ACT: Clio16V
Ja hierzo ook, maar dan in n ander topic 

volgens mij zaten er 3 duitsers in een leopard tank op een oplegger die 90 reed en reden ze van de oplegger af net toen de oplegger op een viaduct reed. Ze vielen dus met tank en al van de oplegger en viaduct af. Zo moeilijk was dat toch niet?Jeff rsi schreef:week terug ofzo 3 duitsers....
met 90 met de tank van de vrachtwagen op een viaduct, zijn door het voorraam naar buiten gevlogen en vertellen het ook niet meer na.
Weet niet hoeveel G's dat zijn, ik had toch liever me gordel om dan.

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Volgens mij was iemand 90 en reed met de tank van de vrachtwagen af op een viaduct.
Naja zo oud moet je ook niet meer rijden?
Naja zo oud moet je ook niet meer rijden?
waren alle 3 de duitsers dan 90? of misschien allemaal 30...
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Genoeg jongens.
Het is dan niet de juiste zinsopbouw, maar als je hem (twee keer?!) rustig leest, dan is hij best te begrijpen.
We mogen allemaal wel Renault fan zijn, maar iedereen heeft zo zijn eigen achtergrond.
Het is dan niet de juiste zinsopbouw, maar als je hem (twee keer?!) rustig leest, dan is hij best te begrijpen.
We mogen allemaal wel Renault fan zijn, maar iedereen heeft zo zijn eigen achtergrond.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Nou als hij de moeite nam nog een keer over zijn eigen post heen te lezen zou hij een heleboel mensen een plezier doen.
Die spreektaal tiepen is tenenkrommend. Beetje kwaliteit nastreven hier ,ik heb het ook helemaal niet over n tiepfout.
Die spreektaal tiepen is tenenkrommend. Beetje kwaliteit nastreven hier ,ik heb het ook helemaal niet over n tiepfout.

-
- Car: R19.R
Helemaal mee eens, het is een kleine moeite om je eigen post even na te lezen voor je op verzenden klikt. Als ik dat niet regelmatig zou doen dan zou er echt complete wartaal komen te staan
. Als ik het een keer vergeet na te lezen en mezelf dan teruglees, dan denk ik soms echt non-deju, heb ik dat getypt 

Het is vaak de manier waarop iemand erop gewezen wordt dat ie iets aan zijn taal moet doen... Sommige mensen komen zo enorm bot uit de hoek! We willen mensen toch bij de club houden? Reageer dan op een volwassen manier...
probeer ook zoveel mogelijk smilies te gebruiken zoals
en

maar ben er wel mee eens dat even nalezen kleine moeite is toch.

blaat blaat blaat.... 

-
Vooral dePaulM schreef:probeer ook zoveel mogelijk smilies te gebruiken zoalsen
![]()

Merijn schreef:Het is vaak de manier waarop iemand erop gewezen wordt dat ie iets aan zijn taal moet doen... Sommige mensen komen zo enorm bot uit de hoek! We willen mensen toch bij de club houden? Reageer dan op een volwassen manier...

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Och ik vond de manier best ludiek.
wil vanavond de thermostaat van mikey's 16v vervangen. maar kan ik gewoon vloeibare pakking gebruiken?
Alleen niet het hele busje erin gieten, alleen een klein beetje waar de vlakken elkaar raken 

