Friday Nightmeeting Oss I
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Afgelopen maandag hebben mijn ouders de sleutel van ons nieuwe appartement gekregen. Ben er gister even wezen kijken. Echt super mooi zijn die appartementen. We kijken mooi over het triavium, ik kijk vanuit mijn slaapkamer op het treinstation en over een heel deel van Nijmegen. Kan volgens mij zelfs naar het industrieterrein hier tussen Nijmegen en Beuningen kijken. Deze week zijn ze volop aan het klussen daar en volgend weekend gaan we over. Tegen die tijd zal ik wel een avondje rtc er regelen. Lijkt me wel gezellig. 

-
- Über-Spammer
onder het motto van 'spot de FNO-er??'Ronnie schreef: We kijken mooi over het triavium, ik kijk vanuit mijn slaapkamer op het treinstation en over een heel deel van Nijmegen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
uhm, denk niet dat er veel FNOers daar opstappen 
Zag verleden week wel een dikke amerikaan daar onder bij het stoplicht staan en tuurlijk trok ie lekker op, mooi om te zien vanaf daar
@ Ferdy: ik doe nu de werkvoorbereiding gezamelijke met mijn collega van een bouw midden in Cuijk, de Palatijn, 31 Appartementen

Zag verleden week wel een dikke amerikaan daar onder bij het stoplicht staan en tuurlijk trok ie lekker op, mooi om te zien vanaf daar

@ Ferdy: ik doe nu de werkvoorbereiding gezamelijke met mijn collega van een bouw midden in Cuijk, de Palatijn, 31 Appartementen
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
-
- Contacteer:
merijn met zn 18inches of pleasure 

-
- Contacteer:
jaja, en dan heeft zij een rol vuilniszakken in dr handenMerijn schreef:Ze wilde eens een keer echt goed uitgewoond worden, dus ja... Wie bel je dan?

Immer wieder die verdammte Holländer
pfff wat een ontiegelijk lekker volblaf wijf...
alleen geen smaak anders ga je niet om met jantje shit...

alleen geen smaak anders ga je niet om met jantje shit...
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Normal-sized rubbers passen niet, Ray...-Ray- schreef:jaja, en dan heeft zij een rol vuilniszakken in dr handenMerijn schreef:Ze wilde eens een keer echt goed uitgewoond worden, dus ja... Wie bel je dan?

WouterW schreef: Schijnt schaambeenbonken te zijn geworden

hij heeft wel gelijk.......
..... alhoewel ik wel op blond val
wast nog leuk donderdag mik?

Ja maaruhhh beetje respect hè mannenHaas schreef:hij heeft wel gelijk.......

Mjah, we zijn iets over 12en gegaan. Had het wel beetje gehad, kwas een beetje flauwtjes die avond...
Maar ach, 17 nov. de herkansing hè?

En is het met jou en de auto nog gelukt?

17e zeker 
ja, met die Transit is het wel gelukt, zij het met nogal veel pijn en moeite
Spullen waren pas om 12.30u klaar ipv 8.30 dus.... 
nouja, was om 18u terug op de zaak en moest toen nog naar huis. Dikke file uiteraard...dus kwam om 20.45u thuis...
Ben toen na t eten van 1 pizzapuntie inslaap gevallen.....
en heb zojuist de pizza maar ff soldaat gemaakt. Best lekker op de nuchtere maag, zo'n cheese onion

ja, met die Transit is het wel gelukt, zij het met nogal veel pijn en moeite

nouja, was om 18u terug op de zaak en moest toen nog naar huis. Dikke file uiteraard...dus kwam om 20.45u thuis...

en heb zojuist de pizza maar ff soldaat gemaakt. Best lekker op de nuchtere maag, zo'n cheese onion

yeps, twingo van Ronnie staat bij pa en ma voor de deur, dus daar ga ik over 5 minuten voro op pad. Verder, Golf moet wat nieuwe olie en wil de radio van mijn 19 aansluiten, tis wel erg stil zo in de auto.Marieke schreef:...dit misschien meer met leeftijd te maken heeft dan met wat anders?!?!Haas schreef: ... ik gister voor de 4e avond deze week vóór 21.00 u in slaap ben gevallen op de bank en om 1u 's nachts wakker werd en in bed ben gekropen...
...je vandaag vast met auto's bezig gaat?
...of moet je ook nog de stad in voor een nieuw truitje?hahahaha
owja, en moet voor Ray nog ff een paar versterkers dumpen en nog boodschappen doen.
lekker vol dus

ps. moet ook nog bieren vanavond...he tohc, wat vervelend

moet zeggen die 50 eurocent biertjes gingen goedMarieke schreef:Ja maaruhhh beetje respect hè mannenHaas schreef:hij heeft wel gelijk.......
wast nog leuk donderdag mik?![]()
Zo zouden wij vrouwen nooooit over mannen praten!
Mjah, we zijn iets over 12en gegaan. Had het wel beetje gehad, kwas een beetje flauwtjes die avond...
Maar ach, 17 nov. de herkansing hè?
En is het met jou en de auto nog gelukt?

als jou wekker niet eerder afgaat dan de mijne mij best

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Hmm lekker een massagestoelMaarten schreef:Leuke speakertjes ....
Wie installeert ze voor de volgende FNO, effe de Mac wakkerschudden!

-
- Über-Spammer
mwoah, zijn er maar 4 

warme worst met saus ja.... 

-
- Contacteer:
Zei Haas jaloers

ik kan wel voor wat lekkers zorgen smorgens... 

suicidal?