Interessante meuk op marktplaats
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Ik heb nog een mooie R26 voor je in de aanbieding allepinie. Beetje bijleggen op wat je voor de Clio kreeg en je kunt weer karren. 

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
- Jonh
- Car: Twingo RS Gordini,R8
Gisteravond toen ik thuis kwam van de RTC meeting had ik een berichtje van een kennis van mij. Helemaal enthousiast en vertelde dat hij een Clio III RS heeft gekocht. Dat blijkt dus de andere geïnteresseerde te zijn die de auto heeft gekocht. Hij zat vanochtend te googelen op zijn kenteken en kwam toen dit hele verhaal tegen. Ik kan me voorstellen dat hij toen dacht van, "wat gaan we nou beleven". Maar wat een toeval.Allepinie schreef:Even een reactie van mij. Wist niet dat het zo'n groot punt was, informatie die ik lees is niet volledig en ook niet helemaal juist. Ik vertrouwde het zaakje niet helemaal, moest de auto ook zelf wegbrengen 140km verderop en de mailcommunicatie was al vanaf het begin van discutabel niveau. Wellicht waren mijn aannames en wantrouwen onterecht. De aanbetaling inderdaad teruggestort en de man hiervan op de hoogte gebracht. Ik zie dat hij maar een deel van de communicatie post, dat schetst een scheef beeld voor mensen.
Later op de dag kwam er een andere geïnteresseerde, die heeft de auto meegenomen.
Heb vanochtend met de initiële koper gesproken en we hebben het afgehandeld. Hiermee is de zaak afgehandeld.

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Dan zou ik het topic op driving fun nog eens even bekijken.Jonh schreef:Gisteravond toen ik thuis kwam van de RTC meeting had ik een berichtje van een kennis van mij. Helemaal enthousiast en vertelde dat hij een Clio III RS heeft gekocht. Dat blijkt dus de andere geïnteresseerde te zijn die de auto heeft gekocht. Hij zat vanochtend te googelen op zijn kenteken en kwam toen dit hele verhaal tegen. Ik kan me voorstellen dat hij toen dacht van, "wat gaan we nou beleven". Maar wat een toeval.Allepinie schreef:Even een reactie van mij. Wist niet dat het zo'n groot punt was, informatie die ik lees is niet volledig en ook niet helemaal juist. Ik vertrouwde het zaakje niet helemaal, moest de auto ook zelf wegbrengen 140km verderop en de mailcommunicatie was al vanaf het begin van discutabel niveau. Wellicht waren mijn aannames en wantrouwen onterecht. De aanbetaling inderdaad teruggestort en de man hiervan op de hoogte gebracht. Ik zie dat hij maar een deel van de communicatie post, dat schetst een scheef beeld voor mensen.
Later op de dag kwam er een andere geïnteresseerde, die heeft de auto meegenomen.
Heb vanochtend met de initiële koper gesproken en we hebben het afgehandeld. Hiermee is de zaak afgehandeld.
Ik vind de gang van zaken erg schofterig van de verkoper.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nee die kan er niks aan doen nee. Ik hoop voor hem dat het olieverbruik wat de verkoper verzwegen heeft, meevalt.Jonh schreef:Ik heb het niet over de verkoper. Ik heb het over de koper, die wist daar helemaal niets van en kan daar dus niets aan doen.
- Jonh
- Car: Twingo RS Gordini,R8
Hij gaat het in ieder geval goed in de gaten houden.Luco/Alpine-racer schreef:Nee die kan er niks aan doen nee. Ik hoop voor hem dat het olieverbruik wat de verkoper verzwegen heeft, meevalt.Jonh schreef:Ik heb het niet over de verkoper. Ik heb het over de koper, die wist daar helemaal niets van en kan daar dus niets aan doen.
En nu weer on topic...
Luco, het lijkt me beter als we er gewoon even tussenuit stappen. Het heeft geen toegevoegde waarde hier je mening steeds maar weer te verkondigen. Het verandert niets aan de zaak, maar het wordt hier wel een stuk ongezelliger. De verkoper en koper lossen hun eventuele problemen ook wel op zonder ons.
Alle posts na deze, aangaande dit onderwerp worden verwijderd.
Luco, het lijkt me beter als we er gewoon even tussenuit stappen. Het heeft geen toegevoegde waarde hier je mening steeds maar weer te verkondigen. Het verandert niets aan de zaak, maar het wordt hier wel een stuk ongezelliger. De verkoper en koper lossen hun eventuele problemen ook wel op zonder ons.
Alle posts na deze, aangaande dit onderwerp worden verwijderd.
-
- Contacteer:
Williams te koop.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/rena ... ousPage=lr
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/rena ... ousPage=lr
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tom schreef:wat een paasei, weet niet eens hoe lang er apk op zijn eigen auto zit

-
- Contacteer:
De 5 van Zoet racing.
http://www.raceautotekoop.nl/overzicht/ ... php?id=422
http://www.raceautotekoop.nl/overzicht/ ... php?id=422
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Die is verkocht.
Zag de nieuwe eigenaar op de openingsmeeting aan komen rijden.
Ik wil die zwarte hebben
Zag de nieuwe eigenaar op de openingsmeeting aan komen rijden.
Ik wil die zwarte hebben

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Hier nog 1 ... 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jammer, als die zwarte ooit weggaat ben ik de eersteArco schreef:Hier nog 1 ...

voor mij ook een auto met wat geschiedenis, beetje ferrari opdrukken bij 230+

pagina 100? 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Car: Clio III RS Lux 2008

zat ff te kijken net, die 11 turbo's kosten tegenwoordig meer dan een williams, zijn die dingen van goud ofzo 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Hehe, aan het kijken gegaan na zondag 

Megane R26 -> Megane 4 RS
-
- Car: Clio III RS Lux 2008
Wouter
Posted: Wed Apr 10, 2013 10:29 pm Post subject:
Niels iets voor jou???
http://link.marktplaats.nl/658328149

Nee dankje, heb al genoeg ouwe rommel!

-
jazekerMerijn schreef:Is dat niet jouw oude 5?
-
Merijn schreef:Is dat niet jouw oude 5?

Ze is er niet knapper op geworden...

deze staat al wel 5jaar te koopMerijn schreef:Is deze al eens voorbij gekomen?
http://www.autotrader.nl/klassieker/ren ... aar#foto-1