Nieuwe theme geïnstalleerd

Owja en ik heb een subtiel watermerk toegevoegd aan iedere foto die is geupload en nog wordt geupload.
Zodat er een klein beetje reclame wordt gemaakt voor http://www.rtc-upload.nl

Dus zeg het voort

Goed ideeMarcel B. schreef:kzou de comments ff uitzetten, er wordt lekker in gespammed nl.
Moet je de thumb als avatar linken?Paul1916v schreef:ja maar zo staat in mn avatar nog steeds een watermerk? en over mijn eigen copyright staat ineens dat watermerk?
vind het geen verbetering persoonlijk..
waarom moet er nou weer persee een watermerk op? kost je alleen maar weer moeite om te implementeren en niemand zit er op te wachtenPriyantha schreef:Ben nu alles aan het terugdraaien
Alleen het grote bestand, dus als je op de 'grote' thumnail klinkt dan zie je een watermerk.
Ronnie schreef:Zet dan liever mijn eigen naam op de foto's, aangezien die soms ineens op andere sites komen te staan.
Het 'watermerk' is van alle foto's wegRonnie schreef:Maar laat je het nu wel op de foto's staan?
Sinds wanneer heb je die foto's ge-upload ?Ronnie schreef:Op mijn foto's in het schaalmodeltopic staat het watermerk er gewoon nog onder, verandert dat dan niet automatisch? Of moet ik ze dan opnieuw uploaden?