Noorden naar RTC-openingsmeeting 2007
-
- Über-Spammer
euhm ik sta niet in staphorst rond 12 uur, moet even iets eerder in De Meern zijn 
-
- Über-Spammer
ahjoh niet zeuren en gewoon die 19 aanslingeren 

-
- Über-Spammer
zo'n topic maakt toch niet het verschil gewoon de laatste lijst even goed bijhouden niks moeilijks aan toch?
Staphorst: Hotel Waanders 5 November +- 12:00
- Daniel -5
- Xabre - 19
-
-
en dit ook nog
- Daniel -5
- Xabre - 19
-
-
en dit ook nog
Laatst gewijzigd door Gabri van der Veen op zo 15 okt 2006 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
we hebben ondertussen al 2 min of meer dezelfde topics
gewoon 1 gebruiken, en af en toe even de titel aanpassen.
een algemene titel kan ook (Verzamelen in Staphorst), scheelt weer editten en als je vanuit de regio topics goed verwijst dan is er niks aan de hand.

gewoon 1 gebruiken, en af en toe even de titel aanpassen.
een algemene titel kan ook (Verzamelen in Staphorst), scheelt weer editten en als je vanuit de regio topics goed verwijst dan is er niks aan de hand.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Contacteer:
nou kunnen we zo langs toeren vanaf waanders 

- Daniel -5
- Xabre - 19
- Arno - clio 16v
- Mark - megane coupe
- Jarno - clio Rsi
-
-
en dit ook nog.
- Daniel -5
- Xabre - 19
- Arno - clio 16v
- Mark - megane coupe
- Jarno - clio Rsi
-
-
en dit ook nog.
-
waarschijnlijk kom ik ook wel even met 2 19 16v en een megane rs trophy vanuit leeuwarden
me beest
- Daniel -5
- Xabre - 19
- Arno - clio 16v
- Mark - megane coupe
- Jarno - clio Rsi
-
-
en dit ook nog.

- Daniel -5
- Xabre - 19
- Arno - clio 16v
- Mark - megane coupe
- Jarno - clio Rsi
-
-
en dit ook nog.

-
- Contacteer:
Ik had mezelf net ff op het lijstje gezet, maar dat loopt ff anders.
Ik ga wel heen, alleen met een aanhanger achter de auto
en meerijden met de groep wordt dan een beetje moeilijk... (harder dan 100 ga ik niet: er zit een deuk in een van de banden van die aanhanger, waardoor het misschien beter is om er niet al te hard mee te gaan - bij 80 en 90 maakt ie een vaag geluid en trilt ie ook wat, bij 100 is dat dan weer minder)
Misschien sta ik er wel, maar dan ga ik niet proberen de groep bij te houden
De aanhanger hangt er achter, omdat ik voor een vriendin even een bankstel moet ophalen uit Rijswijk
Ik ga wel heen, alleen met een aanhanger achter de auto

Misschien sta ik er wel, maar dan ga ik niet proberen de groep bij te houden

De aanhanger hangt er achter, omdat ik voor een vriendin even een bankstel moet ophalen uit Rijswijk

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Haal gelijk 6 planken op voor jezelf...best kans dat je die nodig hebt na een ritje met zo'n gare aanhanger 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Contacteer:
Vast welRonnie schreef:Gaat dat goed komen?

Heb er laatst ook 100 km. mee gereden, en ik leef nog steeds
Is verder een goeie aanhanger hoor, ik leen 'm van de overbuurman, en die heeft 'm laatst van iemand overgenomen. Tja, dat deukje zit er nou eenmaal in. Maar is niet heel erg ofzo. Band wordt ook niet extra warm ofzo (ben de vorige keer een paar keer gestopt om het in de gaten te houden)
En anders hebben we altijd de ANWB nog, en misschien past m'n reservewiel ook wel.
-
- Über-Spammer
Edward(ForeverYoung) schreef:Band wordt ook niet extra warm ofzo (ben de vorige keer een paar keer gestopt om het in de gaten te houden)

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Contacteer:
Onze eigen aanhanger mag ik niet mee, en die heeft geen deuken in banden.
Maar waar gaat dit nou helemaal over, als het de vorige keer goed ging, dan gaat het nu ook goed. Punt. Tis nog altijd mijn eigen risico (voor zover dat aanwezig is...
)
Maar waar gaat dit nou helemaal over, als het de vorige keer goed ging, dan gaat het nu ook goed. Punt. Tis nog altijd mijn eigen risico (voor zover dat aanwezig is...

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
[img]http://members.lycos.nl/a321/Smilies/sm ... .nosad.gif[/img]
edward, doe ons dan een plezier en rij niet in de buurt van RTCers..enig idee wat een aanhanger doet met een klapband?
[img]http://members.lycos.nl/a321/Smilies/smile/v.b.gek.gif[/img]
.edit:als je 1 keer geluk hebt, heb je dat altijd? beetje stomme redenering
edward, doe ons dan een plezier en rij niet in de buurt van RTCers..enig idee wat een aanhanger doet met een klapband?
[img]http://members.lycos.nl/a321/Smilies/smile/v.b.gek.gif[/img]
.edit:als je 1 keer geluk hebt, heb je dat altijd? beetje stomme redenering

Laatst gewijzigd door paulvanrooij op za 21 okt 2006 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
De meeste keren dat jij een 90 graden bocht maakte gingen ook goed, totdat het fout gaat. Risico dat je voor jezelf neemt is niet zo erg, maar tis nogal een rit die je maakt en je zit op de snelweg, waar je niet alleen rijdt. Maar jah het zal wel aan mij liggen.
-
- Contacteer:
Dus ik moet dan maar niet met die aanhanger gaan rijden, omdat er een klein deukje in de wang van de band zit (stelt niks voor)
Maar wat als m'n pa er dan mee rijdt, of de buurman zelf? Terwijl er tot nu toe niks mee is gebeurd
De heren experts weten het weer eens beter
@Paul: is goed hoor, ik zal er niet mee in de buurt van RTC'ers rijden
Maar wat als m'n pa er dan mee rijdt, of de buurman zelf? Terwijl er tot nu toe niks mee is gebeurd

