Wat voor wagen rij jij, Johan ?
Ik kom 's morgens ook altijd over de Graafseweg en kom Fabian ook regelmatig tegen

ik weet waar dat ding toen gespoten is/was, maar daar hoef je tegenwoordig ook niet meer te komen.Haas schreef:rode MR2 SW20 ja, met zwart dak en bodykit erop
Spankeren !!!!Gerald schreef:ik weet waar dat ding toen gespoten is/was, maar daar hoef je tegenwoordig ook niet meer te komen.Haas schreef:rode MR2 SW20 ja, met zwart dak en bodykit erop
ja idd, in spankeren.Ferdy schreef:[
Spankeren !!!!
En hoe komt dat ? Drukte ?
Ja die toko ken ik wel,Gerald schreef:ja idd, in spankeren.Ferdy schreef:[
Spankeren !!!!
En hoe komt dat ? Drukte ?
Remy Vos, waar jou clio en de MR2 is gespoten is overgenomen 2 jaar geleden. zonder er te veel woorden aan vuil te maken is de kwaliteit niet meer wat het is geweest.
dit is een van de redenen dat o.a. mn zwager en jeremy (zoon van Remy) vos, voor zichzelf zijn begonnen in brummen.
Ik verwacht dat mn zwager(martin) lange dagen gaat maken, maar als de kwaliteit en service weer net zo zijn als voorheen komt de rest wel goed.Ferdy schreef:Ja die toko ken ik wel,Gerald schreef: dit is een van de redenen dat o.a. mn zwager en jeremy (zoon van Remy) vos, voor zichzelf zijn begonnen in brummen.
goeie gasten, goeie service, goei werk !!
Wist niet dat die overgenomen was !
Mooi zonde dan...
starten net, volgt nogFerdy schreef:Internetlinkje naar het bedrijf ?
onderkoffert in een golf 4.Ferdy schreef:Een rode ja, met zwart dak.
Wat voor wagen rij jij, Johan ?
Ik kom 's morgens ook altijd over de Graafseweg en kom Fabian ook regelmatig tegen
Oh, dit is echt iets heel doms...
Nergens meer sinds ik daar een bekeuring opgelopen heb.Marieke schreef: @Ronald: waar rijd jij dan in de bossen?
wel 60 euro, maargoed.. die is nog niet betaald hoor, die boswachter deed er beter aan door m'n naam en straatnaam fatsoenlijk op te schrijven.. daarbij stonden er wat borden die waarschijnlijk niet helemaal rechtsgeldig zijn.. dus er is nog niets aan de hand.Wouter de Wit schreef:Wa kosta da?Ronald1916V schreef:Nergens meer sinds ik daar een bekeuring opgelopen heb.Marieke schreef: @Ronald: waar rijd jij dan in de bossen?![]()
Marieke schreef:Oh, dit is echt iets heel doms...
Ik heb dit jaar het afdelinguitje van mijn werk georganiseerd, niet nadenkend vrolijk gepland op 29 mei. Ik ben er dus niet bij
Mag ik mee... mag ik mee .. ?!Marieke schreef: Klopt, is een 3.3 TD die draait zijn kont nergens voor om... Hoewel, nergens...