Posted: Mon Mar 25, 2013 7:57 pm (RTC Member) Post subject:
Niels V Dijk wrote: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=228993910
Daar is ie dan.. enkel schroefwerk staat erbij, maar het is allemaal toch goed krom
Haha ik zag hem net ook toevallig! Half opgelapt...
En het ergste is nog die in Paint bewerkte foto's
Wat een raar volk loopt er toch rond En €1500 meer vragen idd
Dat zeker! Maar 7950 is nog erg veel voor deze RS. Ben benieuwd hoelang hij te koop zal staan.
Ik heb nog een ex schade Clio 3rs kenteken. Ik stuur morgen wel ff een pm
Iemand die zo'n ding koopt om op te knappen, ziet toch snel genoeg dat hier niet alleen voorschade aan zit? Check die naad tussen het achterscherm en de bumper... Iemand die er oog voor heeft, ziet dat ie dit ding moet laten staan. Of voor een schijtprijs mag meenemen.
bij de vorige autoscout advertentie stond ook dat de diffusor en achteras ophanginging aan cas was afgescheurd.
velgen kun je ook afschrijven.
wat blijft er over.
-motor met bak en interieurdelen + wat plaatwerk voor de zoeker. al is dat hetzelfde als elke andere clio 3.
Merijn schreef:
Het kenteken is blijkbaar niet ingenomen, dus zo erg is de auto er niet aan toe geweest.
Is niet helemaal waar natuurlijk. Er worden natuurlijk ook fouten gemaakt..... en niet elke diender kan goed in schatten of een kentekenbewijs ingenomen moet worden ja of te nee...
Luco/Alpine-racer schreef:En nog een autohandel ook, eigenlijk zou je ze aan moeten geven bij marktplaats als oplichting.
..... , waarom? wat doet deze beste man verkeerd dan..?
Hij zegt alleen linksvoor schade, onmogelijk, is dus niet geheel eerlijk over de schade aan deze auto.
Misschien is dit wel gerepareerd?? Het kenteken is blijkbaar niet ingenomen, dus zo erg is de auto er niet aan toe geweest.
Het is allemaal makkelijk geredeneerd vanachter onze PC'tjes. Dat ie een klapper gemaakt heeft staat vast.
Ja, je gaat natuurlijk de halve auto repareren
Dat is het 'm dus... We weten het niet! Ook jij niet, net zo min als dat ik het weet. Maar we hebben er wel allemaal een mening over en denken het te weten. Assumptions are the mother of all fuck-ups heb ik een wijs man wel eens horen zeggen.
Ja, van mij. Die is na mij al zo vaak van eigenaar gewisseld!
Ding had wel een magistraal geluid. Ik had er alleen een K&N open luchtfilter op, kwam een mooie brul uit!
En altijd lachen bij het stoplicht. 190 PK met vierwielaandrijving!
Als die voor de rest goed is en roest vrij wat wel zo lijkt niet eens zo'n hele gekke prijs. Snap trouwens niet dat ze die koppakking niet even vervangen, pakking zelf kost niet veel en vervangen is in een dag gedaan. Dat verkoopt een stuk beter...