het tankdopje te zien wel Arno !
\
Ding staat er heel slecht bij. (groen avan het mos)
ja maar geloof mij als je moest kiezen voor die van mij of die v6 ga je 10x voor die van mij.Dnns schreef:Aan het tankdopje te zien wel Arno !
Slecht onderhouden dus ? sonde van zo een V6!Patrick.B schreef:ja maar geloof mij als je moest kiezen voor die van mij of die v6 ga je 10x voor die van mij.Dnns schreef:Aan het tankdopje te zien wel Arno !
\
mwah als de prijs ernaar is...goeie poetsbeurt, flinke onderhoudsbeurt en vlammen!Patrick.B schreef:ja maar geloof mij als je moest kiezen voor die van mij of die v6 ga je 10x voor die van mij.Dnns schreef:Aan het tankdopje te zien wel Arno !
\
nee vind ik van niet van deze mooier dan de ozjes en orginelerSanderrs schreef:Je had ook je oz velgen kunnen laten coaten had nog mooier gestaan
2dehandsSander2 schreef:Waar heb je die cupvelgen eigenlijk gekocht als ik vragen mag?
Hmm, wil er ook nog weleens tegenaan lopen, maar denk niet dat ze zo vaak te koop worden aangeboden...Patrick.B schreef:2dehandsSander2 schreef:Waar heb je die cupvelgen eigenlijk gekocht als ik vragen mag?![]()
Nieuw zijn ze best prijzig
om mee te beginnen maakt het effe niet uit. Als het maar cheap en snel isChristiaan schreef:Eindelijk!! Ben benieuwd hoe dat gaat staan!
Wil je een originele uitlaat, of iets anders?
Nog bedankt voor de foto`s
is goed heChristiaan schreef: Nog bedankt voor de foto`s
16incher gewoon via mp gescoord.subarufreak schreef:ben benieuwd
de 16inch oztjes, waar heb je die gehaald in de tijd?
twijfel ook voor andere velgen
ben zeker op 16 inch maar de welke...
wil deze auto lijk zo oem mogelijk houden...
maar de 15inchers zijn echt
eindelijk gevonden proficiat nu nog het stuurPatrick.B schreef:jaja
[img]http://img149.imageshack.us/img149/9305 ... medium.jpg[/img]
en voor de bijdehandje ja er komt ook nog een sierstrip in
ja dat weet ik niet. Ik weet alleen dat iemand tegen mij zei volgens mij is dat niet een orgineel phase I spruitstuk. Dus vandaar de vraag.subarufreak schreef:of misschien een 182 spruitstuk?
denk niet dat dit hem is. De buitenste gaan namelijk onder de 2 middelste door. Dit is ook zo bij de cup. Of zie ik het verkeerd?Steven schreef:Gewoon F4R inrammelen bij google imagefinder
http://www.renaultclub.cz/pictures/a955 ... da79a1.jpg
Steven schreef:Volgens mij is dit ook de 197, dus niet echt relevant.
die plaatjes heb ik er toen afgehaald. Stond bij dat het een spruitstuk was afkomstig van een clio rs cup. Ik heb dat voor waarheid aangenomen.Menno schreef:Bestaat er wel een cup-spruitstuk? Dat spruitstuk op die mp foto's ziet er psies hetzelfde uit als een standaard spruitstuk.