De heren experts weten het weer eens beter

-
- Contacteer:
Misschien.Paul1916v schreef:.edit:als je 1 keer geluk hebt, heb je dat altijd? beetje stomme redenering
Maar echt pech heb ik maar zelden.
Kijk bijvoorbeeld naar wat er met mij en de auto had kunnen gebeuren een paar zondagen geleden.
En vergelijk dat met wat er daadwerkelijk gebeurd is.
Paar krassen hier en daar, en er moeten wat onderdelen vervangen worden (draagarm, velg+band, koplamp, mistlampen)
En dat is maar 1 voorbeeld.
-
- Contacteer:
inderdaad..doe vooral wat je niet laten kan..datzelfde geldt voor je vader of je buurman of wie dan ook..probleem is alleen dat je niet alleen bent op de weg! je brengt anderen dus ook in gevaar met dat soort gedrag 

-
- Contacteer:
Als het voor m'n stiefvader z'n eigen belang was, had ik 'm zo meegekregenRonnie schreef:![]()
![]()
Nee hoor, je moet zelf weten wat je doet. Vind je het gek dat je jullie eigen aanhanger niet mee mag nemen

-
- Contacteer:
ja joh, reken op je geluk! potje russische roulette? je hebt toch geluk!Edward(ForeverYoung) schreef:Misschien.Paul1916v schreef:.edit:als je 1 keer geluk hebt, heb je dat altijd? beetje stomme redenering
Maar echt pech heb ik maar zelden.
Kijk bijvoorbeeld naar wat er met mij en de auto had kunnen gebeuren een paar zondagen geleden.
En vergelijk dat met wat er daadwerkelijk gebeurd is.
Paar krassen hier en daar, en er moeten wat onderdelen vervangen worden (draagarm, velg+band, koplamp, mistlampen)
En dat is maar 1 voorbeeld.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
jij bent echt gestoordEdward(ForeverYoung) schreef:Dus ik moet dan maar niet met die aanhanger gaan rijden, omdat er een klein deukje in de wang van de band zit (stelt niks voor)
Maar wat als m'n pa er dan mee rijdt, of de buurman zelf? Terwijl er tot nu toe niks mee is gebeurd![]()
De heren experts weten het weer eens beter![]()
![]()
een bult in een band is levensgevaarlijk
en wat kost nou zon band 60 euro, en daar zet jij je leven voor op het spel?
blijkbaar dus niks geleerd
en heeft niks te maken met expert zijn
das gewoon gezond verstand gebruiken, maar blijkbaar ontbreekt het bij jouw daar nogal aan
je bent namelijk niet de enige weggebruiker, als die band klapt neemt de aanhanger gewoon de auto mee, zeker bij 100 km/h, daarbij kunnen met gemak gewonden of zelfs doden vallen

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Moeilijk om even een fatsoendelijk bandje om die aanhanger te leggen. Voor 3 tientjes ben je bij de plaatselijke autosloop weer een goede band rijker, mét erop leggen.
Een aanhanger met een deuk in de band (canvas versleten waarschijnlijk) is inderdaad pisleip. Ik denk ook dat je er een niet misselijke bekeuring voor kan krijgen, (als het al zou opvallen).
Een aanhanger met een deuk in de band (canvas versleten waarschijnlijk) is inderdaad pisleip. Ik denk ook dat je er een niet misselijke bekeuring voor kan krijgen, (als het al zou opvallen).
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
waarom wel als het voor zijn eigen belang was
maar jah das weer iets anders.
Ik vind het gewoon stom van je, meld dan ook niet hier, dat er een deuk in de band zit, dan weet je dat dit soort discussie ontstaan.

Ik vind het gewoon stom van je, meld dan ook niet hier, dat er een deuk in de band zit, dan weet je dat dit soort discussie ontstaan.
-
- Contacteer:
Je wilt niet weten hoeveel mensen er met dit soort dingetjes rondrijden, en niet alleen op aanhangers.Paul1916v schreef:inderdaad..doe vooral wat je niet laten kan..datzelfde geldt voor je vader of je buurman of wie dan ook..probleem is alleen dat je niet alleen bent op de weg! je brengt anderen dus ook in gevaar met dat soort gedrag
En al die vrachtwagens dan, met opgesneden banden. Daar hoor (en zie) je meer van dan iemand met een deukje in de band van een aanhanger. Maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets heb gehoord over doden door een klapband van een vrachtwagen

-
- Contacteer:
echt edward..tijd voor een hersenscan ofzo, want er zit echt een flinke steek (of meerdere) los bij je!
-
- Über-Spammer
Je auto HAD door de bocht kunnen gaan...Kijk bijvoorbeeld naar wat er met mij en de auto had kunnen gebeuren een paar zondagen geleden.
Je lag half in een sloot...En vergelijk dat met wat er daadwerkelijk gebeurd is.
Probeer je hier nu uit op te maken dat je geluk hebt gehad???
Sinds wanneer kun jij IN een band kijken??? En als het niks voorstelt, waarom maken ze dan geen banden met deuken erin?? Is dan toch net zo makkelijk??er een klein deukje in de wang van de band zit (stelt niks voor)
Ik zou lekker 100 gaan rijden met je aanhangertje op 5 november...komt helemaal goed met jou

Goeddd....ON-TOPIC nu??