jij komt toch ook langs Heesch marcel? of rij je over de A2?oldskool schreef:En waar pikken jullie my op .Haas schreef:voor de gt meeting, straks afgesproken:
ronnie en ik (met GJ aan boord) rijden naar paul, zijn daar om omstreeks 12u. Ronnie en ik rijden omstreeks half 12 weg uit nijmegen. Gegadigden om mee te rijden, kunnen mij smsen of ronnie uiteraard. Of zoek zelf een andere manier
en hoe laat .
Als het goed is heeft GJ mijn nummer.
Neemt Paul nog een camera mee kan ie nog wat foto's maken voor de de topic"how low can you go'".![]()
Neem zelf wel een meetlat mee .
Friday Nightmeeting Oss I
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
-
- Contacteer:
12u bij mac heesch:
Haas en GJ - stinkdiesel
Maarten - clio III
Ronnie - twingo?
Paul - GTT
Marcel - GTT
Haas en GJ - stinkdiesel
Maarten - clio III
Ronnie - twingo?
Paul - GTT
Marcel - GTT
ALs de afstand nu niet zo ver was en er ook cola zou zijn .Miekje16V schreef:FlauwTom schreef:dop eraf en boven de gootsteen dan![]()
En nee, bier en wijn hoort niet door de gootsteen gespoeld te worden
Dus wie zich geroepen voelt, is welkom

Ja doe afstand kan ik niets aan doen... Cola kan geregeld wordenoldskool schreef:ALs de afstand nu niet zo ver was en er ook cola zou zijn .Miekje16V schreef:FlauwTom schreef:dop eraf en boven de gootsteen dan![]()
En nee, bier en wijn hoort niet door de gootsteen gespoeld te worden
Dus wie zich geroepen voelt, is welkom
goed plan 

ja..vertel mij wat. We zouden gaan stappen, maar al die malloten hier zijn weer ziek, zwak en misselijk, dus ik ben weer heerlijk thuis. Zo t nest maar in gok ik... 
volgend ekeer xxlerator man, lachen!!

ja ... uh ... ben ik de enigste? 

enige 
ja

ja
Immer wieder die verdammte Holländer
moraalridder......
boogie was toch nog gezellie of nie haas?Haas schreef:ja..vertel mij wat. We zouden gaan stappen, maar al die malloten hier zijn weer ziek, zwak en misselijk, dus ik ben weer heerlijk thuis. Zo t nest maar in gok ik...

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Ja gezellig, ik ben alleen wat later!
-
- Contacteer:
phoeh weet niet of ik dat ga redden.. bij grote opkomst laat ik mn gezicht misschein ff zien
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ze moeten dan toch nog rijdenMiekje16V schreef:Gelredome vind ik een top plan!!! Daarna biertje bij mij thuis???pcman schreef:zullen we deze keer in duiven doen of gelredome

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Als dat strikt noodzakelijk is, heb ik daar geen problemen mee. Ruimte zat, geen matrasjes trouwens. Als de volgende dag dan ff mijn Clio gewassen wordtGJ schreef:Volgens mij nodigd ze iedereen uit om te blijven slapen

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
GJ schreef:Volgens mij nodigd ze iedereen uit om te blijven slapen

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Ist nou mijn zieke geest als ik een stel dronken torren over die clio heen zie zeiken?Miekje16V schreef:Als dat strikt noodzakelijk is, heb ik daar geen problemen mee. Ruimte zat, geen matrasjes trouwens. Als de volgende dag dan ff mijn Clio gewassen wordtGJ schreef:Volgens mij nodigd ze iedereen uit om te blijven slapen
Ja, is jouw zieke geest!Steven schreef:Ist nou mijn zieke geest als ik een stel dronken torren over die clio heen zie zeiken?Miekje16V schreef:Als dat strikt noodzakelijk is, heb ik daar geen problemen mee. Ruimte zat, geen matrasjes trouwens. Als de volgende dag dan ff mijn Clio gewassen wordtGJ schreef:Volgens mij nodigd ze iedereen uit om te blijven slapen