PS die auto is gewoon loss, alles is krom........
ja ok,+Clio16v+ schreef:bij motoren is er niet voor niks een beperking tot bepaalde leeftijd, dit omdat de zwaardere motoren een meer ervaren bestuurder eist. vind dit ook bij snelle (lees accelererende) autos.Florus schreef:Ook weer een beetje nutteloos,ik rij in een 5Tr 1.4 met 60pk,nou die haalt ook echt de 120 wel binnen de b.b.kom+Clio16v+ schreef: en gewoon 1ste jaar alleen een licht autootje (qua vermogen) laten rijden.
Dus waar moet je de grens dan stellen?, maximaal een alto 0.8 ofzo?
@Mike16v; echt zwaar k#t,succes met afhandelen
we kennen genoeg voorbeelden van bestuurders met net een rijbewijs die snelle bak hebben en al vlot brokken maken, verzekering is niet voor niks duurder tot je 24ste. meeste verzekeraars willen je niet eens hebben met een snelle auto.
wat denk je dan van die bejaarden+Clio16v+ schreef:bij motoren is er niet voor niks een beperking tot bepaalde leeftijd, dit omdat de zwaardere motoren een meer ervaren bestuurder eist. vind dit ook bij snelle (lees accelererende) autos.Florus schreef:Ook weer een beetje nutteloos,ik rij in een 5Tr 1.4 met 60pk,nou die haalt ook echt de 120 wel binnen de b.b.kom+Clio16v+ schreef: en gewoon 1ste jaar alleen een licht autootje (qua vermogen) laten rijden.
Dus waar moet je de grens dan stellen?, maximaal een alto 0.8 ofzo?
@Mike16v; echt zwaar k#t,succes met afhandelen
we kennen genoeg voorbeelden van bestuurders met net een rijbewijs die snelle bak hebben en al vlot brokken maken, verzekering is niet voor niks duurder tot je 24ste. meeste verzekeraars willen je niet eens hebben met een snelle auto.
jij ook sterkte dan!!!R(ay)Si schreef:Jezus wat k#t Mike
Ik weet hoe je je voelt...alleen heb jij het voordeel dat bij jou de dader bekend is...
Moet bij mij nog maar uitgevochten worden
Succes iig met het herstel als het zover komt!
gunstig zal het niet uitpakken... 3000 euro aan reparaties/onderhoud en de aanschaf. allemaal in dit jaar, dus dat is bijelkaar 4350,- en dat ga ik never nooit niet krijgen....Haas schreef:mooi dat je iig ff mobiel bent...
hoop verder voor je dat t gunstig uitpakt!
het is ook meer dat ik juist hier een beetje wil aftasten wat zoiets eventueel op kan leveren. Hier geloofd men mij wel (neem ik ff aanFrank M schreef:Zet 'm ff op markt Mike, daar kijken meer mensen...(w.o. bezoekers)
natuurlijk bedoel ik onze eigen onvolprezen RTC-marktPaul1916v schreef:Ja maar frank bedoelt de RTC-markt volgens mij?
even advertentietje maken eventueel?
dat kan ik wel doen ja.Paul1916v schreef:Ja maar frank bedoelt de RTC-markt volgens mij?
even advertentietje maken eventueel?
mag je restanten houden? of moet je hem terug kopen?Clio-Power schreef:Zo t@ring he.
Dat ziet er zeker niet goed uit.
Ik zou als ik jouw was vragen om een fysieke expert. Ik een aantal gevallen doet de expert het namelijk telefonisch af met de hersteller. Een fysieke expert kan namelijk zien dat de auto in een betere staat is dan standaard auto's uit van dat bouwjaar.
Zo te zien is die economisch loss. Helaas, als dat is kun je ervoor kiezen om de restanten te behouden.
Dan mag je de restanten houden. Wel tegen de prijs van de hoogste opkoper.mike16v schreef:mag je restanten houden? of moet je hem terug kopen?Clio-Power schreef:Zo t@ring he.
Ik zou als ik jouw was vragen om een fysieke expert. Ik een aantal gevallen doet de expert het namelijk telefonisch af met de hersteller. Een fysieke expert kan namelijk zien dat de auto in een betere staat is dan standaard auto's uit van dat bouwjaar.
Zo te zien is die economisch loss. Helaas, als dat is kun je ervoor kiezen om de restanten te behouden.
dat kan nog wel interesant zijn! ik ga het allemaal uitzoeken ! bedankt voor de tip!Clio-Power schreef:Dan mag je de restanten houden. Wel tegen de prijs van de hoogste opkoper.mike16v schreef:mag je restanten houden? of moet je hem terug kopen?Clio-Power schreef:Zo t@ring he.
Dus bijvoorbeeld de dagwaarde voor de schade is 1000
de schade is 1500 dus economisch totall loss.
Via de expert zijn er bieding geweest op je wagen.
Garaga A biedt 100, B biedt 200 en C biedt 300. Dan krijgt je dus 1000 minus de hoogste bieding à 300 is 700. En dan mag je de restanten behouden.
Vraag ook altijd via de verzekering een kopie van het expertise rapport op!
zaterdag in de ochtend ben ik er zelf ook ff, moet er ff wat uithalen nogClio-Power schreef:Ja die ken ik, langs het spoor in het doodlopende stukje.
Ik denk dat ik volgende week zaterdag ff ga kijken
Megane CoupeFrank M schreef:Mike, wat is een MC?![]()
ja of de fase 2 lampen?? maar heb wel wat kleien plannen met de auto. ben al bezig met mooie velgen, wil hem wel wat lager hebben, andere einddemper, misschien een klein spoilertje...Frits schreef:Netjes mike, maar wel even de achterlichten spuiten he