jij rijdt met 195/40/16, hij heeft 195/45/16, das nogal een verschil. En nee, ik vind het niet altijd even mooi op 16inchMartijn schreef:Oh nee?Martijn Kool schreef:plus dat het er toch niet uit ziet, zulke grote wielen onder een gt :|

jij rijdt met 195/40/16, hij heeft 195/45/16, das nogal een verschil. En nee, ik vind het niet altijd even mooi op 16inchMartijn schreef:Oh nee?Martijn Kool schreef:plus dat het er toch niet uit ziet, zulke grote wielen onder een gt :|
ik rijd op 13" ja met 195/55/13.tutuur schreef:miss is jou bumper een stukje naar binnen gekomen ofzo maar wat jij zegt klopt niet helemaal...
kan idd niet zo laag als sommige hier neej maar die rijden dan ook met 13inchers eronder![]()
d8 dat een r5 niet zo crashbestendig was maar vind het best meevallen:
http://www.youtube.com/watch?v=le13X0CbN3o
grtz
Hoop dat je ze ook lang zo mooi houd,want gaaf zijn ze idd.r5 gtt schreef:zijn ronal turbo r10 zijn gewoon prachtig
zonder afbreuk te doen aan het spul van Ramon, ik vind dat je zoiets zelf moet opbouwen. De tijd ervoor nemen, zelf je materialen kiezen en het spul afbouwen naar je eigen wens.tutuur schreef:damn nu vind ik het blok van ramon16v tekoop...2l willy turbo specs![]()
is natuurlijk ook wel leuk maar als ik alleen het blok+koppeling heb wat moet ik dan allemaal nog doen/aanpassen om het in de r5+turbo te laten draaien![]()
dit is ff een moeilijke keuze![]()
of hem zo afmaken en laten spuiten en alles, of low budget spuiten en verder gaan met opbouwen voor willy blok![]()
weet iemand hier enigzinds wat van dat blok/project van hem af?
grtz
Nee man Bart had 190!! wiel pk! en had een frontmount intercooler laatst in Goes-jo- schreef:Bart rijd momenteel met een GT serie op zijn gtti. Met een standaard ic, luchtfilter e.d kwam die ergens in de 150 wpk. Der is veel meer uit te halen als zen set up goed is.
belgische bart iddAbel schreef:Nee man Bart had 190!! wiel pk! en had een frontmount intercooler laatst in Goes-jo- schreef:Bart rijd momenteel met een GT serie op zijn gtti. Met een standaard ic, luchtfilter e.d kwam die ergens in de 150 wpk. Der is veel meer uit te halen als zen set up goed is.
Een naafgat van 60.1 is dat de maat bij een GT...?Steven schreef:Ik heb spacers die volgens mij vandaan komen bij zo'n autostyle shop, wel netjes met een naafgat van 60.1 en daarmee centreerd de velg ook nog netjes op de naaf. Kostte volgens mij ook een habbekrats