Vlaggen, posters en af en toe een Oranje GTtje

Kijk nou maar uit met die BBQ straks kunnen ze weer overnieuw beginnen met timmerenAlex Los schreef:Ik zorg voor de decoratieen een BBQ
Vlaggen, posters en af en toe een Oranje GTtje
Ik kom morgen wel even verhaal halenFlorus schreef:Die staat daar af te tellen...........Alex Los schreef:En Floor, ga je hier dan ook effe uitleggen wat die schade 19 16v daar doet
Misschien dat ik vanavond effe de BBQ komt brengen. Als de CV onderhoudsman niets te veel te zeuren heeft.Jochem de Haas schreef:Tja hier en daar wat onderdeeltjes verzameld ...
Arco ...ik was ook aardig op ====> ouderdom.
nu alles nog ff netjes sorteren en weer opbergen.....enz enz
accu stond eerst op de plek waar nu het luchtfilter zit en andersomSteven schreef:@Maus hoe zat het eerst dan? Zie nu niet echt direct wat er anders is?
Wat is je modlijst nu? En zit je al over je 400pk grens?
Nou..... die plank moest er als laatste in om beschadigingen te voorkomen...Chris schreef:Goed, hij is echt blij met zijn verjaardagskado...Steven schreef:Bekende hoedenplank in die bus![]()
![]()
Die schuur in Oudewater is gewoon drie meter hoger komen te staan zeker?!
En dit is echt niet alles, bij mij in loods licht ook nog een 1.5 buslading vol!
zit te vol zon ding-PAZ- schreef:Zit ook allemaal lekker vol onder de kap bij zo een evo zeg![]()
1.8 bar das ook niet verkeerd, wat draaien die dingen origineel??
En dan zit er ook nog 2e hands renault meuk inLuco/Alpine-racer schreef:zit te vol zon ding-PAZ- schreef:Zit ook allemaal lekker vol onder de kap bij zo een evo zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja anders had die mooi niet kunnen rijdenSteven(stk) schreef:En dan zit er ook nog 2e hands renault meuk inLuco/Alpine-racer schreef:zit te vol zon ding-PAZ- schreef:Zit ook allemaal lekker vol onder de kap bij zo een evo zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt helemaal gelijk arco zo bleef ie onbeschadigt.....ff een nieuw stoffie erop ( zwart ) en hij gaat achter in de GTArco schreef:Nou..... die plank moest er als laatste in om beschadigingen te voorkomen...Chris schreef:Goed, hij is echt blij met zijn verjaardagskado...Steven schreef:Bekende hoedenplank in die bus![]()
![]()
Die schuur in Oudewater is gewoon drie meter hoger komen te staan zeker?!
En dit is echt niet alles, bij mij in loods licht ook nog een 1.5 buslading vol!
en een kleine ringratel, dat was de beste modMaus schreef:@Steven:
Het zit origineel zo:
[img]http://img504.imageshack.us/img504/7219 ... 004rq7.jpg[/img]
Modlijst? Veel te veel.Qua motorisch is dit 't zo'n beetje:
* Ralliart ECU
* Ralliart bougiekabels
* Denzo Iridium nog wat bougies
* ARP drijfstangboutjes
* Walbro benzinepomp
* Mongoose 3" uitlaat
* AVC-R
* Diverse Samco-slangen
* Monster Sport Air-suction-kit
Hiermee kan je 1.6 bar draaien, wat een goede 350+ pk's en 450+ nm's moet geven.
400 pk gaat met de OEM turbo niet lukken, die is bij de 380 á 390 pk's uitgescheten.
@ Paz: standaard / origineel draaien ze 0.8 bar.
@ Luco; het is mij niet echt opgevallen dat ie zou moeten roken?