fikkende achtertuin ?Paul1916v schreef:ik weet niet hoor ferdy, maar daar in Cuijk heb je een fikkende achtertuin hoor![]()
en anders op t gras voor de deur
ja, daar maak ik me dus druk over

Moet toch zeggen dat zelfs met de fnoers de bbq bij mij altijd netjes verlopen waren, werd iig netjes mee opgeruimd e.d.Merijn schreef:Fucking loser? Als jullie er niet allemaal uitgepeerd waren zonder mee op te ruimen, dan was het misschien niet gebeurd... hahah
Maar nee, dit keer was het mijn eigen schuld. Het was niet zo slim gepland allemaal. Misschien met een wat kleiner gezelschap een keer, als mijn ouders op vakantie zijn en dus nergens van weten. Maar ik wil niet nog een keer het risico lopen dat er gezeik van komt....
Moet er ook niet een BBQ in Leerdam worden aangeschaft?Paul1916v schreef:ik weet niet hoor ferdy, maar daar in Cuijk heb je een fikse achtertuin hoor![]()
en anders op t gras voor de deur
Ronnie schreef:Daar hebben ze toch een extreem goede pizzeria??![]()
Ken der vast wel bijPaul1916v schreef:zeker! maar een BBQ is nooit weg natuurlijk
BBQ tussen de auto's ?pcman schreef:Anders doen we de BBQ een keer bij mij ik heb nu een MEGA parkeerplaats achter het huis en kunne we BBQen tussen de auto's als het moet.
Nu al? Nee nog steeds, ik hoor het wel van je..Haas schreef:goffer...begint dat gezeur nú al?
zal nog ff kijken..
dit is het FNO topic he