Friday Nightmeeting Oss I
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Wielen natuurlijk.GJ schreef:Gaat power-to-weight met wiel of krukas pk's?
Met krukas pk's heb ik dan 5,8 Kilo/pk

Project: GTT Blue Sport
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
+ strafgewicht 

ga vanavond de mattigs er weer onder vandaan halen, heb t er al weer mee gehad
Vrijdagavond was het leuk, beetje sprinten ging erg goed en hard! Zaterdag mee vastgezeten in de parkeergarage van Kelfkensbos
Stond met het subframe op een rand en kon niet meer voor of achteruit! Toen met 1 voet uit de deur beetje aangeduwd en gejutterd met half gas in de twee, schoot hij los. Topsnelheid is ook compleet weg, 130 op de teller is 105 aan snelheid, dus das kut... Toch maar weer snel die 15ers eronder 

zo en toen konden we weer internetten !
vanmorgen viel ineens de verbinding weg om niks,
na een aantal keer resetten deed het modem niks meer....
net een nieuwe gescoord bij meneer Primafoon en hoppa !
leech it away, baby !
vanmorgen viel ineens de verbinding weg om niks,
na een aantal keer resetten deed het modem niks meer....
net een nieuwe gescoord bij meneer Primafoon en hoppa !
leech it away, baby !

uuuhm, nee niet echt,
laatste tijd alleen maar oude meuk gekeken,
gister Shrek 3 voor de tweede keer, maar die werd er ook niet beter op.
En Pirates Of The Caribbean 1 !
nu 2 en 3 nog zien...
jij nog tips dan ?
laatste tijd alleen maar oude meuk gekeken,
gister Shrek 3 voor de tweede keer, maar die werd er ook niet beter op.
En Pirates Of The Caribbean 1 !
nu 2 en 3 nog zien...
jij nog tips dan ?
Ik vind shooter een beetje goedkoop eindigen.
Kep gister Shrek 3 gezien, toch een prima zondagavondfilm. Verstand op 0, lekker onderuit in die bioscoopstoel en lachen maar.
Oceans 13 is ook wel aardig, maar begint nu toch wel een beetje een 'sleur' te worden.
Kep gister Shrek 3 gezien, toch een prima zondagavondfilm. Verstand op 0, lekker onderuit in die bioscoopstoel en lachen maar.
Oceans 13 is ook wel aardig, maar begint nu toch wel een beetje een 'sleur' te worden.
Crank toevallig al gezien Merijn?
Verstond op 0 en gaan film
http://www.imdb.com/title/tt0479884/
The hit-man Chev Chelios is poisoned by the criminal Verona and his friend and doctor Miles advises him that he must keep his adrenaline in an upper level to stay alive. Chev meets his girlfriend Eve and together he looks for Verona to kill him. Written by Claudio Carvalho, Rio de Janeiro, Brazil
Chev Chelios is a professional assassin working for the West Coast crime syndicate. Chev's girlfriend Eve doesn't know what Chev does and Chev is planning to quit the crime syndicate so he can spend more time with her. But for Chev, things about to get very bad, when he learns he has been injected with a poison called "The Beijing Cocktail" by his rival Verona, which will kill him if his heart rate drops. Trying to stay alive and seeking help from friend, Kaylo and Doc Miles, to keep his heart pumping. Chev sets out to find answers as well as protecting Eve, and get his revenge on those who have betrayed him before the poison kills him. Written by Daniel Williamson
Dus, die gast moet actie blijven houden anders gaat hij dood. Flinterdun verhaal, geweldige actie, muziek en ringtone
Verstond op 0 en gaan film

http://www.imdb.com/title/tt0479884/
The hit-man Chev Chelios is poisoned by the criminal Verona and his friend and doctor Miles advises him that he must keep his adrenaline in an upper level to stay alive. Chev meets his girlfriend Eve and together he looks for Verona to kill him. Written by Claudio Carvalho, Rio de Janeiro, Brazil
Chev Chelios is a professional assassin working for the West Coast crime syndicate. Chev's girlfriend Eve doesn't know what Chev does and Chev is planning to quit the crime syndicate so he can spend more time with her. But for Chev, things about to get very bad, when he learns he has been injected with a poison called "The Beijing Cocktail" by his rival Verona, which will kill him if his heart rate drops. Trying to stay alive and seeking help from friend, Kaylo and Doc Miles, to keep his heart pumping. Chev sets out to find answers as well as protecting Eve, and get his revenge on those who have betrayed him before the poison kills him. Written by Daniel Williamson
Dus, die gast moet actie blijven houden anders gaat hij dood. Flinterdun verhaal, geweldige actie, muziek en ringtone

