heb je niet goed gelezen, ik zei juist, ik zeg niksFrits schreef:Help hem nu niet gelijk weer in een ban...Paul1916v schreef:Zal geen toeval zijn dat jij begon met vragen naar andere foto's luco..![]()

suus begon toen zelf

heb je niet goed gelezen, ik zei juist, ik zeg niksFrits schreef:Help hem nu niet gelijk weer in een ban...Paul1916v schreef:Zal geen toeval zijn dat jij begon met vragen naar andere foto's luco..![]()
eerder loopse haantjesMaarten Minkjan schreef:Hey die suus,..... uhm ...ja welkom!![]()
Kom je als vrouw op het forum....gaat iedereen al kukelend tekeer... t lijken hier wel allemaal een stelletje ongesteld kippen in een groot kippenhok![]()
loopse haantjes? nieuw rasPaul1916v schreef:eerder loopse haantjesMaarten Minkjan schreef:Hey die suus,..... uhm ...ja welkom!![]()
Kom je als vrouw op het forum....gaat iedereen al kukelend tekeer... t lijken hier wel allemaal een stelletje ongesteld kippen in een groot kippenhok![]()
![]()
tja, wat zal ik zeggen....... *zucht* die mannen ook altijd......Maarten Minkjan schreef:Kom je als vrouw op het forum....gaat iedereen al kukelend tekeer... t lijken hier wel allemaal een stelletje ongesteld kippen in een groot kippenhok![]()
zenuwen?? wat zijn dat??Xabre schreef:kan mijn examen nog goed herinneren, was best zenuwachtig
woeiiiiiiZe kan in ieder geval veilig de weg op... De GT heeft weer hele nieuwe remmen en nog wat random spulletjes nieuw..
misschien wel......Misschien tijd voor een project topic suus
Alleen Positief nieuws melden hesuus schreef:ik zal na mn examen gelijk de uitslag online zetten..............
Jij blijsuus schreef:hahahaha maar trouwens ik ben toch ook niet blond!!!