wat gaan er toch veel auto's naar links zo s'avonds op de snelweg in 1 keer

filmpje volgt snel
daar heb ik dus echt een hekel aanFerdi schreef:van het weekend ff strobolightjes in mijn mistlampen gemonteerd...
filmpje volgt snel
Ik heb het hier in Wijchen gehad, zo'n kerel in een Focus die net deed of die je aant flitsen was, het ziet er op een meetingFerdy schreef:daar heb ik dus echt een hekel aanFerdi schreef:van het weekend ff strobolightjes in mijn mistlampen gemonteerd...
filmpje volgt snel
kwam laatst ook een gast onderweg tegen op de snelweg
strobo's aan, iedereen ging aan de kant![]()
maar goed, je moet doen wat je niet laten kan
precies, daarom, opzouten met die dingenRonnie Detmers schreef:Ik heb het hier in Wijchen gehad, zo'n kerel in een Focus die net deed of die je aant flitsen was, het ziet er op een meetingFerdy schreef:daar heb ik dus echt een hekel aanFerdi schreef:van het weekend ff strobolightjes in mijn mistlampen gemonteerd...
filmpje volgt snel
kwam laatst ook een gast onderweg tegen op de snelweg
strobo's aan, iedereen ging aan de kant![]()
maar goed, je moet doen wat je niet laten kanuit, maar om er gebruik van te maken op de openbare weg, ben ik ook niet zo'n fan van, niet omdat ik het niet gaaf vind ofzo, maar puur omdat er te veel mensen zijn die verkeerde manouvres daardoor gaan maken, snel aan de kant enzo.
vind dit een beetje een vreemde reactie, je moet in principe kijken naar het gehele plaatje, je hoeft niet alles te spuiten zoals bijv. achterlichten, sportstuur, sportkuipjes, die dingen. Maar als je dingen moet spuiten en je bewerkt het zelf voor,net als ik, scheelt het je zeker 50% op de normale spuitkosten.Dennis_16v schreef:sowieso erg mooi uitgebouwd![]()
wou dat ik daar t geld voor had, naja tunen gaat dan nog wel, maar t spuiten is een stuk duurder