[GTT] Rob's Project. Foto's testschermpjes.
Hier check mijn post in dit topic:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... highlight=
Je moet een JB0/1/3 (links), JB3 (rechts) as hebben. Die gasten van brezan zouden op je nummerbord kunnen kijken om wat voor model auto het gaat, aan de hand van die data checken ze dan wat voor type as je nodig hebt.
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... highlight=
Je moet een JB0/1/3 (links), JB3 (rechts) as hebben. Die gasten van brezan zouden op je nummerbord kunnen kijken om wat voor model auto het gaat, aan de hand van die data checken ze dan wat voor type as je nodig hebt.
Laatst gewijzigd door Dennis VK op za 21 mei 2005 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.
hmm, ik had dus vanuit de vraagbaak dat alle 5jes zijn uitgerust met een jb5 bak. Het zou dus kunnen dat het daar fout is gegaan. Aan de hand van mn nummerbord hebben ze de vorige geleverd, de as voor de jb5 was op voorraad en het leek hun dus ook logisch dat het die was.
Ik las in dat topic ook iets over statiegeld voor de oude as, dat zou de pijn wat verlichten mocht brezan het niet willen vergoeden.
Zoiezo is het een verkeerde, want de afstand van de bak tot het punt dat het gaat "scharnieren" om het zo ff te zeggen is verder als bij de oude.
Ik las in dat topic ook iets over statiegeld voor de oude as, dat zou de pijn wat verlichten mocht brezan het niet willen vergoeden.
Zoiezo is het een verkeerde, want de afstand van de bak tot het punt dat het gaat "scharnieren" om het zo ff te zeggen is verder als bij de oude.
ik heb dus de volgende gekregen: (kan je teruglezen in het topic idd):
JB3 rechter
JB0/1/3 linker
ik heb toen serieus nog meegekeken op zijn scherm omdat ie mij eerst een JB3 geleverd had (rechteras), terwijl ik een linker moest hebben (de JB0/1/3 dus).
Jij hebt nu een JB3 rechteras nodig lijkt me, die JB5 in zijn hol steken
succes
JB3 rechter
JB0/1/3 linker
ik heb toen serieus nog meegekeken op zijn scherm omdat ie mij eerst een JB3 geleverd had (rechteras), terwijl ik een linker moest hebben (de JB0/1/3 dus).
Jij hebt nu een JB3 rechteras nodig lijkt me, die JB5 in zijn hol steken

succes
Het gaat ook wel lukken, ben al wel wat gtt drama gewent. Ben hiernaast ook nog op zoek naar nieuwe schakelstangetjes, eigenlijk alles van de pook tot de bak. Hoop dat er dan wat minder speling op de pook komt te zitten. Weet iemand of dit te krijgen is, misschien zelfs bestelnummers? 

