Even voorstellen: Riel - Safraneperikelen
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Dat is nogal kort door de bocht. Volvo gebruikt onder huidige modellen ook Aisin spul en dat wil ook best kapot. Dat volvo Levenslange vulling voorschrijft slaat ook nergens op.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Dat schrijven er zoveel voor, maar slaat inderdaad nergens op. Wordt ook regelmatig vervangen.
De aan deze 2.5 gekoppelde automaat staat algemeen bekend als uiterst betrouwbaar, hij wordt zelfs aanbevolen over de handbak (die rond de 400k wel de differentieellagers eruit heeft liggen en dan afgeschreven is). Ook daarbij was ik niet de enige
Die AD8 automaat van de V6 is een ellendeling.
De aan deze 2.5 gekoppelde automaat staat algemeen bekend als uiterst betrouwbaar, hij wordt zelfs aanbevolen over de handbak (die rond de 400k wel de differentieellagers eruit heeft liggen en dan afgeschreven is). Ook daarbij was ik niet de enige

Die AD8 automaat van de V6 is een ellendeling.
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Berichten: 5611
- Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
- Car: Megane RS Grand Tour
- Locatie: Opeinde
Jammer dat je Safrane weer weg gaat. Hij staat er mooi bij op die Laguna wielen
Wat komt er voor in de plaats?

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Ik denk dat die mat witte GT eindelijk klaar is
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Ik denk niet dat hij het wíl vertellen



'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
opel corsa ...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Berichten: 5611
- Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
- Car: Megane RS Grand Tour
- Locatie: Opeinde
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
De slagroom op de taart...:
DIESEL
Maar wel een verstandige keus financieel gezien
DIESEL
Maar wel een verstandige keus financieel gezien

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Riël in een diesel ? 

Ik had eigenlijk de pen al onder de LPG offerte, zo kwam ik ook bij de Corsa terecht (die leveren hem fabrieks af op LPG belastingvrij).
Maar in die diesel gereden, en gewoon uitgerekend wat ie kost, en dan delft de LPG het onderspit. LPG heeft het nog altijd gewonnen qua kosten, maar hier nét niet meer. Bovendien is het opgegeven verbruik (1:15) echt niet wat mensen die zo'n LPG corsa hebben halen. Bij 120 loopt dat motortje al te puffen en testverbruiken lopen tussen de 1:10,5 tot 1:12.
Tel daarbij dat die LPG corsa echt totaal niet vooruit te branden is, en die diesel behoorlijk vlot loopt...
Ach ja. Het is een bedrijfsautotje he.
Niet van Autoteam maartoch, voor de foto.
[img]http://www.auto-mark.nl/dbfotos/auto_foto/206970.jpg[/img]
Hier vloeken in de kerk, maar de witte 5 staat in de garage mooi te wezen...
Maar in die diesel gereden, en gewoon uitgerekend wat ie kost, en dan delft de LPG het onderspit. LPG heeft het nog altijd gewonnen qua kosten, maar hier nét niet meer. Bovendien is het opgegeven verbruik (1:15) echt niet wat mensen die zo'n LPG corsa hebben halen. Bij 120 loopt dat motortje al te puffen en testverbruiken lopen tussen de 1:10,5 tot 1:12.
Tel daarbij dat die LPG corsa echt totaal niet vooruit te branden is, en die diesel behoorlijk vlot loopt...
Ach ja. Het is een bedrijfsautotje he.
Niet van Autoteam maartoch, voor de foto.
[img]http://www.auto-mark.nl/dbfotos/auto_foto/206970.jpg[/img]
Hier vloeken in de kerk, maar de witte 5 staat in de garage mooi te wezen...

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Is de 5 al af dan ?
Doe daar maar eens wat foto's van.
Leuker dan van een degelijke corsa
Doe daar maar eens wat foto's van.
Leuker dan van een degelijke corsa

Harstikke mooie daily toch!
En dat van die 5 hoort ook bij de club, zo heeft 50% hier wel zo'n museumstuk in de schuur staan
En dat van die 5 hoort ook bij de club, zo heeft 50% hier wel zo'n museumstuk in de schuur staan
