die komt nog!!!!! de afr meter moet erook nog in komentilpieter schreef:netjes hoormaar geen turbodrukmeter?
alleen nog zien waar en hoe

die komt nog!!!!! de afr meter moet erook nog in komentilpieter schreef:netjes hoormaar geen turbodrukmeter?
weet ik nog niet???? denk in de linker stijl,samen met de afr,maar vind het wat jhonny achtigSteven schreef:
Waar wil je de turbodrukmeter dan plaatsen?
was ook de bedoeling!maar afr meter paste er niet netjes inMartijnG schreef:Die 2 meters zie ik inderdaad niet als belangrijk. Zou ik die skippen en turbodruk en AFR daar in drukken.
die turbo gauge ga eruit denk ik!!!! al enkele keren dat ik een foutcode op dachbord krijg,sinds deze erin staat???????Steven schreef:En dan zo'n meter los voor je tellerbak plaatsen? Hmm
Misschien kun je die turbotimer nog even naar beneden fietsen en dan onder je radio nog wat meters duwen? Verder kun je ook het nut afvragen van de koelvloeistoftemp, als je deze al in je dash hebt zitten en de voltmeter vind ik persoonlijk (buiten een F7 motor om) ook niet de meest belangrijke.
pascalrstrophy schreef:Valt niet tegen kris dat koppel, is je intercooler nog standaard en luchtfilter? Ik rij nu met 235pk op de wielen en 384nm, moet alleen binnenkort is een decat eronder gooien en dan nog een keer rollen in goes.
verkopen ok,ruilen NEEN!!!!!Jochem de Haas schreef:Ik zou hem verkopen.....
Ruilen tegen mijn megane ?
nee nee,dat is om het duidelijker te maken!!!!!!Merijn schreef:Tijd voor een nieuw toetsenbord. Je uitroepteken blijft hangen...
NO COMMENTJochem de Haas schreef:Heb je dat dan allemaal wel nodig met die 221 pktjes kris ?
denk het ook lieverdJochem de Haas schreef:Hahaha...
Komt wel goed schatje
yeptutuur schreef:250 turbo?
voorlopig niet,eerst zo even proberentutuur schreef:Netjes! Gaan er ook gelijk andere zuigers/drijfstangen in?
laat ze nog maar wat zitte,gaan ze stuk heb ik een reden om ze te vervangentutuur schreef:Dat had ook gekund, als ik jou was zou ik toch de drijfstangen even doen, gevoelig punt van die motoren.