7700743133 vuldopPr0f schreef:Het gaat ook wel lukken, ben al wel wat gtt drama gewent. Ben hiernaast ook nog op zoek naar nieuwe schakelstangetjes, eigenlijk alles van de pook tot de bak. Hoop dat er dan wat minder speling op de pook komt te zitten. Weet iemand of dit te krijgen is, misschien zelfs bestelnummers?
7700868786 schakelvork/as
7700859626 stofhoes
7700737244 sluitdop
7705010093 stofkap
is ongeveer 90 euro materiaal
dit was een schakelstangmechaniekreparatie na zon 230,000 km en het heeft mij NIETS opgelevert, nu ben ik weer 220.000 km verder en schakel nog steeds hetzelfde.
Beetje laat, maar dat klopt inderdaad. Valt in de straat slecht te sleutelen maar gelukkig kan ik bij mn werk in een garage terecht.Dennis VK schreef:is dit trouwens die 5 turbo bij de sebastiaansbrug in de straat?
Ok, dan gaat dat nog ff op de lange baan. Maar ff een keer voelen in een gtt waarbij dat net gedaan is.onderdelen.
is ongeveer 90 euro materiaal
dit was een schakelstangmechaniekreparatie na zon 230,000 km en het heeft mij NIETS opgelevert, nu ben ik weer 220.000 km verder en schakel nog steeds hetzelfde.
Aandrijfasprobleem is opgelost, heb eindelijk goede type gekregen.
Nu heb ik alleen een nieuw probleem, linksachter heb ik een tijdje geleden linksachter het wiellager vervangen. Maar een maandje geleden begon die weer te piepen, toen heb ik hem wéér vervangen omdat ik dacht dat het lager misschien verkeerd geperst was. Nu piept hij alleen weer, heb dr echt nog 200 km mee kunnen rijden. Mijn idee nu was om achter nieuwe schijven met wiellagers te halen en dan ook gelijk dat "asje" waar de schijven op zit te vervangen, misschien dat die uitgesleten zijn. Is alleen weer een kostbaar klusje, helemaal als je al 3 keer nieuwe lagers hebt gehaald.
Iemand nog een idee? Anders moet ik maar ff gaan uitzoeken wat ik precies wil qua schijven en misschien ook andere remblokjes. Bij de vorige apk zei de keurmeester namelijk nog dat het remmen achter goed genoeg was voor de apk maar dat het niet over hield.
Weer even een oud topic omhoog halen.
Renaultje is weer apk goedgekeurd.
Nieuwe schijven achter was het enige grote.
Moest alleen tijdelijk normale schokdempers eronder zetten omdat door de verlaagde koni's de banden nét iets aanliepen, die worden morgen dus weer teruggezet
/me is weer happy, we gaan er weer een jaartje tegenaan.
Renaultje is weer apk goedgekeurd.
Nieuwe schijven achter was het enige grote.
Moest alleen tijdelijk normale schokdempers eronder zetten omdat door de verlaagde koni's de banden nét iets aanliepen, die worden morgen dus weer teruggezet

/me is weer happy, we gaan er weer een jaartje tegenaan.

Kom ik vanochtend bij mn auto aan, is dr een of andere klootviool tegen aangereden.
Heeft wel een briefje met telefoon nummer achtergelaten, jammer genoeg is het een niet bestaand 06 nummer

Meteen aangifte gedaan, verzekering gebeld. De enige mogelijkheid was dat ik mn schade verhaalt kan krijgen is via het waarborgfonds maar daar heb je een getuige voor nodig die kan zeggen dat hij er tussen 2 tijden zonder en met schade stond.
Ik ging dus bij een buurman verderop in de straat aanbellen om te vragen of hij misschien iets gezien had. Hij had gezien dat ze een briefje achter de ruitenwisser hadden gedaan maar heeft ook het kenteken opgeschreven

In ieder geval heb ik nu een phase 2 linkervoordeur nodig, liefst in het rood, dus als iemand die heeft liggen, of weet te liggen, graag een pm....
Foto's :
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... hade00.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... hade01.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... hade02.JPG[/img]
-
Dat is klote zeg, hopen dat je nog kunt achterhalen wie het gedaan heeft.
Het scheeld wel dat alleen de deur beschadigd is.
Succes ermee!
Gr, Frits.
Het scheeld wel dat alleen de deur beschadigd is.
Succes ermee!
Gr, Frits.
hij heeft nu kenteken toch? je moet wel erg achterlijk rijden om zo er een deuk in te rijden.
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
ach, een deur van een 5 is net karton, dus een deuk heb je er zo ingedrukt, zeker met een wat modernere auto...
blijft kut uiteraard..
blijft kut uiteraard..

