Ik ben sinds vrijdag al ziek!Steven schreef:Leuk he, zo'n nasleep...Robert-Jan schreef:Je zal maar ziek zijn!

Ik ben sinds vrijdag al ziek!Steven schreef:Leuk he, zo'n nasleep...Robert-Jan schreef:Je zal maar ziek zijn!
bij deze bevestig ik mijn deelname aan je toertochtLuco/Alpine-racer schreef:keer sleuteldag doen en daarna zaufen en bbqAlex Los schreef:BBQtje bij Luco
Ray, je gaat toch wel weer een Renault kopen hoop ik. Die andere zooi is toch geen ruk aan![]()
![]()
gelijk die vw van ray op het vuur![]()
![]()
Hoezo??? Bij ons is dat bij alle jonge occassions standaardIvo van Achthoven schreef:Lex, 24 mnd Top Occ.......?????
Doen jullie aan extra garantie dan...?
Ben benieuwd!-jo- schreef:S4'tje iemand ? Spotprijs...moet dringend weg (heb een optie genomen op een andere wagen) ja, ook een RENAULT
-Ray- schreef:bij deze bevestig ik mijn deelname aan je toertochtLuco/Alpine-racer schreef:keer sleuteldag doen en daarna zaufen en bbqAlex Los schreef:BBQtje bij Luco
Ray, je gaat toch wel weer een Renault kopen hoop ik. Die andere zooi is toch geen ruk aan![]()
![]()
![]()
met de vw? dan steekik de bbq vast aan is die alvast lekker warm-Ray- schreef:-Ray- schreef:bij deze bevestig ik mijn deelname aan je toertochtLuco/Alpine-racer schreef:keer sleuteldag doen en daarna zaufen en bbqAlex Los schreef:BBQtje bij Luco
![]()
![]()
een 1.9 8 klepper? was er niet zo ondersteboven van, een standaard GT rijdt leuker-jo- schreef:Leuke ride steven, ben er ook gek van geweest. (vroeger een 205gti gehad en dat ding ging ook aardig)
Heeeel wijs Steef...., ben er ook nog naar wezen kijken voordat ik deze 5 kocht...., ik ben in Nijmegen wezen kijken naar zo'n zelfde....Steven schreef:Zo ik heb ook weer iets 'nieuws', tis wel frans alleen geen Reno
Ding kruiste toevallig mijn pad, dusja konnem niet laten staan, zal morgen eens ff wat betere pix maken, hij ziet er op zich nog best aardig uit.
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/Temp/309GTI16V_01.jpg[/img]
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/Temp/309GTI16V_02.jpg[/img]
Voor de info, tis een echte GTI16 met 160pk, 0-100 in 7,8 sec en je voelt ook wel echt dattie ervandoor wil.
Tis alleen electronisch een ramp, dikke discopret en de startmotor die niet werkt en hij valt na een paar km gewoon stil. Maar als ie wel even wil dan gaat ie ook echt
Ivo van Achthoven schreef:Vandaag weer een UBER auto ingekocht.....![]()
Iemand nog interesse in een Lancia Kappa uit '96 met 250dkm, wel een dikke 5 pittert met alcantara, ecc, lm, aller erop en dr an![]()
Wie bied meer dan 600,-
Steven schreef:Moehehe ik hang er ff andere accu in en starten lopen... startmotor is wel wat gammeltjes maja die mag binnenkort wel voor revisie.
Ff beetje olie erbij, rondje warmrijden en gas erop... nou ik denk dat een standaard williams nog prima bij te houden is, whoeioei
En dat terwijl ik op zoek was naar een Megane Coupe op G3