Dat ga je doen doe ik ook (mits ik geen vol gas geef) maar heb je ook de lambda controler en sensor er bij besteld??? anders gaat het nooit werken.Haas schreef:als je er dan maar ook op kijkt
[Merijn's GTT] Een APK'tje verder...
-
- Contacteer:
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Juist bij volgas is ie interessant toch 
Maar zo te zien heeft die van merijn ook een waarschuwingsfunctie

Maar zo te zien heeft die van merijn ook een waarschuwingsfunctie

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Zo duur is dat toch niet? Compleet setje is iets van €280? Inclusief controller, sensor en meter.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
€400?! Waar moet die vandaan komen dan? Een Innovate setje is toch echt maar €280, dus dat scheelt nogal.
Amerika is wel wat goedkoper ja, dat klopt
Komen daar eigenlijk nog invoerbelastingen bovenop?
Amerika is wel wat goedkoper ja, dat klopt

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
bij een gtt is het wel een goede investering
ben ook aan het rondkijken voor een leuke set..
zeker als je alles nieuw hebt
wat is dan erger??
-een meter van een honderd of 2 a 3
-of een kapot gelopen motorblok van ...
ben ook aan het rondkijken voor een leuke set..
zeker als je alles nieuw hebt
wat is dan erger??
-een meter van een honderd of 2 a 3
-of een kapot gelopen motorblok van ...
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
Via de (enige) importeur van Autometer in Nederland kostte de meter 330 ex. BTW. Dik 400 euro inclusief, dus. Nu heb ik 'm voor 185 euro en laat 'm verzenden naar een collega in de VS, wat gratis is. Ik moet over een paar weken die kant op, dus dan neem ik 'm mee terug. Dat scheelt dus gewoon meer dan de helft!
Ik ken Innovate niet. Is dat een beetje kwaliteit? Autometer is zo'n beetje de maatstaf in de VS, geloof ik.
Ik ken Innovate niet. Is dat een beetje kwaliteit? Autometer is zo'n beetje de maatstaf in de VS, geloof ik.
Wat bedoel je precies met die controller?Joost van der Hammen schreef:Dat ga je doen doe ik ook (mits ik geen vol gas geef) maar heb je ook de lambda controler en sensor er bij besteld??? anders gaat het nooit werken.Haas schreef:als je er dan maar ook op kijkt
Dit is de advertentie:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 3692wt_963
De oxygen-sensor wordt meegeleverd, alsmede de bekabeling. Maar ik begrijp uit jouw verhaal dat dat niet voldoende is?
Wat jij hebt besteld is prima Merijn, das gewoon een complete set met een wideband lambda, dikke prima!
Joost doelt op die goedkope meuk waar je een originele lambda bij gebruikt, van die zwakke arm/rijk metertjes waar je weinig aan hebt.
Joost doelt op die goedkope meuk waar je een originele lambda bij gebruikt, van die zwakke arm/rijk metertjes waar je weinig aan hebt.
Dat zal bij deze wss in de meter zelf zitten.
Bij innovate zit er een losse pc tussen de kabel en die stuurt de meter dan weer aan...
Bij innovate zit er een losse pc tussen de kabel en die stuurt de meter dan weer aan...
-
Includes an 8 foot wiring harness and a Bosch wideband oxygen sensor
meer heb je toch niet nodig joost??
die zend toch het signaal naar de meter
meer heb je toch niet nodig joost??
die zend toch het signaal naar de meter
*F7P-T*
*F7P-T*
Dat denk ik he...
Lijkt me overigens als je een set koopt dat deze wel compleet is!
Vs bestellingen zijn wel leuk met de huidige koers!
Wanneer ga je heen?
Lijkt me overigens als je een set koopt dat deze wel compleet is!
Vs bestellingen zijn wel leuk met de huidige koers!
Wanneer ga je heen?
Ga je dat allemaal mee terug krijgen dan?
Setje klinkt interessant!
Groupbuy
Setje klinkt interessant!
Groupbuy

Ik ga met 1 koffer en kom terug met 2... En dan maar hopen dat ik er niet uitgehaald word bij customs. 
Kijk maar eens op de site van Autometer. Ze hebben heel veel verschillende types. Heel vet spul allemaal, maar in NL niet te betalen.

Kijk maar eens op de site van Autometer. Ze hebben heel veel verschillende types. Heel vet spul allemaal, maar in NL niet te betalen.

Ik heb voor de 5 van mij ook al heel wat mooi spul gevonden wat ik wil gaan bestellen uit de VS. Dat gaat alleen niet in 1 koffer passen 

Groot gelijk heb je 
Afr setje is wel leuk! Als je het zou willen doen dan ga ik er ff over na denken

Afr setje is wel leuk! Als je het zou willen doen dan ga ik er ff over na denken

Ik zit er ernstig over te denken om de metertjes te plaatsen in/op de A-stijl... Er zal vast commentaal op komen, maar het is de enige plaats waar de meters goed afleesbaar zijn.
Heeft iemand daar ervaring mee? Zijn er van die delen op maat waar de meters in geplaatst kunnen worden? Zijn die er speciaal voor een 5 of is dat universeel? Heeft iemand verkooppunten voor me?
Heeft iemand daar ervaring mee? Zijn er van die delen op maat waar de meters in geplaatst kunnen worden? Zijn die er speciaal voor een 5 of is dat universeel? Heeft iemand verkooppunten voor me?

- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Kan je niet iets doen met een dubbeldins middenconsole?
Die rommel is allemaal universeel.
Je kan iig 1 meter in een houdertje in het bakje links van het stuur
Je kan iig 1 meter in een houdertje in het bakje links van het stuur

-
Als je het mooi wegwerkt in een mooie behuizing, dan is daar toch niks mis mee? Misschien eens op engelse fora rondneuzen voor dit soort behuizingen?Merijn schreef:Ik zit er ernstig over te denken om de metertjes te plaatsen in/op de A-stijl... Er zal vast commentaal op komen, maar het is de enige plaats waar de meters goed afleesbaar zijn.
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Op www.conrad.nl staan ook wel een paar, anders even bij Autostyle kijken. Als je dat netjes inbouwt (mooi aan zo'n stuk raamstijl polyesteren of zo) ziet dat er echt wel goed uit.
-
- Contacteer:
B18FT... what else ?
-
bij de fcs
lagen ze voor de welbekende scheet en 3 knikkers..
bij gt turbo spares
lagen ze voor de welbekende scheet en 3 knikkers..
bij gt turbo spares
*F7P-T*
*F7P-T*
Ik heb bij mij de middelste kachelroosters er uit gesloopt en wil daar mijn meters gaan plaatsen. Denk alleen dat jij geen zin hebt om die te slopen