Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Patrick L.

Riël schreef: Hehe patrick, hobbelt ie niet erg? Deze bandjes van jou rijden als fluweel :)
nee hobbelt niet, rijdt eigenlijk wel goed, best stil, deze week gaan ze er weer vanaf, begin ik maar eens met schuren en plamuren......... :)
Riël
Über-Spammer

Ja lekker stil .. die andere niet dus. wagen ligt oo kerg laag, bij elk hobbeltje aai ik de sidepipe. Dat wordt dus toch maar weer 15" want 13 is niet echt toppie.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Patrick L.

mmmm, da`s minder, anders 14" cupvelgen zoals Egid, staat ook strak....
Egid
Contacteer:

nou patrick, zo strak zijn ze niet meer!!! die hebben echt een grondige opknapbeurt nodig!!!
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

He alex als een pipo in een blauwe lupo naar je zwaaid dat ben ik :D .Toenet in gronsveld
Patrick

soms is het fijn om nieuwe te hebben liggen zoals ik dat heb :smoke:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Patrick L.

Egid schreef:nou patrick, zo strak zijn ze niet meer!!! die hebben echt een grondige opknapbeurt nodig!!!
ff schuren en spuiten, daarna zien ze er al een stuk beter uit.
Maar Riel heeft al iets anders gevonden waarschijnlijk.
Riël
Über-Spammer

Hoop dat 't wat is morgen. Even naar essen :S. Hint: 8j 8)
Ollie

@ Riël...wat heb jij er nu eigenlijk onder dan? Velgen van Patrick of begrijp ik het verkeerd?
Riël
Über-Spammer

Ja, phase2 tjes. En mijn uitlaat is zo goed als weg. Wordt knutselen...
Bram (vospower)

Rob (R5B) schreef:
Vospower schreef:bla bla bla
He Bram, jou Avatar... Heb je daar wel een goed naar gekeken? Deze komt nml van een JAPANSE site! En als je naar het nummerbord kijkt is het ook een van japans formaat!
Ik snap niet ervan (pc ondersteunt geen japanse tekens) maar check die site: http://www.riesen.co.jp/ Alemaal Europeese wagens!
Een clio V6 voor maar 5.580.000 yen! Geen geld toch :lol: :s
Snap er zelf ook geen zak van. Eerst doet ie het niet en dan ineens wel :)
alexgt

wilco blue schreef:He alex als een pipo in een blauwe lupo naar je zwaaid dat ben ik :D .Toenet in gronsveld
ik moets wel twee keer kijken maar ik had je gezien
wilco, Ik was weer eens gaan toeren was ook zo goed weer 8)
alexgt

Ik zoek nog een motortje voor mijn elektrische ramen heeft iemand dat nog liggen??? hier in het zuiden.

ik hoor het wel
voske

hallo mensen heb vandaag mijn rijbewijsje gehaald en ben heel erg happy nu nog fftjes sparen en dan tijd voor het 5je :D >-)
Marcel J.

voske schreef:hallo mensen heb vandaag mijn rijbewijsje gehaald en ben heel erg happy nu nog fftjes sparen en dan tijd voor het 5je :D >-)
(Y) :beer:
alexgt

voske schreef:hallo mensen heb vandaag mijn rijbewijsje gehaald en ben heel erg happy nu nog fftjes sparen en dan tijd voor het 5je :D >-)

:biertjuh: leuk man had de examinator nog wat te zeuren? Maar wie moet er dan volgend jaar dan filmen?
Michel S.
Contacteer:

Gefeliciteerd kerel.

En nu.. Inschrijven bij mijn rijschool. :P
Wilco gaat ook mee.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
marco

van harte gefeliciteert man (Y) .Nu nog a cool ride for tha chics :D .

waneer is er de party????

greetz marco
voske

Michel S. schreef:
Gefeliciteerd kerel.

En nu.. Inschrijven bij mijn rijschool. :P
Wilco gaat ook mee.
enne vertel er uns wat meer over want daar ben ik wel geintreseerd in :D

de examinator zei dat ik op een paar dingen te hard kwam aan gereden en daardoor slordigheid foutjes maakte.. bla bla bla maar dat boeit me nu helemaal nie meer ik heb ut en niemand pakt het meer van me af (hoop ik >-) )

en over het filmen denk dat het toch ff duurt voordat ik de auto heb wil ook z'n 3 duizend over erbij hebben voor eraan te verspillen :lol: dus zal nog wel ff kunnen filmen en als het dan zover is dan zijn er hoop ik andere jongens die dan mijn auto kunnen filmen :p
Egid
Contacteer:

Proficiat Voske,
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

ALEX marco en ik hebben een motertje liggen voor je :D .En het was zeker mooi weer maar ik had gesleuteld bij michel .En danny voor de derde keer proficiat en feest hoef niet hoor leg dat geld maar bijeen voor een mooi gtt'tje .Lang leve vos en zijn rijbewijs HOERA,HOERA,HOERA.
Marcel J.

effe in het wilde weg; maar wie wil nog eens wat gaan eten met "zûn alle"?

