Is deze toevallig bekend bij een van jullie?
96-LH-ZZ
Waarschijnlijk geimporteerd of niet?
Gr
Maurice
Edit: Ook raar is de fase 2 motorkap.
Duid waarschijnlijk op schade?
nee want normaal gesproken past dat dacht ik niet zomaar.
dit is een phase 2 ombouw, look-a-like of hoe je het wil noemen, bewust gedaan. hij heeft ook phase 2 koplampen.
bij schade heb je zo nieuwe phase 1 onderdelen.
Thx,
Ik ga morgen in elk geval eventjes kijken of het wat is!
Prijs valt me mee in elk geval!
Inruil was mogelijk ook nog!
MartijnG schreef:Ik heb nu al een 5-deurs auto en ik heb er een schijthekel aan Je zit met je kop tegen de deurstijl aan te kijken en die achterste 2 deuren heb ik nog nooit open gehad...volkomen nutteloos dus...
Edward(ForeverYoung) schreef:ik heb het kenteken ff gecheckt net, het is dus echt een '96'er, dus ooit had ie een ander front. en inderdaad geimporteerd, in 2004.
Ja precies, eigelijk vertrouw ik dat niet dus.
Maja kijken kan geen kwaad.
Bedankt voor de moeite.
Nog een idee waar ik moet letten bij een megane?
Is deze toevallig bekend bij een van jullie?
96-LH-ZZ
Waarschijnlijk geimporteerd of niet?
Gr
Maurice
Edit: Ook raar is de fase 2 motorkap.
Duid waarschijnlijk op schade?
nee want normaal gesproken past dat dacht ik niet zomaar.
dit is een phase 2 ombouw, look-a-like of hoe je het wil noemen, bewust gedaan. hij heeft ook phase 2 koplampen.
bij schade heb je zo nieuwe phase 1 onderdelen.
Thx,
Ik ga morgen in elk geval eventjes kijken of het wat is!
Prijs valt me mee in elk geval!
Inruil was mogelijk ook nog!
Controleer ff goed op eventuele schade. In de advertentie wordt nogal duidelijk vermeld dat de auto geen schade heeft en dat in combinatie met de phase II neus. Vraag anders waarom die phase II neus erop zit.
Schade hoeft natuurlijk geen reden om een auto te laten staan, mits een en ander goed gerepareerd is
Op het eerste gezicht is het wel een nette coupe
Ralf schreef:hij staat bij marktplaats toch ook bij de schadeauto's.. aan de link te zien...
Das ook raar idd, in de advertentie staat geen schade. Alleen een kapotte uitlaat.
@Duupke ik zal het zeker vragen. Met een eventuele nieuwe auto zal ik een heel stuk kritischer zijn dan dat ik toen der tijd met deze auto was!
Ik vond hem er ook zeer net uitzien ja. en zo'n fase 2 voorkant is natuurlijk ook leuk
t schijnt dat je die aanslag er met kattenbakkorrels uit krijgt, of in ieder geval de meeste zooi..maar mooi wit zal ie niet meer worden..kan je beter een nieuwe ergens vandaan halen (of 2e hands niet zo oud, thanx steven )
ik heb sinds maandag een deukje met een paar krasjes op mijn deur zitten, is er hier iemand bij de club die dit kan maken en spuiten voor natuurlijk een clubprijsje