Ik heb er zelf Sparco verstelbare sledes onder gezet, vind 't wel makkelijk als ik 'm even naar voren kan schuiven om wat achter de stoel weg te pakken aangezien ik daar vanaf de achterkant niet bij kan omdat 't kruis van de rolkooi in de weg zit

2012?Dus snel maar een setje goeie semi's eronder, kooi erin en dan kan het feest echt beginnen.
wat is korte termijn? als puur voor snelle apk (bv maandag) is heb ik volgens mij nog schijven liggen, zijn left overs van een woebel probleem. Haas weet dat nog welMerijn schreef:Helaas hebben we 'm niet af kunnen melden gisteren. Tot 2 keer toe de verkeerde remschijven geleverd voor de achterkant en uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ze ze niet op korte termijn kunnen leveren. Helaas geen alternatief kunnen vinden gisteren.
Kat zit eronder, achterkant weer wat verhoogd, andere kachelweestand gemonteerd, mistlampen verwijderd. Helaas hebben we het probleem met de rechter koplamp ook niet op kunnen lossen. Massapunten zijn opgeschuurd, waar beide lampen beter door gingen werken, maar het verschil is niet weg. Ander koplampunitje scoren om te kijken of dat wat oplevert.
To be continued...