Dennis' Williams --- :( :( :( ---

Vertel hier alles over je project.
Gesloten
Remon

DennisT schreef:Bij Grootveld in Hilversum. Ik hoorde dat jij ook nog zo'n setje wilde hebben? Dan zou je daar morgen ofzo ff langs moeten rijden, want je kan niet telefonisch bestellen en je moet een aanbetaling doen.

Heb je trouwens al een 16v gevonden? Hoorde dat je op zoek was naar zo'n hok :lol:
Bijna, bijna :) Eerst die zilvere fricandel van me verkopen. Er zouden om 9 uur mensen voor komen maar tot nu toe nog niemand geweest.... :D
DennisT
Moderator

Tis ook altijd hetzelfde hè. Laat me ff weten als ie weg is of als je wat nieuws hebt :)
DennisT
Moderator

Even een vraagje: Ik heb zo nu en dan het idee (vooral bij korte bochten) dat mij achterwiel wel eens omhoog komt. Nu kan ik dat oplossen met een stabilisator stang, maar heb niet zo'n zin om gaten te gaan boren. Kan ik het ook oplossen door de koni's een stand strakker te zetten of gaat het comfort dan drastisch naar beneden? Kan ik de koni's van boven afstellen of moet ik ervoor de brug op? Er zit iig zo'n plat stukje bij mijn veerpoot die je met een tang zou kunnen verdraaien.
Dnns

wanneer je de koni strakker zult zetten, zal de wagen nog stuger worden.
wanneer je je dan in een bocht zit zal het wiel nog sneller omhoog komen.
en waarom moet je gaten boren voor een stabi stang ? :D
echt een mooie willi btw ! :worship:
Bart V

Met een stabilisatorstang (je bedoelt vast een veerpootbrug) ga je dat niet oplossen.

Als je wilt dat de achterkant minder omhoog komt, moet je zorgen dat je auto minder kan inveren. Een stugge schroefset voor doet een hoop. Stugge dempers achter helpen ook, maar je hebt al koni geel, welke opzich behoorlijk stug zijn. Als de auto minder kan "duiken" tijdens scherp insturen van de bocht, zal de achterkant ook minder los komen. Met name voor dus laag+stug doet behoorlijk wat.

Maar als je echts serieus gaat hoeken, zal dat achterwiel altijd wel wat los komen, daar doe je niets aan.
Dnns

mee eens ! (Y)
ARNO16V
Contacteer:

Achterwiel los van de grond, schopt kont!!! :D
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
DennisT
Moderator

Haha, met de 5 haalde ik met een haaks bochtje wel 20cm :D Maar toen ik daar een stabilisatorstang/veerpootbrug op gezet had dook hij voor een stuk minder erg iig.

Ik heb het alleen voor de dempers voor stugger zetten.

@Dnns: Clio heeft daar geen gaten zitten :)
Dnns

DennisT schreef:Haha, met de 5 haalde ik met een haaks bochtje wel 20cm :D Maar toen ik daar een stabilisatorstang/veerpootbrug op gezet had dook hij voor een stuk minder erg iig.

Ik heb het alleen voor de dempers voor stugger zetten.

@Dnns: Clio heeft daar geen gaten zitten :)
clio B wel achter haal je gewoon de kapjes weg! ik wist niet hoe dat zat
bij clio willi. :~
DennisT
Moderator

Elke clio 1 heeft dat probleem geloof ik. Iig de 16v en willie...
Robke
Car: Lexus IS250

Dat is helemaal geen probleem, dat betekent dat de carrosserie goed stijf is..........
Als je voor gare fietspompen eronder hebt zitten en achter stugge, zal hij altijd wel flink duiken maar met een wieltje los door de bocht is gewoon goed.

Ik stond met m'n Clio regelmatig op 2 wielen te balanceren bij het oprijden (lees: kruipen) van een oprit of iets dergelijks.
joeri_16V
Car: megane 2

whehe dat ken ik, vooral toen de rolkooi erin zat :lol:
oldskool

ik heb daar ook al last van.
heb dat al ik een wiel moet wisselen dan hoef ik maar aan 1 kant de krik eronder te zetten en dan kan ik voor en achter tegelijk wisselen . (0)
maar dat is dan ook een zeer lage en stugge gtt. :p
met drempels als ik die al neem is dat idd het zelfde verhaal . 1 of 2 wieltjes in de lucht is mij niet onbekend.
DennisT
Moderator

Robke schreef:Als je voor gare fietspompen eronder hebt zitten en achter stugge, zal hij altijd wel flink duiken maar met een wieltje los door de bocht is gewoon goed.
Rondom koni geel :)
ARNO16V
Contacteer:

Met m'n Rs wil dat ook wel, 3cm verlaging en voor en achter een stabilisatorstang! :p
Rijdt al lekker stug, maar misschien ooit een schroefsetje..... :p
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
DennisT
Moderator

Uitlaat is gister door een collega eindelijk fatsoenlijk vast gemaakt, hij lekte en rammelde nog best erg. Dat is iig allemaal voorbij, alleen het geluid is mij nog wat te lief :lol: Keertje naar Duitsland om dat ding leeg te branden denk ik. Zal er binnekort ook eens een openluchtfilter op zetten om te kijken of dat al erg veel scheelt :)
DennisT
Moderator

Ben nu een weekje met de lekvrije uitlaat aan het rijden, en dat ding begint steeds meer herrie te maken! Alleen helaas begint dat ding ook al weer te knetteren :( Wil gewoon een zwaar geluid hebben. Kan dit komen doordat het blok getuned is ofzo? Het geluid is iig een stuk beter dan toen ik de Devil nog had, maar het geluid wordt alleen maar harder dus misschien wordt het weer hetzelfde. Als ik er ff een stukje mee ga "trappen" begint ie aardig te ruiken, is dit de demperwol die gewoon weg aan het fikken is? Want daarna maakte hij weer meer herrie dan ervoor :D Toch raar aangezien dit een gebruikte uitlaat is.

Kan ik met een openluchtfilter een wat zwaarder geluid krijgen trouwens of is het dan alleen maar harder?
ARNO16V
Contacteer:

Beide.
DennisT
Moderator

Net even de leverancier gebeld van de zijskirts: Ze verwachten dat ze morgen of overmorgen binnen zijn :D Valt me toch zeker mee, heb die dingen 4 weken geleden besteld :)
DennisT
Moderator

Als iemand nog een Espace lip heeft liggen of en andere leuke onderlip voor de Clio hoor ik dat graag trouwens! De orginele is nog te hoog namelijk en mocht het een onderlip zijn die gespoten moet worden kan dat gelijk met de skirts :)
Haas
Car: Megane RS

DennisT schreef:Net even de leverancier gebeld van de zijskirts: Ze verwachten dat ze morgen of overmorgen binnen zijn :D Valt me toch zeker mee, heb die dingen 4 weken geleden besteld :)
das zeker niet verkeerd...heb meerdere verhalen gehoord van 3 tot 5 maanden...
DennisT
Moderator

Wil best nog wel een setje voor je bestellen hoor als je dat bedoelt :lol:
Haas

neh.... ;)

toch bedankt :D
DennisT
Moderator

Geen ruimte meer cker :D
Jean-Paul-S
Über-Spammer

:lol: :lol:
DennisT
Moderator

Werd vanochtend gebeld door de leverancier dat mijn skirts er waren! :D Gelijk uit school daar maar ff heen gecrossed. De pasvorm is prima alleen hadden ze nog wat lager gemogen van mij. Maar over een tijdje ben ik toch aan nieuwe bandjes toe en dan worden het wat plattere bandjes dus dan composeren we het wel op die manier :)

Let niet op de wazige foto's, de camera had er echt geen zin in vandaag (of ik was gewoon zenuwachtig :lol: )

[img]http://img146.imageshack.us/img146/4031/afbeelding145yp9.jpg[/img]

[img]http://img146.imageshack.us/img146/170/afbeelding146sc2.jpg[/img]

[img]http://img146.imageshack.us/img146/8407/afbeelding155td3.jpg[/img]

@ Haas: Jij kan ze er ook onder kwijt want ze worden niet lager dan die rand van je dorpel (Y)
Haas

hmz..... :~
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Doen Haas :p Kun je ze nog gauw mee laten spuiten :)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Jurien

echt de skirts voor een clio :worship: zal zeker fantastisch staan
heb ze zelf er ook onder zitten :bang:
-PAZ-
Über-Spammer

Netjes zo met die skirts, staat net effe wat dikker (Y) (Y)
R5GTT. Drive it like you stole it
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Haas schreef:hmz..... :~
nee, niet onder jouw clio :~ clean lijkt me daar mooier op :)
Ad van Haperen
Contacteer:

Netjes echt mooie skirts lijkt ook gelijk weer een stuk lager (Y)
Haas

heb ik gelukkig geen last van :lol:
Ad van Haperen
Contacteer:

Haas schreef:heb ik gelukkig geen last van :lol:
ook die van jou kan lager lijken :D >-)
DennisT
Moderator

Ad schreef:
Haas schreef:heb ik gelukkig geen last van :lol:
ook die van jou kan lager lijken :D >-)