@marco: kneem donderdag je slang weer mee terug
Patrick L.

Proficiat met het behalen van je rijbewijs Voske, alvast succes met het zoeken naar een goeie GTT... :D
Patrick L.

MJ schreef:effe in het wilde weg; maar wie wil nog eens wat gaan eten met "zûn alle"?
eten? ik lust wel wat...
mischien bij sjors de Griek, of hoe heet ie??, in Maasmechelen, dat is wel lachen daar, iemand daar al eens geweest?
Riël
Über-Spammer

Zo. Heb nieuwe velgjes 8) 7j voor, 8j achter, nu nog passen en meten :)

[img]http://i19.ebayimg.com/03/i/00/99/f7/8f_1.JPG[/img]
Patrick L.

hehehe,
je hebt ze toch gehaald vandaag, VET!
ja en nu nog passend maken ja, moet je het naafgat van de velgen groter maken zeker, of niet?
zal er best gaaf uitzien onder een GTT, op zijn duits hè... :)
Riël
Über-Spammer

ja ik geloof dat ze een millimetertje uitgehold moeten worden. Et-waardes zijn ook fantastisch, 20 en 1 :) 't is maar 13 en de auto is niet zoo laag dus met een beetje mazzel ... ik heb ze ervoor gezet en jawel, het ziet er PRACHTIG uit!!!! 8) O hja niet echt zo heel duits, er gaat 195/55 onder, want 185-50 draait al 4000 toeren bij 120 en dat is echt niet goed :) dat jij daarmee hebt kunnen rijden ... :S 6500 toeren gehaald net in zijn 5 in duitsland en dat is net 195 ...
Patrick L.

Riël schreef: O hja niet echt zo heel duits, er gaat 195/55 onder, want 185-50 draait al 4000 toeren bij 120 en dat is echt niet goed :) dat jij daarmee hebt kunnen rijden ... :S 6500 toeren gehaald net in zijn 5 in duitsland en dat is net 195 ...
met die ph 2 wielekes 4000 toeren in de vijf bij 120km/u?? vlgs mij kan ik me dat niet herinneren eigenlijk, wat rij je normaal voor toeren bij 120km/u in de vijf?
Patrick L.

Patrick L. schreef:
Riël schreef: O hja niet echt zo heel duits, er gaat 195/55 onder, want 185-50 draait al 4000 toeren bij 120 en dat is echt niet goed :) dat jij daarmee hebt kunnen rijden ... :S 6500 toeren gehaald net in zijn 5 in duitsland en dat is net 195 ...
met die ph 2 wielekes 4000 toeren in de vijf bij 120km/u?? vlgs mij kan ik me dat niet herinneren eigenlijk, wat rij je normaal voor toeren bij 120km/u in de vijf?
vlgs mij zijn die pirellis van mij 185-55-13, is toch vrij normaal, je hebt 195-55-13 of 185-60-13 voor de GTT.
Rob

Vette velgen Riel! 8J :p Gaat de goede richting uit niet :wink:
Allen 4000 toeren bij 120 in de 5 ? Ik haal dat echt niet hoor moet mij 185 60 13-ers is wel wat dikker idd, maar 4000 is wel erg veel.
Riël
Über-Spammer

't is toch echt 50 pat :)

Maar vreugde van korte duur, moet effe wat kwijt:

GODVERDOMME :evil: :evil: :evil: :@ (N)

Mijn bak rookt alweer als een schoorsteen, keerring van de turbo ligt er weer uit ofzo weet ik veel snap er geen hol van. Misschien hoge carterdruk of iets dergelijks , steek dit kutblok in de fik morgen gaat een ander in kan ik alweer een nieuwe turbo zoeken alsof me het geld op de rug groeit koop je leuke wielen en heb je weer wat plannetjes en ben je zo weer terug bij af met die godvergeten franse kutbakken. Grrrrrr ... weer een maand of 2 niet op stap.

Zo.
Ollie

Klote zooi man, is jammergenoeg altijd wat aan de hand bij je. Balen :(
Maar zoals altijd komt dat bij jou ook weer goed dan :wink: , dus kop op (Y)
alexgt

nou Riel dat is dan ook weer lekker ... :gun: suc6 morgen dan maar met de ombouw maar dat kan je nu ook blind of niet.
Patrick L.

ja, da`s minder van die rook, je blok is toch niet gaar?
ik zag laatst een turbo voor 150euro op marktplaats...
succes
Riël
Über-Spammer

3 turbo's achter elkaar gaat op 1 blok, dat kan alleen maar aan 't blok liggen. Weinig druk/veel druk slechte retour carterdruk weinig compressie etc etc. Gaat een ander in. Kunnen we weer.
Gesloten