ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Haas
Car: Megane RS

oooooowja...daar had ik ff niet aan gedacht :lol: (F)
Monica

Op zich niet verkeerd hoor!
Iedereen kan zo wel ff zijn lidnummer opzoeken. Het is voor ons prettig als je het nummer namelijk vermeld bij het overmaken :D
SasjeSuper5
Contacteer:

ik heb het net overgemaakt!! (Y)
Monica

Super!!!
Dan kun je je weer gaan voorbereiden op een paar toertochten :D :lol: (Is toch je favoriet)
SasjeSuper5
Contacteer:

Jazeker de Hypotheker :D
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Byzondere onderdelen.

KLIK
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Euh...juist... ;)
Sanderclioll

Haha, is een x wat anders dan zo'n standaard vis..

Alleen die lucht he :D
paulvanrooij
Contacteer:

:lol: :lol:
tweakp

nieuwe clio nu bij rtl autowereld 8)

auto va het jaar, wat wil je nog meer :wink:
frank_williams

knetter schreef:ik heb een site gevonden waar je onderdelen qua carosserie delen kunt bestellen

http://www.onstar.nl/
Gast

ik heb de bijdrage betaald bij de afsluiting, hoelang is deze dan geldig ? (1 jaar veronderstel ik ?)
Riël
Über-Spammer

Tot januari 2007
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Gast

owkeej :smoke: goeie morgen trouwens :)
Gast

zow, eindelijk klaar... zaterdag zijn we naar het autosalon geweest te brussel met 1 doel...natuurlijk de renault stand !

http://users.pandora.be/jo21power/RCB/
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Sjees jo, wat een tijd om nog wakker te zijn ;)
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

alweer wakker?
sjees ;)
-jacco-
Über-Spammer

Leuke foto's Jo (Y)
Die Clio-cup ziet er goed uit :D
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Gast

dennisvr schreef:alweer wakker?
sjees ;)
nee hoor, niet geslapen, teveel werk.
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

-jo- schreef:
dennisvr schreef:alweer wakker?
sjees ;)
nee hoor, niet geslapen, teveel werk.
party op komst? ;)
Gast

neen niet echt, sinds december heb ik een nieuwe job (erbij) en dat maakt dat ik andere dingen uitstel. Deze week heb ik nacht dus kan ik eindelijk eens aan de 21 verder doen en een paar autos ophalen die gekocht zijn.
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

-jo- schreef:neen niet echt, sinds december heb ik een nieuwe job (erbij) en dat maakt dat ik andere dingen uitstel. Deze week heb ik nacht dus kan ik eindelijk eens aan de 21 verder doen en een paar autos ophalen die gekocht zijn.
aha, dus nog meer verdienen en nog minder thuis ;) "Paar" auto's? Nog meer?

Details/specs/pics ;)
Gast

niks bijzonder, 19-16v, clio16v, gtt en gtt...en eindelijk de nieuwe cup koets ophalen van de 21.
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

-jo- schreef:niks bijzonder, 19-16v, clio16v, gtt en gtt...en eindelijk de nieuwe cup koets ophalen van de 21.
jij koopt in 1x meer auto's dan menigeen hier bezit, en dan zeg je "niks bijzonders" ;)

Maar ff serieus, onderdelen/slopers of om mee te rijden?
Gast

19-16v, motorkap vervangen (beschadigd) en radiator vervangen(lek), 120.000km, zeer goede staat.

clio16v rijdens, uitstekende staat

gtt ph2 zwart, deuken her en der, waterpomp en accu te vervangen, kop gevlakt en nieuw koppakking. Verder degelijke staat en rijdend dus

gtt ph1 tungsten grey, die van joost. Er groeit gras in dus denkelijk sloop. (Kheb em nog niet gezien)

koets 21T cup, koets zonder nummer en zonder kit op de lasnaden. Nooit in de lak gestaan, enkel primer van de fabriek uit. Heeft steeds binnen gestaan als demo model. Ofwel opbouwen ofwel in de verkoop voor veeeeeel geld. Daar ben ik nog niet aan uit.

Plannen: Steven zen gtt intresseert me enorm en hier bij ons zijn er een paar twijfelaars bezig met de 21 van Ray. Moest ikzelf de centen voorhanden hebben kocht ik em zelf als basis voor mijn opstelling.

Verder staat er nog een lege koets van een 21 te wachten om klaargezet te worden voor circuit, een sloper 21T en een gtx voor onderdelen.

