Deze schroefset is ook passend op een 16V (die hebben 54 mm fusees dat is de afstand tussen beide boutgaten op het fusee, er loopt hier ook een topic over). Heb me oude dempers + veren ook verkocht voor een zwaardere clio..Siempie schreef:is het niet een schroefset voor een 1.2?
lijkt me toch dat een willy met meer gewicht voor niet echt vrolijk wordt van een schroefsetje wat is bedoeld voor een 1.2
[Clio I] MaSteR Einde Project --> Clio Verkocht + Foto's
-
- Berichten: 324
- Lid geworden op: zo 12 dec 2004 22:10
- Locatie: Dinxperlo
- Contacteer:
-
- Berichten: 215
- Lid geworden op: ma 7 jan 2008 21:04
- Locatie: oude pekela
wat wil je hebben vor de achterklep, heb wel serieuze intresse.
-
- Berichten: 693
- Lid geworden op: ma 27 nov 2006 13:05
- Locatie: Oostvoorne
Dus de motorkap is weg
Had daar wel intresse in maar wel sonde dat hij in onderdelen weg gaat. Zag er goed uit.

-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Een williams heeft voor een grotere spoorbreedte, dus deze gaat niet passen!DennisT schreef:Geloof dat dat hetzelfde is maar weet het niet zeker, ook niet hoe het met de max-min verlaging zit. Weet iemand dat wel?
+ PM
Project: GTT Blue Sport
- Daan2D
- Berichten: 2250
- Lid geworden op: za 14 apr 2007 13:06
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
- Locatie: Limburg
zou je kunnen uitveilen maar als je laag wilt heb je ze nodig ben blij dat ze op me kw setje wel zatenDennisT schreef:Daarom mijn vraag dusAlleen jammer dat het camber niet meer instelbaar is, of kan je die gaten gewoon uitvijlen?
-
- Berichten: 324
- Lid geworden op: zo 12 dec 2004 22:10
- Locatie: Dinxperlo
- Contacteer:
Ja helaas, de motorkap krijg je niet meer recht. Erg zonde, daar waar zoveel geld en tijd in zatCleaned_Clio_16v schreef:Dus de motorkap is wegHad daar wel intresse in maar wel sonde dat hij in onderdelen weg gaat. Zag er goed uit.

Is nog niet 100% zeker of ie in onderdelen weg gaat, ligt eraan hoeveel interesse er is anders
bouwen we em weer op, heb alweer std. 16V front liggen...
ik heb ook een 16v bilstein setje op me williams, dit leverd mij een negatief camber van 1.4%. perfect dusGerald schreef:Een williams heeft voor een grotere spoorbreedte, dus deze gaat niet passen!DennisT schreef:Geloof dat dat hetzelfde is maar weet het niet zeker, ook niet hoe het met de max-min verlaging zit. Weet iemand dat wel?
+ PM
willie en 16v zijn even zwaar.Daan2D schreef:kwa ophanning wel zegt geert maar een 16v en willie schelen ook niet echt veel in gewicht dus of de belasting ervan dan niet te zwaar is durf ik niet te zeggenDennisT schreef:Dus het kan wel?
- Daan2D
- Berichten: 2250
- Lid geworden op: za 14 apr 2007 13:06
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
- Locatie: Limburg
hangt van je opties afGeert schreef:willie en 16v zijn even zwaar.Daan2D schreef:kwa ophanning wel zegt geert maar een 16v en willie schelen ook niet echt veel in gewicht dus of de belasting ervan dan niet te zwaar is durf ik niet te zeggenDennisT schreef:Dus het kan wel?
-
- Berichten: 324
- Lid geworden op: zo 12 dec 2004 22:10
- Locatie: Dinxperlo
- Contacteer:
Je bent niet de enigste, heb nog niks beslist maar krijg ontzettend veel vragen/interesse.DennisT schreef:Is de schroefset nu voor een 16v op niet? Als dat zo is moet het makkelijk kunnen. Als ik er maar een negatief camber aan overhoud
Hij past er in ieder geval op, mijn auto weegt 850 kg...
-
- Berichten: 324
- Lid geworden op: zo 12 dec 2004 22:10
- Locatie: Dinxperlo
- Contacteer:
Ff stof afblazen
De clio is bijna klaar (na veel pech en tegenslagen + weinig tijd)...zodra deze klaar is gaat ie ook meteen weer de verkoop in. Hij wordt nu gewoon opgebouwd met 16V motorkap en bumper (rest blijft gelijk).
Heb iets anders gevonden, het is wel frans maar het is niet te vergelijken met de Clio...eenmaal 3 maanden geleden een testritje te hebben gemaakt in deze auto en ik was verkocht, vandaar de koop:
Peugeot 306 GTI-6
Plus/minus 170 PK
Kleine 200 Nm Koppel
6-Bak
Aanpassingen door vorige (2de) eigenaar:
* Tot voor kort rondom geblindeerd (special thanx to %$#@!*)
* Raamband (met bestickering van club waar hij bij zat)
* Heldere koplampen met booskijkers
* Masitaly 17" wielen
* Rondom verlaagd
* Rondom Sparco geventileerde schijven met blokken
* Devil uitlaat zonder kat (standaard GTI is voorzien van spaghetti spruitstuk)
* K&N 57i (luchtfilter) performance kitje
* Voorzien van chip volgens 1ste eigenaar (niet aantoonbaar)
Paar foto's voor kleine impressie:
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 34cf24.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... baec27.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... d2a0e7.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... e43745.jpg[/img]
Maargoed ik zal mijn Clio topic niet verder vol spammen

