nee hobbelt niet, rijdt eigenlijk wel goed, best stil, deze week gaan ze er weer vanaf, begin ik maar eens met schuren en plamuren.........Riël schreef: Hehe patrick, hobbelt ie niet erg? Deze bandjes van jou rijden als fluweel

nee hobbelt niet, rijdt eigenlijk wel goed, best stil, deze week gaan ze er weer vanaf, begin ik maar eens met schuren en plamuren.........Riël schreef: Hehe patrick, hobbelt ie niet erg? Deze bandjes van jou rijden als fluweel
ff schuren en spuiten, daarna zien ze er al een stuk beter uit.Egid schreef:nou patrick, zo strak zijn ze niet meer!!! die hebben echt een grondige opknapbeurt nodig!!!
Snap er zelf ook geen zak van. Eerst doet ie het niet en dan ineens welRob (R5B) schreef:He Bram, jou Avatar... Heb je daar wel een goed naar gekeken? Deze komt nml van een JAPANSE site! En als je naar het nummerbord kijkt is het ook een van japans formaat!Vospower schreef:bla bla bla
Ik snap niet ervan (pc ondersteunt geen japanse tekens) maar check die site: http://www.riesen.co.jp/ Alemaal Europeese wagens!
Een clio V6 voor maar 5.580.000 yen! Geen geld toch![]()
ik moets wel twee keer kijken maar ik had je gezienwilco blue schreef:He alex als een pipo in een blauwe lupo naar je zwaaid dat ben ik.Toenet in gronsveld
voske schreef:hallo mensen heb vandaag mijn rijbewijsje gehaald en ben heel erg happy nu nog fftjes sparen en dan tijd voor het 5je![]()
Gefeliciteerd kerel.voske schreef:hallo mensen heb vandaag mijn rijbewijsje gehaald en ben heel erg happy nu nog fftjes sparen en dan tijd voor het 5je![]()
van harte gefeliciteert manvoske schreef:hallo mensen heb vandaag mijn rijbewijsje gehaald en ben heel erg happy nu nog fftjes sparen en dan tijd voor het 5je![]()
enne vertel er uns wat meer over want daar ben ik wel geintreseerd inMichel S. schreef:Gefeliciteerd kerel.voske schreef:hallo mensen heb vandaag mijn rijbewijsje gehaald en ben heel erg happy nu nog fftjes sparen en dan tijd voor het 5je![]()
En nu.. Inschrijven bij mijn rijschool.
Wilco gaat ook mee.
eten? ik lust wel wat...MJ schreef:effe in het wilde weg; maar wie wil nog eens wat gaan eten met "zûn alle"?
met die ph 2 wielekes 4000 toeren in de vijf bij 120km/u?? vlgs mij kan ik me dat niet herinneren eigenlijk, wat rij je normaal voor toeren bij 120km/u in de vijf?Riël schreef: O hja niet echt zo heel duits, er gaat 195/55 onder, want 185-50 draait al 4000 toeren bij 120 en dat is echt niet goeddat jij daarmee hebt kunnen rijden ...
6500 toeren gehaald net in zijn 5 in duitsland en dat is net 195 ...
vlgs mij zijn die pirellis van mij 185-55-13, is toch vrij normaal, je hebt 195-55-13 of 185-60-13 voor de GTT.Patrick L. schreef:met die ph 2 wielekes 4000 toeren in de vijf bij 120km/u?? vlgs mij kan ik me dat niet herinneren eigenlijk, wat rij je normaal voor toeren bij 120km/u in de vijf?Riël schreef: O hja niet echt zo heel duits, er gaat 195/55 onder, want 185-50 draait al 4000 toeren bij 120 en dat is echt niet goeddat jij daarmee hebt kunnen rijden ...
6500 toeren gehaald net in zijn 5 in duitsland en dat is net 195 ...