Mijn carb moet effe gereviseerd worden en daarna afgesteld. Zijn daar handleidingen voor of zo?Riël schreef:Euh, een goede carb erop schroeven moet toch de moeite niet zijn of wel?
Ardennenweekend 2010, 2-3 okt *THE DAY AFTER*
@Toethoer, ik denk dat het een Nee is, hoe kun je nou vegetarisch BBQ-en? (En nee niet over die veganische burgers beginnen nou...
)
Maar ff zonder gein, vaak is er wel een grote schaal met brood, salade etc. en misschien kan er ook nog wel een pakketje van die nepburgers bij toch?
@Merino, beste is het hele ding gewoon ff opsturen naar een fatsoenlijk opfrisbedrijf. Er valt eigenlijk niet veel aan af te stellen, zo'n ding hoort in originele trim gewoon goed te lopen.
Zo'n revisiesetje is alleen een riedeltje pakkingen, dat helpt vaak niet echt, voor het mooi moet alles gewoon ultrasoon gereinigd worden.
Je kan het hele ding gewoon ff opsturen naar bijv. BCCP? Of haal bij MB een groep A spec. ding.

Maar ff zonder gein, vaak is er wel een grote schaal met brood, salade etc. en misschien kan er ook nog wel een pakketje van die nepburgers bij toch?
@Merino, beste is het hele ding gewoon ff opsturen naar een fatsoenlijk opfrisbedrijf. Er valt eigenlijk niet veel aan af te stellen, zo'n ding hoort in originele trim gewoon goed te lopen.
Zo'n revisiesetje is alleen een riedeltje pakkingen, dat helpt vaak niet echt, voor het mooi moet alles gewoon ultrasoon gereinigd worden.
Je kan het hele ding gewoon ff opsturen naar bijv. BCCP? Of haal bij MB een groep A spec. ding.
Laatst gewijzigd door Steven op zo 19 sep 2010 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Schroef hem eraf , stuur hem naar mb , schroef hem er weer op ?:PMerijn schreef:Mijn carb moet effe gereviseerd worden en daarna afgesteld. Zijn daar handleidingen voor of zo?Riël schreef:Euh, een goede carb erop schroeven moet toch de moeite niet zijn of wel?
ik doel dan op hetgene er naast, oke er zijn salades dacht ik, maar om nou op een beetje sla en wat stokbroodjes te teren is ook niet alles toch 

me vriendin. wat maakt dat uit dan? 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Rianne nam altijd paar van die vega burgers en die gepaneerde kaastingen meetutuur schreef:ik doel dan op hetgene er naast, oke er zijn salades dacht ik, maar om nou op een beetje sla en wat stokbroodjes te teren is ook niet alles toch

Als je in belgie van die vegadingen besteld is het écht niet te eten.
hhaha ik vind het best hoor
heb alleen het geld al overgemaakt 

Ha da's pech hebben 

Ik heb andere plannen ,maar tijd he...Merijn schreef:Ik neem aan dat er wel weer een puzzelrit zal zijn? Ik weet dat komend weekend de Corrado club er weer is, dus misschien dat we hun route kunnen 'lenen'?

Anders is inderdaad de Corradoclub de beroerdste niet!
We vertekken vanaf McDonalds in Maastricht, ik denk wat later (om 13u).
geen slecht idee! dan kan ik om 10 uur vertrekken...
@ riël, nu heb ik dus gewoon pech?
@ riël, nu heb ik dus gewoon pech?

heb je totaal gelijk in. maar een oplossing bieden en er vervolgens vanaf stappen ook niet....
die paar euro kan ik best missen, vond het alleen wel fijn aangezien het ardennenweekend flink wat gaat kosten....
die paar euro kan ik best missen, vond het alleen wel fijn aangezien het ardennenweekend flink wat gaat kosten....
Ho Ho, chill 
Komt wel goed tutuur, kijken we achteraf effe als ik weet wat het vlees gekost heeft, trek ik de porties er gewoon vanaf.

Komt wel goed tutuur, kijken we achteraf effe als ik weet wat het vlees gekost heeft, trek ik de porties er gewoon vanaf.
ik val je niet aan hoor
top dat je er rekening mee houdt 

Huh? Nee hoor ik ben ook niet defensief
Dat jammerdan was in den beginne al een grapje hoor 

hahaha oké
no hard feelings 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Betaald voor twee personen 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
+1Tom schreef:1300? waarom zo laat
We gaan zondags wel naar de ring toch?

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Tuurlijk !Martijn schreef:+1Tom schreef:1300? waarom zo laat
13:00 Maastricht, dan zijn wij er ook wel.. moet JP nog ff ophalen in Landgraaf dus dat kan mooi dan.
ik ga ook mee naar de ring 

-
- Über-Spammer
Moet ik nog een kist onderdelen/gereedschap klaarleggenRonald1916V schreef:Tuurlijk !Martijn schreef:+1Tom schreef:1300? waarom zo laat
13:00 Maastricht, dan zijn wij er ook wel.. moet JP nog ff ophalen in Landgraaf dus dat kan mooi dan.