vies deukie zeg 

Immer wieder die verdammte Holländer
Nou, ik weet welke auto er bij het kenteken hoort, en dat is geen nieuwe auto. Laat ik zeggen dat het de minst geliefde auto van de gemiddelde rtc-er is...Haas schreef:ach, een deur van een 5 is net karton, dus een deuk heb je er zo ingedrukt, zeker met een wat modernere auto...
blijft k#t uiteraard..
Nee, stond echt alleen een nummer op. In een heel goed leesbaar handschrift waardoor het nummer echt maar op 1 manier te lezen was.Ronnie Detmers schreef:Wel een briefje maar met een nummer wat niet bestaat, kan je net zo goed geen briefje eronder doen, stond er niet meer op?
Wel k*%$e zeg
Plannen van mij kant zijn iets veranderd, ik denk dat ik nu toch maar de auto compleet schadevrij ga maken. Nieuwe bumper, voorschermen, motorkap.
Is toch het mooist, anders blijf je toch kleurverschil houden.
Weet nog niet of ik hem dan laat spuiten, of dat ik het met compressor etc van mn werk doe. Ik ga nu weer naar politieburo, voor de 4e keer vandaag

Ben op bureau geweest, en uurtje later werd ik thuis al gebelt door de agente die mn aangifte had behandeld. Ze had de bestuurder aan de telefoon gehad, en het bleek dat die een cijfertje verkeerd had gezet in het nummer. Moet nu even afwachten hoe het voor de rest met verzekering gaat lopen maar ik heb er in ieder geval vertrouwen in 

Mja, of ze dat nu express of per ongeluk verkeerd geschreven hebben, blijft altijd de vraag. Maar in ieder geval geluk dat je buurman het kenteken had. Succes met de verdere afhandeling.Pr0f schreef:Ben op bureau geweest, en uurtje later werd ik thuis al gebelt door de agente die mn aangifte had behandeld. Ze had de bestuurder aan de telefoon gehad, en het bleek dat die een cijfertje verkeerd had gezet in het nummer. Moet nu even afwachten hoe het voor de rest met verzekering gaat lopen maar ik heb er in ieder geval vertrouwen in
Minst geliefde merk bij een RTC-er. Laat mij raden het was een Opel, of anders een Volkswagen

wel slim van haar, fout telnr erin met maar 1 cijfer verschil, wordt je toch gevonden meteen goed excuus. je weet je eigen telnr toch wel kom op zeg 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Je mag van geluk spreken dat je buurman iets heeft gezien.
Als je er niet uitkomt moet je het kenteken maar ff PM-en dan haal ik gegevens van de eigenaar + gegevens van de verzekeraar uit de RDW.
- Adres gegevens van de eigenaar voor de andere leden.
. Voor bijvoorbeeld het wereldkampioenschap hoeveel-deuken-krijg-je-in-een-auto.
- Gegevens van de verzekeraar; om de schade alsnog te verhalen.
Als je er niet uitkomt moet je het kenteken maar ff PM-en dan haal ik gegevens van de eigenaar + gegevens van de verzekeraar uit de RDW.
- Adres gegevens van de eigenaar voor de andere leden.

- Gegevens van de verzekeraar; om de schade alsnog te verhalen.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Ik vind het ook héél twijfelachtig, maar ik ga uit van het positiefst mogelijk. Die persoon gaat al genoeg drama krijgen met politie, hoorde dingen als strafrechtelijke vervolging, en dat de rechter moest bepalen of die het over dat nummer gelooft enzo. Belangrijkst is dat ik mn schade hopelijk vergoed krijg.+Clio16v+ schreef:wel slim van haar, fout telnr erin met maar 1 cijfer verschil, wordt je toch gevonden meteen goed excuus. je weet je eigen telnr toch wel kom op zeg
-
Dat zeg je nu wel, maar aangezien ik m'n eigen nummer ook nooit draai, moet ik altijd weer even denken wat het ook alweer was. Volgens mij heb ik het zelfs verkeerd op m'n RTC inschrijfformulier gezet en later een PM gestuurd om het te laten corrigeren.+Clio16v+ schreef: je weet je eigen telnr toch wel kom op zeg

LotuzClioWilliams schreef:Dat zeg je nu wel, maar aangezien ik m'n eigen nummer ook nooit draai, moet ik altijd weer even denken wat het ook alweer was. Volgens mij heb ik het zelfs verkeerd op m'n RTC inschrijfformulier gezet en later een PM gestuurd om het te laten corrigeren.+Clio16v+ schreef: je weet je eigen telnr toch wel kom op zeg