ik heb ook weer is een vraagje.
Mijn 16V geeft als de olie bij de 90/100 graden zit, stationair nog maar 0 bar aan.
Als ik met dan 80 rijd in ze 5 (ong. 2K toeren) heb ik 1,5 bar.
Als ik snelweg rijd met 120 (ong. 3,5K toeren) heb ik 2 bar of iets erboven.
Denk jullie dat dit nog gewoon genoeg is?
Ik hoorde namelijk laatst dat je 4 bar moet hebben ofzo?
Als ik btw een stuk echt ga knallen, dus vol doortrekken enzo staat hij bijna tegen 3 bar aan.
En dan ga ik er vanuit dat het metertje nog gewoon werkt...
Mijn 16V geeft als de olie bij de 90/100 graden zit, stationair nog maar 0 bar aan.
Als ik met dan 80 rijd in ze 5 (ong. 2K toeren) heb ik 1,5 bar.
Als ik snelweg rijd met 120 (ong. 3,5K toeren) heb ik 2 bar of iets erboven.
Denk jullie dat dit nog gewoon genoeg is?
Ik hoorde namelijk laatst dat je 4 bar moet hebben ofzo?
Als ik btw een stuk echt ga knallen, dus vol doortrekken enzo staat hij bijna tegen 3 bar aan.
En dan ga ik er vanuit dat het metertje nog gewoon werkt...
R19 16V '91
Ga daar maar niet vanuit, want in 99% van de 16knallers geeft hij ene onjuiste waarde aan.
gewoon je peil op orde houden
-
weet iemand welke (grotere) rembekrachtigers er allemaal op een 16v passen ?
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Waarom een grotere bekrachtiger ? volgens mij heb je niet veel keus bij een Clio, RS remmen waren bij mij een hele verbetering, ik zou er ook niet echt een grotere bekrachtiger op willen hebben, met die CL RC6 blokken er tussen moet ik echt uitkijken op nat wegdek op straatbanden.Steven(stk) schreef:weet iemand welke (grotere) rembekrachtigers er allemaal op een 16v passen ?

Ik weet wel dat op een R19 16V een Laguna rembekrachtiger past, maar daar heb je ook wat meer ruimte.
Een grotere bekrachtiger neemt alleen maar gevoel weg... Beenspieten kweken moet je 

-
Een grotere HRC heeft veel meer effect, in verhouding moet je mischien wat harder trappen maar je hoeft veel minder diep te trappen.
-
past net zo goed op een cliko.Ronald1916V schreef:Waarom een grotere bekrachtiger ? volgens mij heb je niet veel keus bij een Clio, RS remmen waren bij mij een hele verbetering, ik zou er ook niet echt een grotere bekrachtiger op willen hebben, met die CL RC6 blokken er tussen moet ik echt uitkijken op nat wegdek op straatbanden.Steven(stk) schreef:weet iemand welke (grotere) rembekrachtigers er allemaal op een 16v passen ?
Ik weet wel dat op een R19 16V een Laguna rembekrachtiger past, maar daar heb je ook wat meer ruimte.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
Omdat alles toch los ligt nuRonald1916V schreef:
Waarom een grotere bekrachtiger ? volgens mij heb je niet veel keus bij een Clio, RS remmen waren bij mij een hele verbetering, ik zou er ook niet echt een grotere bekrachtiger op willen hebben, met die CL RC6 blokken er tussen moet ik echt uitkijken op nat wegdek op straatbanden.

-
- Über-Spammer
Je zou ook nog kunnen overwegen om a610 remklauwen te nemen ipv rs klauwen. Deze hebben een zuigerdiameter van 60mm 
Weet ze nieuw in de doos uit te halen, evt met remblokken van 21t europa cup
Deze moeten dan wel passend worden gemaakt.

Weet ze nieuw in de doos uit te halen, evt met remblokken van 21t europa cup

-
- Car: Renault Clio III RS
Passen daar de originele clio remblokken in? Diverse RTC-ers hebben andere remklauwen van een Alpine.. 310? of 610? waar de originele remblokken in passen, maar wel een grotere diameter van zuiger hebben.Jean-Paul-S schreef:Je zou ook nog kunnen overwegen om a610 remklauwen te nemen ipv rs klauwen. Deze hebben een zuigerdiameter van 60mm![]()
-
- Über-Spammer
Volgens mij zijn de blokken van een 610 stukken groter, deze klauwen moesten een auto van 1500kg stoppen ipv een Clio
Wie heeft dan Alpine klauwen hier?
Je bedoelt toch niet van een bepaalde Peugeot welke een diameter had van 57mm?

Wie heeft dan Alpine klauwen hier?

-
- Car: Renault Clio III RS
foto's..
[img]http://94.100.118.217/1021450001-102150 ... _sHUt.jpeg[/img]
[img]http://94.100.124.167/1021450001-102150 ... _HiuG.jpeg[/img]
[img]http://94.100.118.217/1021450001-102150 ... _sHUt.jpeg[/img]
[img]http://94.100.124.167/1021450001-102150 ... _HiuG.jpeg[/img]
voorderest heeft die wel precies dezelfde ophanging en dergelijken als 16v? of ombouwen?