knetter schreef:ik heb een site gevonden waar je onderdelen qua carosserie delen kunt bestellen
http://www.onstar.nl/
aha, dus nog meer verdienen en nog minder thuis-jo- schreef:neen niet echt, sinds december heb ik een nieuwe job (erbij) en dat maakt dat ik andere dingen uitstel. Deze week heb ik nacht dus kan ik eindelijk eens aan de 21 verder doen en een paar autos ophalen die gekocht zijn.
jij koopt in 1x meer auto's dan menigeen hier bezit, en dan zeg je "niks bijzonders"-jo- schreef:niks bijzonder, 19-16v, clio16v, gtt en gtt...en eindelijk de nieuwe cup koets ophalen van de 21.
netjes!-jo- schreef:19-16v, motorkap vervangen (beschadigd) en radiator vervangen(lek), 120.000km, zeer goede staat.
netjesclio16v rijdens, uitstekende staat
kan nog wel ffgtt ph2 zwart, deuken her en der, waterpomp en accu te vervangen, kop gevlakt en nieuw koppakking. Verder degelijke staat en rijdend dus
sloop denk ik iddgtt ph1 tungsten grey, die van joost. Er groeit gras in dus denkelijk sloop. (Kheb em nog niet gezien)
hmmm die wil je veel te graag zelf houdenkoets 21T cup, koets zonder nummer en zonder kit op de lasnaden. Nooit in de lak gestaan, enkel primer van de fabriek uit. Heeft steeds binnen gestaan als demo model. Ofwel opbouwen ofwel in de verkoop voor veeeeeel geld. Daar ben ik nog niet aan uit.
daar denken der wel meer overPlannen: Steven zen gtt intresseert me enorm en hier bij ons zijn er een paar twijfelaars bezig met de 21 van Ray. Moest ikzelf de centen voorhanden hebben kocht ik em zelf als basis voor mijn opstelling.
heb je ook nog tijd voor jezelf? hahahaVerder staat er nog een lege koets van een 21 te wachten om klaargezet te worden voor circuit, een sloper 21T en een gtx voor onderdelen.
Ik denk dat je de grootste verdeler zal zijn25 februari is er een beurs bij renault drogenbos (hoofd-renault belgië) voor oude renaults. Denkelijk zal ik daar maar es gaan staan met spullen.
Volgens mij had deze ook een probleempje met de compressie.-jo- schreef: gtt ph2 zwart, deuken her en der, waterpomp en accu te vervangen, kop gevlakt en nieuw koppakking. Verder degelijke staat en rijdend dus
daar ga ik me nu nog geen zorgen over maken, als we zover zijn pleur ik er gewoon een ander blok in en vervang ik de beschadigde koetsdelenKier schreef:Volgens mij had deze ook een probleempje met de compressie.-jo- schreef: gtt ph2 zwart, deuken her en der, waterpomp en accu te vervangen, kop gevlakt en nieuw koppakking. Verder degelijke staat en rijdend dus
eens kijken of ik dat in mijn agenda kan proppen, you never know wat je der tegen komt-jo- schreef:op die beurs ben ik maar een klein ventje hoor, tis trouwens een aanrader voor elk renaultliefhebber. Je kan er echt koopjes doen !
zonde, maar beter in een tijd goed doen. Besides, je hebt vast nog wel wat rijdends om ons mee te verassenVerder nog meegeven dat ik de opening NOOIT haal, teveel werk en teveel onderdelen die pas einde februari geleverd worden (bak die van bij GTO vandaan komt en het tilton koppelings verhaal), daarna nog inbouwen, afspraak maken met henk (fastchip), koetswerk/kit/spuitwerk aanpakken na de inbouw van bak en motor en het interieur...(doorprik even men eigen ballonnetje, neen dat red ik nooit)
ik ben er wel hoor Paul, enkel niet met de 21Paul1916v schreef:Jammer dat je er niet bij bent met de openingsmeeting Jo!
RCB meeting is ie wel klaar?