25 februari is er een beurs bij renault drogenbos (hoofd-renault belgië) voor oude renaults. Denkelijk zal ik daar maar es gaan staan met spullen.
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

-jo- schreef:19-16v, motorkap vervangen (beschadigd) en radiator vervangen(lek), 120.000km, zeer goede staat.
netjes!
clio16v rijdens, uitstekende staat
netjes
gtt ph2 zwart, deuken her en der, waterpomp en accu te vervangen, kop gevlakt en nieuw koppakking. Verder degelijke staat en rijdend dus
kan nog wel ff
gtt ph1 tungsten grey, die van joost. Er groeit gras in dus denkelijk sloop. (Kheb em nog niet gezien)
sloop denk ik idd
koets 21T cup, koets zonder nummer en zonder kit op de lasnaden. Nooit in de lak gestaan, enkel primer van de fabriek uit. Heeft steeds binnen gestaan als demo model. Ofwel opbouwen ofwel in de verkoop voor veeeeeel geld. Daar ben ik nog niet aan uit.
hmmm die wil je veel te graag zelf houden ;)
Plannen: Steven zen gtt intresseert me enorm en hier bij ons zijn er een paar twijfelaars bezig met de 21 van Ray. Moest ikzelf de centen voorhanden hebben kocht ik em zelf als basis voor mijn opstelling.
daar denken der wel meer over ;) ;)
Verder staat er nog een lege koets van een 21 te wachten om klaargezet te worden voor circuit, een sloper 21T en een gtx voor onderdelen.
heb je ook nog tijd voor jezelf? hahaha :P
25 februari is er een beurs bij renault drogenbos (hoofd-renault belgië) voor oude renaults. Denkelijk zal ik daar maar es gaan staan met spullen.
Ik denk dat je de grootste verdeler zal zijn ;)
Kier

-jo- schreef: gtt ph2 zwart, deuken her en der, waterpomp en accu te vervangen, kop gevlakt en nieuw koppakking. Verder degelijke staat en rijdend dus
Volgens mij had deze ook een probleempje met de compressie.
Renault 5 GT Turbo '87
Gast

op die beurs ben ik maar een klein ventje hoor, tis trouwens een aanrader voor elk renaultliefhebber. Je kan er echt koopjes doen !

Verder nog meegeven dat ik de opening NOOIT haal, teveel werk en teveel onderdelen die pas einde februari geleverd worden (bak die van bij GTO vandaan komt en het tilton koppelings verhaal), daarna nog inbouwen, afspraak maken met henk (fastchip), koetswerk/kit/spuitwerk aanpakken na de inbouw van bak en motor en het interieur...(doorprik even men eigen ballonnetje, neen dat red ik nooit)
Gast

Kier schreef:
-jo- schreef: gtt ph2 zwart, deuken her en der, waterpomp en accu te vervangen, kop gevlakt en nieuw koppakking. Verder degelijke staat en rijdend dus
Volgens mij had deze ook een probleempje met de compressie.
daar ga ik me nu nog geen zorgen over maken, als we zover zijn pleur ik er gewoon een ander blok in en vervang ik de beschadigde koetsdelen :wink:
paulvanrooij
Contacteer:

Jammer dat je er niet bij bent met de openingsmeeting Jo!

RCB meeting is ie wel klaar? :)
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

-jo- schreef:op die beurs ben ik maar een klein ventje hoor, tis trouwens een aanrader voor elk renaultliefhebber. Je kan er echt koopjes doen !
eens kijken of ik dat in mijn agenda kan proppen, you never know wat je der tegen komt ;)
Verder nog meegeven dat ik de opening NOOIT haal, teveel werk en teveel onderdelen die pas einde februari geleverd worden (bak die van bij GTO vandaan komt en het tilton koppelings verhaal), daarna nog inbouwen, afspraak maken met henk (fastchip), koetswerk/kit/spuitwerk aanpakken na de inbouw van bak en motor en het interieur...(doorprik even men eigen ballonnetje, neen dat red ik nooit)
zonde, maar beter in een tijd goed doen. Besides, je hebt vast nog wel wat rijdends om ons mee te verassen ;)
Gast

Paul1916v schreef:Jammer dat je er niet bij bent met de openingsmeeting Jo!

RCB meeting is ie wel klaar? :)
ik ben er wel hoor Paul, enkel niet met de 21 :)

mei zal een haalbare datum worden, dat moet trouwens, 14 mei RCB meeting, 27 mei FCS en daar staan al enkele afspraken vast voor de strip ...ik kan dus niet anders :lol:
paulvanrooij
Contacteer:

Renaultjes zat daar op de stoep als ik het zo lees ja ;) :lol:
Gast

geen stoep meer, eindelijk sinds december een grote loods :D
Gesloten