Interessante meuk op marktplaats
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
En diegene die de Laguna verkocht heeft, heeft die witte 5 gekocht met een 21t motor erin, dat ding zweeft ook al jaren door heel europa 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Die ouwe van mick.....
Tijd dat die eens op de weg komt te rijden...wil t weleens in aktie zien.
T zal best lopen.
Tijd dat die eens op de weg komt te rijden...wil t weleens in aktie zien.
T zal best lopen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja, rechtuit 

Het is dat ik geen idee heb hoe ik dat ding hier zou moeten krijgen...
Je bent dan afhankelijk van een hoop derde partijen, en zonder werkende kmteller zou die nog wel eens wat km;s erbij kunnen krijgen voordat ie in Rotterdam staat!
Die vent woont trouwens in een ideale omgeving voor deze auto...

Je bent dan afhankelijk van een hoop derde partijen, en zonder werkende kmteller zou die nog wel eens wat km;s erbij kunnen krijgen voordat ie in Rotterdam staat!
Die vent woont trouwens in een ideale omgeving voor deze auto...

-
-
Is die ingeruild op die 5?antoine schreef:De laguna is verkocht..Vandaag de huidige eigenaar aan de telefoon gehad. Ik ben benieuwd wanneer de auto rijdend te zien is.Arco schreef:FAP FAP FAP FAPPERDEFAP
http://link.marktplaats.nl/609792405
Originele Williams Renault Laguna BTCC Factory car
Heeft ie trouwens niet al eens te koop gestaan maar dan zonder motor ?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
Lijkt er sterk op.
Maargoed, er word lekker met halve info gestrooid

Maargoed, er word lekker met halve info gestrooid

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja die laguna heeft die ingeruild op die 5, naar mijn mening een domme zet, maar goed, ieder zijn ding.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Die krijg je nooit en te nimmer door de rdw.
Niet geschoten is altijd mis!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jij kent de auto dus niet.
Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk zelfs in Engeland niet goedgekeurd voor op de weg.
Ook voor de racerij wordt die bij officiële wedstrijden gewoon afgekeurd, misschien dat je bij een trackday mag rijden, maar dan houdt het toch echt op.
Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk zelfs in Engeland niet goedgekeurd voor op de weg.
Ook voor de racerij wordt die bij officiële wedstrijden gewoon afgekeurd, misschien dat je bij een trackday mag rijden, maar dan houdt het toch echt op.
Wat is het probleem met dit ding dan?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Begint er al mee dat er een subframe van een Alpine onder is gezet waardoor heel de constructie van de auto is aangepast, dus dat krijg je al niet zomaar door de keuring.
Het brandschot is niet dicht en een motor mag niet in rechtstreekse verbinding staan met de passagiersruimte.
Dus een renault 5 met gedeeltelijk onderstel van een alpine, een motor van een 21t en ik denk dat van geen van drie er nog papieren zijn of de herkomst duidelijk is, nou dan kan je het in nederland wel schudden, dan zal je een typegoedkeuring moeten krijgen, en als de regels niet veranderd zijn dan komt het eerste exemplaar niet heel uit de testen die ze dan doen
Verder is de tank verplaatst en ik denk dat je zo nog wel 50 punten op kunt noemen die je niet zomaar mag wijzigen aan een auto, dit is iets heel anders dan even een ander motortje erin hangen.
Het brandschot is niet dicht en een motor mag niet in rechtstreekse verbinding staan met de passagiersruimte.
Dus een renault 5 met gedeeltelijk onderstel van een alpine, een motor van een 21t en ik denk dat van geen van drie er nog papieren zijn of de herkomst duidelijk is, nou dan kan je het in nederland wel schudden, dan zal je een typegoedkeuring moeten krijgen, en als de regels niet veranderd zijn dan komt het eerste exemplaar niet heel uit de testen die ze dan doen

Verder is de tank verplaatst en ik denk dat je zo nog wel 50 punten op kunt noemen die je niet zomaar mag wijzigen aan een auto, dit is iets heel anders dan even een ander motortje erin hangen.
Klinkt wel heel logisch inderdaad. Vooral het deel dat er toch wel enig brandschot tussen bestuurder en motor moet zitten...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nee, mijn reactie was ook op de opmerking van jaques, maar ook in elke officiele raceklasse wordt die afgekeurd, hebben ze al een aantal keren geprobeerd, dus leuk voor een trackday, maar daar houdt het op.Merijn schreef:Is dat ding aangeschaft met als doel ermee de openbare weg op te gaan dan? Dat lijkt me niet, toch?
Wow!

@ Antoinne, er zwerft ergens een foto rond van die 5 met die motor achterin, weet jij waar?!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Ik heb inderdaad wel eens een foto gezien dat de platen van de SB-06-BH erop zaten.Ivo schreef:Als ik me niet vergis heeft er toch een 87 er kenteken op gezeten..., iets met SB ?
Dat is een Rally 5 Turbo welke vroeger door Kempenaar gesponsord werd.
Bedankt Merijn, blijft een aparte creatie.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Whaha wel dezelfde kleuren ja 

-
- Car: Renault Clio III RS
Welke bedoel je Chris, met die witte? Ik dacht dat hij tijdens de 1ste record poging (circuit zolder) op een aanhanger stond. Ik denk dat er daar ook een foto van heb, ik zal eens zoeken.Chris schreef:Wow!![]()
![]()
@ Antoinne, er zwerft ergens een foto rond van die 5 met die motor achterin, weet jij waar?!
-
- Car: Renault Clio III RS
Chris schreef:Wow!![]()
![]()
@ Antoine, er zwerft ergens een foto rond van die 5 met die motor achterin, weet jij waar?!
Eindhoven rallysprint 1994
[img]https://lh6.googleusercontent.com/-cpW7 ... /94017.jpg[/img]
Oef! Wat lekker. Maar of ik nou hier mijn geld aan uitgeef of aan een porsche voor die prijs...

- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Een GTT die 12 jaar heeft stil gestaan in een garagebox voor 750 euro. Met RTC sticker op het zijraam.
http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... 01&q=turbo
http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... 01&q=turbo