Ja, die heb ik een paar maanden geleden gezien. Erg vermakelijk! Inderdaad, gewoon verstand op nul, niet te moeilijk doen en kijken. Echt een leuke film, die van minuut 1 vol met actie zit. 
Overigens, als je dit een leuke film vindt, zou je eens naar The Transporter en The Transporter 2 moeten kijken. Die zijn met dezelfde hoofdrolspeler.

Overigens, als je dit een leuke film vindt, zou je eens naar The Transporter en The Transporter 2 moeten kijken. Die zijn met dezelfde hoofdrolspeler.
een 8.1? vond echt een bout film was zonde van me geld.
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Contacteer:
Dacht wel dat jij t kon waarderen Haas 
maare de mattigs onder de golf vandaan las ik op je msn?

maare de mattigs onder de golf vandaan las ik op je msn?
kan ik zeker waarderen!!
ja, al weer eronder vandaan getrokken. Zaterdag vastgezeten (letterlijk) in de parkeergarage in nijmegen. Dat was al redelijk belachelijk en beschamingswaardig
En op de snelweg valt er simpelweg niet mee te rijden. Je moet dat ding zo afbeulen wil je 120 rijden, dat ik dat niet zo vertrouw, dan moetie zoveel toeren draaien
BOvendien heb ik er een stuk mee gereden zaterdag morgen naar waalwijk, en toen liep hij 1:12... en das niet handig/netjes met een diesel 
vind t wel jammer, want vond t er echt bruut uitzien, maar ja... ik heb die auto elke dag nodig, en iets waar je je na 2 dagen al aan ergert....dat kan nooit goed blijven gaan
ja, al weer eronder vandaan getrokken. Zaterdag vastgezeten (letterlijk) in de parkeergarage in nijmegen. Dat was al redelijk belachelijk en beschamingswaardig

vind t wel jammer, want vond t er echt bruut uitzien, maar ja... ik heb die auto elke dag nodig, en iets waar je je na 2 dagen al aan ergert....dat kan nooit goed blijven gaan

-
- Contacteer:
dus wat ga je nu met de mattigs doen? onder de clio gaan ze niet passen straks ben ik bang?
mja..heb ze eignelijk gekocht voor de clio. Enigste nadeel is dat de 16v remmen dan niet meer passen, dus ben er nog niet over uit, wat ik er mee ga doen. Ach, t zijn geen tulpen, dus over een maand liggen ze er nog wel
Heb ze al aangeboden aan mijn zus voo rhaar twingo, maar die vroeg of er dan ook wieldoppen op konden?

-
- Contacteer:

@Ferdy: 13inch is veel te groot voor een mini!!
heeft ze ook niet
Wie rijd er dan ook in een twingo 
Was zaterdag nog even aan t sprinten geweest in nijmegen met ide golf in de regen. Man man man...half gas was al genoeg om allebei de voorwielen te laten malen als een koffiemolen
Kreeg echt veel bekijks btw, net nog naar huis vanuit waalwijk bij de lucht langs de A2 een dude met een Golf IV. Hij vond t een net een cool apparaat. Blijkbaar bekeek hij haar van een afstandje
Ik ga maffen mensen, truste iedereen!

Was zaterdag nog even aan t sprinten geweest in nijmegen met ide golf in de regen. Man man man...half gas was al genoeg om allebei de voorwielen te laten malen als een koffiemolen

Kreeg echt veel bekijks btw, net nog naar huis vanuit waalwijk bij de lucht langs de A2 een dude met een Golf IV. Hij vond t een net een cool apparaat. Blijkbaar bekeek hij haar van een afstandje

Ik ga maffen mensen, truste iedereen!
-
- Contacteer:
10 inch is toch al groot op zo'n ding? 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
@ Fergy,
heb je al vakantie of zo?
heb je al vakantie of zo?