De clio is bijna klaar (na veel pech en tegenslagen + weinig tijd)...zodra deze klaar is gaat ie ook meteen weer de verkoop in. Hij wordt nu gewoon opgebouwd met 16V motorkap en bumper (rest blijft gelijk).
Heb iets anders gevonden, het is wel frans maar het is niet te vergelijken met de Clio...eenmaal 3 maanden geleden een testritje te hebben gemaakt in deze auto en ik was verkocht, vandaar de koop:
Peugeot 306 GTI-6
Plus/minus 170 PK
Kleine 200 Nm Koppel
6-Bak
Aanpassingen door vorige (2de) eigenaar:
* Tot voor kort rondom geblindeerd (special thanx to %$#@!*)
* Raamband (met bestickering van club waar hij bij zat)
* Heldere koplampen met booskijkers
* Masitaly 17" wielen
* Rondom verlaagd
* Rondom Sparco geventileerde schijven met blokken
* Devil uitlaat zonder kat (standaard GTI is voorzien van spaghetti spruitstuk)
* K&N 57i (luchtfilter) performance kitje
* Voorzien van chip volgens 1ste eigenaar (niet aantoonbaar)
Paar foto's voor kleine impressie:
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 34cf24.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... baec27.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... d2a0e7.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... e43745.jpg[/img]
Maargoed ik zal mijn Clio topic niet verder vol spammen

Dat komt wel vooruit met 170 pk 

Het rijdt in ieder geval lekker! Een vriend van me heeft er ook 1. Echt een lekker wagen, maar helaas niet zo'n plezierwagen als een Clio Williams, vanwege zijn gewicht.
Dit is wel een heel net exemplaar! Ben er zuinig op.
Dit is wel een heel net exemplaar! Ben er zuinig op.

-
- Berichten: 324
- Lid geworden op: zo 12 dec 2004 22:10
- Locatie: Dinxperlo
- Contacteer:
In eerste instantie had ik een 106 GTI willen kopen maar nadat ik in de 306 met 6 bak had gereden was ik verkochtMerijn schreef:Het rijdt in ieder geval lekker! Een vriend van me heeft er ook 1. Echt een lekker wagen, maar helaas niet zo'n plezierwagen als een Clio Williams, vanwege zijn gewicht.
Dit is wel een heel net exemplaar! Ben er zuinig op.

Hij ziet er nog ongelofelijk netjes uit voor z'n bouwjaar, ben de 3e eigenaar en ik heb de onderhoudsgeschiedenis (dealer onderhouden) erbij gekregen vanaf '97 tot heden.
Idd wel erg snel vooral bovenin toeren, machtig mooi geluid alleen voor het gooi en smijtwerk moet je toch een clio hebben

-
- Berichten: 324
- Lid geworden op: zo 12 dec 2004 22:10
- Locatie: Dinxperlo
- Contacteer:
Vrijdagavond de auto terug gekregen omdat ik besloten had em toch op te knappen.
Het heeft ff geduurt maar ik vind dat ie er zeker nog leuk uit is gaan zien.
De motorkap en bumper kunnen misschien nog een keer opnieuw gespoten worden maar verder ziet ie er nog erg goed uit.
En het mooie is dat ik de auto gisteren al verkocht heb dus hij gaat vandaag nog weg.
Aan de ene kant wel jammer want het is dan wel heel wat anders dan de GTI-6
maar wat een super wegligging heeft deze auto, gooi en smijtwerk ga ik zeker missen.
Hierbij eindigt dit project, ik hang nog wel geregeld rond hier dus wie weet komt er in de toekomst ooit weer een Renault
Nog een paar laatste foto's:
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 2a0904.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 057b86.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... ca8244.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 0cffaf.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 057b86.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 7b1c56.jpg[/img]
Het heeft ff geduurt maar ik vind dat ie er zeker nog leuk uit is gaan zien.
De motorkap en bumper kunnen misschien nog een keer opnieuw gespoten worden maar verder ziet ie er nog erg goed uit.
En het mooie is dat ik de auto gisteren al verkocht heb dus hij gaat vandaag nog weg.
Aan de ene kant wel jammer want het is dan wel heel wat anders dan de GTI-6
maar wat een super wegligging heeft deze auto, gooi en smijtwerk ga ik zeker missen.
Hierbij eindigt dit project, ik hang nog wel geregeld rond hier dus wie weet komt er in de toekomst ooit weer een Renault

Nog een paar laatste foto's:
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 2a0904.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 057b86.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... ca8244.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 0cffaf.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 057b86.jpg[/img]
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 7b1c56.jpg[/img]
-
- Berichten: 1743
- Lid geworden op: wo 23 jul 2008 10:29
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Schitterende 306!
Persoonlijk zou ik wel de folie van de ruiten afhalen en de booskijkers verwijderen.
Persoonlijk zou ik wel de folie van de ruiten afhalen en de booskijkers verwijderen.
