Dalijk even speakertjes halen, hoef ik het volume ook niet meer zo open te gooien om iets te horen op de snelweg

heb nog een sub met versterker te koop, en een losse sub hagelnieuw in kistRoyH schreef:Ah ok, Stan die was namelijk al ongemakkelijk om zich heen aan het kijken op de weg naar de openingsmeeting toen
Dalijk even speakertjes halen, hoef ik het volume ook niet meer zo open te gooien om iets te horen op de snelweg
Dit kan geen kwaad, ik mag dan wel een 1.2 hebben maar heb hetzelfde (mede mogelijk gemaakt door ongeveer lege uitlaat). Benzine wat nog in de uitlaat verbrand, als je van 4000 toeren het gas loslaat en daarna een tikje geeft op het gas gaat het gewoon knallenRoyH schreef:Nu even een kort vraagje: ik heb al een tijdje dat als ik bijvoorbeeld op de autosnelweg rijd en ik laat het gas los, boven de 4000toeren vooral, dan hoor ik af toe de uitlaat knallen. Een soort van *BOP* geluid, bij het gas geven heb ik dit totaal niet, maar het is ook niet altijd.
Kan dit kwaad? Of is dit gewoon wat benzine die in de gloeiende uitlaat terecht komt?
hehe nee ik heb alleen maar speakertjes gekocht voor de deueren he, ik heb achter al een tijdje geluid, subkist lag erin toen ik hem kocht en versterker van danny overgenomenJ-P-S schreef:heb nog een sub met versterker te koop, en een losse sub hagelnieuw in kistRoyH schreef:Ah ok, Stan die was namelijk al ongemakkelijk om zich heen aan het kijken op de weg naar de openingsmeeting toen
Hehe klopt maar er stonden al 2 auto's op de oprit en ik had geen licht voorvoske schreef:das nog niet echt de renault spirit he![]()
![]()
Met een renault weet je dat je tot laat in de nacht aan het sleutelen bent
RoyH schreef:Aan de rubbers kan ik niets zien, die sluiten (zover ik kan zien) prima aan. Danny meende dat het zwarte kunststof deel waar de spiegel op gemonteerd zit speling heeft aan beide kanten.