Damn right, ben die lelijke wieldoppen zat
@Haas: toen ik vanmiddag het reservewiel eronder weg trok (en de andere stalen velg die nog in de garage lag, terug hing), was het verschil wel te zien, zat toch een redelijk laagje bruin op. Maar ze zijn ook gewoon wat dof. Binnenkort (voor de afsluitmeeting) maar ff een beetje pimpen die dingen

Heb bijna alles hier wel liggen, alleen nog even voldoende tijd vinden.
@luco: wie zegt er nou weer dat ik met wangli ga rondrijden
Op de vorige pagina staat een lijstje met alleen maar bekende bandenmerken, dus wat betreft winterbanden is de kans vrij groot dat er gewoon iets van kwaliteit op komt te liggen
Qua zomerbanden ook trouwens....
En achter roadhog is alleen in de zomer, die rijd ik mooi ff af...
Momenteel rijd ik op niet zo geweldige Michelin zomerbandjes 175/65/R14 (net ff lekker laten piepen op een stukje industrieterrein bij de McDonalds in Hardenberg, erg fijn rondje daaro. Op een gegeven moment kwam er een Golfje ofzo die ff mee ging doen, maar die had 't na 1 rondje wel bekeken omdat ik te langzaam (beetje voorzichtig) door de bochten ging

(tja, moet maar niet nog een keer uit de bocht vliegen he

)
Over die bult in de band van de aanhanger: die band wordt nog vervangen, de vraag is alleen wanneer. M'n overbuurman werkt in het buitenland (nu ook al een paar dagen van huis) en heeft er dus niet altijd tijd voor.
@Negotiator: morgen maak ik foto's voor je.
Heb 'm vandaag bekeken en ik kan helemaal niks terugvinden van schade

Ga je ook naar de afsluitmeeting? Want Chris@R5 heeft er ook belang bij namelijk. En eigenlijk hou ik 'm het liefste zelf, maar het neemt net ff te veel plaats in, plus dat ik niet verwacht 'm in de nabije toekomst te moeten vervangen.