Ad schreef:Ik zal er niet zo snel last van hebben maar is de garage ook goed toegankelijk voor verlaagde auto's?
Ik zal volgende week mijn zilvere 5 eens naar beneden rijden .....
Oke die is niet ultra laag maar dan kunnen we de bodemspellings eens zien ....maar ik verwacht geen problemen
Ik wil ook wel effe mijn bumperlip erover laten schrapen......laat maar effe weten als ik er moet zijn voor zoŽn test
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
roep maar een dag of avond ........bellen op mijn werk mobiel is beter ....ben druk ide hut aan het bouwen ..nu ff niet heb ff 30 min rust na het werk en dan gaan we weer
vooroverhang is niet belachelijk en anders moet t bestuur ff een paar planken regelen
grootste probleem zal niet de voor of achterkant zijn, maar de dorpels als je inrijdt, met de voorwielen naar beneden gaat en de achterkant nog op de begane grond zeg maar. Dat is t lastigste. Ruimte voor sjonniestyle afdalen? (schuin dus?)
Arco schreef:Oh.... je hebt iets meer tijd nodig ?? Dan verzetten we de meeting tot gewoon.
verzet m ff een jaar
Miekje16V schreef:Als je nou die laatste dingetjes aan mijn clio even fikst, mag je wel met mij meerijden hoor
als vers RTC lid tenminste ik heb me opgegeven en betaald, maar verder
nog niks gehoord.
is de afsluitingsmeeting men eerste meeting van de RTC ! ben erg
benieuwd naar jullie automobielen ! beloven wat mooi wagentjes te komen ik zie jullie daar !
-PAZ- schreef:Dat moet idd wel te doen zijn voor de meeste, denk ik daar met de (-60mm) gtt ook wel eenvoudig overheen kan
Ik dacht tydens de toertocht ook gewoon op de pont te kunnen en dat bleek ook niet te gaan .
Dat was ook iets met een schuin hoogte verschil te zijn geweest .
Nog een paar weken en we weten wie er binnen kunnen staan en wie niet .
Ja dat weet je als je er aan begint , maar ik laat em anders gewoon ff boven staan , Maakt mij niet uit hoor .
En de biturbo lijkt het volgens mij ook niet te halen .
Neem anders gewoon een standaart 21q mee .
of de 21t 2 wd
Sorry hoor, maar als je hier niet in kan rijden, moet je niet eens met je auto de openbare weg op gaan en dus lekker thuis laten staan in de woonkamer om ernaar te kijken.
IK persoonlijk wordt een beetje moe van dat gezannik over "ik kan daar of daar niet in/oprijden, want dan raak ik m'n dorpel/bumper"....
Je hebt zelf je auto zo extreem verlaagd of omgebouwd, dan weet je ook wat je berperkingen zijn op de openbare weg. (en weet je dus ook dat je ZELF iets mee moet nemen om ergens op/in te kunnen rijden)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Naja, snap wel dat je er niet in komt, maar met zulke gevallen gaan we geen rekening houden.
Als je hier niet af kan rijden heb je toch iets niet gesnapt van autorijden En marcel, ik denk dat je dit knikje makkelijk moet halen. Zeker met die Biturbo, kom op hé.
mensen kinderen, wat is het nou weer voor een moeite voor het bestuur om een paar planken te regelen.....
regiomeeting a la, snap dat daar geen rekening mee gehouden wordt, maar de eindmeeting waar meer dan 200+ auto's komen? Vreetkarren en sponsoren worden geregeld, maar een paar planken is te moelijk/te veel moeite?
Sorry hoor, maar als je hier niet in kan rijden, moet je niet eens met je auto de openbare weg op gaan en dus lekker thuis laten staan in de woonkamer om ernaar te kijken.
IK persoonlijk wordt een beetje moe van dat gezannik over "ik kan daar of daar niet in/oprijden, want dan raak ik m'n dorpel/bumper"....
Je hebt zelf je auto zo extreem verlaagd of omgebouwd, dan weet je ook wat je berperkingen zijn op de openbare weg. (en weet je dus ook dat je ZELF iets mee moet nemen om ergens op/in te kunnen rijden)
hoor je me klagen ? Nee toch ? ik heb een bumper die bijne een meter voor de wielen uitsteekt. Sorry dat ik het effe vermelde
denk idd dat voro 99% dit geen probleem moet zijn maar ben het wel met martijn eens, als bestuur regel je als zo veel (en niets dan lof hoor) alleen kunnen een paar planken dan ook niet?
Nogmaals voor mij hoeft het niet meer ik denk mee met de mede rtc-ers!
Er zit een goed restaurant in Reeuwijk aan de surfplas en nog 1 richting het dorp aan de Elfhoeven Plas.... .
Anders is er nog de Mac in Borft en het AC op 3 km afstand.
Oh ja, schijten doe je maar in bos tegenover de locatie. (voor deze ene keer mag dat wel Jo. )