Ik moet het doen met het inrichten van Horeca tenten

ja hoorRonnie Detmers schreef:En die 2 gaan niet samen
Menno schreef:Volgens mij is er vanmorgen een postend botje langsgeweest op 't forum. Hoe kan dat in ene? Nog nooit eerder gezien hiero.
ngroenewoud schreef:Hey mensen,
Ik ben een hele grote fan van de Renault Clio V6.
Nu wilde ik een poster kopen van de Clio v6. Ik kan deze alleen niet/nergens vinden.
Dus ik dacht ik laat hem zelf wel maken van een foto. Het enige nadeel is daarvan dat ik nergens een echt grote foto kan vinde van de Renault Clio V6. (hoogste wat ik vond was 1600X1200) En ik denk dat dat niet groot genoeg is om een grote scherpe poster af te laten drukken.
Hebben jullie ideeen om aan zo'n grote foto te komen. Of ergens waar ik poster van Clio V6 kan halen?
Met vriendelijke groet,
Nick
Rijdt echt super als je hem volledig getuned hebt incl. alle extra perfomance upgrades. Het is mij alleen net niet gelukt het spel met de Clio uit te spelen, had ik toch echt de Carrera GT voor nodigBad Mastard schreef:van t weekend NFS Most Wanted voor de pc gehaaldwat een meesterlijk spel zeg
gelijk geinstalleerd en gespeeld tot ik deze wagen had
![]()
[img]http://i27.photobucket.com/albums/c170/ ... cliov6.jpg[/img]
Ik heb een poster van een Clio V6 die uitgegeven is door Koni, misschien dat Efka import (nederlandse importeur van Koni) je kan helpenngroenewoud schreef:Hey mensen,
Nu wilde ik een poster kopen van de Clio v6. Ik kan deze alleen niet/nergens vinden.
Dus ik dacht ik laat hem zelf wel maken van een foto. Het enige nadeel is daarvan dat ik nergens een echt grote foto kan vinde van de Renault Clio V6. (hoogste wat ik vond was 1600X1200) En ik denk dat dat niet groot genoeg is om een grote scherpe poster af te laten drukken.
Hebben jullie ideeen om aan zo'n grote foto te komen. Of ergens waar ik poster van Clio V6 kan halen?
Met vriendelijke groet,
Nick
doe je het hele spel ook welBad Mastard schreef:ach ik zal wel zienvoorlopig win ik alles nog met gemak
Hierbij de beloofde foto's van het speelgoed dat er stondMike (spitsoor) schreef:blijft kicke wagen hoorvandaag waren de exemplaren in de kleur zwart
zit nu op school foto's plaats ik morgen
jawel kan wel met de clio, is mij ook geluktSanderrr schreef:Rijdt echt super als je hem volledig getuned hebt incl. alle extra perfomance upgrades. Het is mij alleen net niet gelukt het spel met de Clio uit te spelen, had ik toch echt de Carrera GT voor nodigBad Mastard schreef:van t weekend NFS Most Wanted voor de pc gehaaldwat een meesterlijk spel zeg
gelijk geinstalleerd en gespeeld tot ik deze wagen had
![]()
[img]http://i27.photobucket.com/albums/c170/ ... cliov6.jpg[/img]
Robert-Jan schreef:Ik heb een poster van een Clio V6 die uitgegeven is door Koni, misschien dat Efka import (nederlandse importeur van Koni) je kan helpenngroenewoud schreef:Hey mensen,
Met vriendelijke groet,
Nick
Ronnie Detmers schreef:Een tijdje geleden reed ik hier in Beuningen, en toen zag ik ook iets aparts voor me rijden waarvan ik het model niet kende, ik dus iets dichterbij gaan rijden, want wist begod niet wat voor een wagen het was, bleek ook een spijker te zijn, wat een geluid zegen wat een wagen
Edit: was dit op jou werk Mike?? Wat voor een werk is da? of heb je dat al ergens gepost?
ja die is hetJeroen schreef:Is dat deze poster:
[img]foto[/img]
Zoiets was het idd, ik heb hem opgehangenRonnie Detmers schreef:Die poster heb ik volgens mij een tijd geleden op Full Speed gekregen, niks mee gedaan en dus weggegooid