Clio rs project topic(je) [clio ingeruild]
-
achter gaat dat wel voor wat lastiger, die zijn van plastic
-
- Über-Spammer
en ben je nu helemaal in je 'nieropjes'met je RS?
Ik denk van wel nu met de schroefset en deze nette velgen, helemaal klaar voor juli
Ik denk van wel nu met de schroefset en deze nette velgen, helemaal klaar voor juli

-
Netjes Arno!
Mooie velgen.

Mooie velgen.

-
- Contacteer:
Nou het heeft wel wat bloed zweet en tranen gekost ofnie broer...
Maar ziet er zeer geslaagd uit
van't winter maar weer de originele d'r onder en schroefieschroefie
Maar ziet er zeer geslaagd uit

van't winter maar weer de originele d'r onder en schroefieschroefie

Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
Kerel! Je hebt ze er toch onder gelaten!
Dus die paar millimeter omhoog en het wegsnijden van het bobbeltje in je kunststof binnenscherm hebben geholpen?
Misschien toch bij Jarno een paar millimeter laten afdraaien?
Ondans dat 'ie iets hoger staat dan met de standaard wielen, ziet 'ie er lekker dik uit!
Dus die paar millimeter omhoog en het wegsnijden van het bobbeltje in je kunststof binnenscherm hebben geholpen?
Misschien toch bij Jarno een paar millimeter laten afdraaien?
Ondans dat 'ie iets hoger staat dan met de standaard wielen, ziet 'ie er lekker dik uit!

Thanks! Het heeft idd veel bloed en zweet gekost ja, tjonge je blijft schroefen zeg!
@ Ray: heb ik ook overnagedacht, maar zoals het nu lijkt loopt het aan op het kunststof gedeelte en daar valt weinig aan te rollen.
Ik laat het voorlopig zo, en ga gewoon kijken hoe het verders rijdt, een andere optie is natuurlijk nog steeds de orginele velgen en verdere verlaging, vondt ik opzich ook niet verkeerd!

@ Ray: heb ik ook overnagedacht, maar zoals het nu lijkt loopt het aan op het kunststof gedeelte en daar valt weinig aan te rollen.
Ik laat het voorlopig zo, en ga gewoon kijken hoe het verders rijdt, een andere optie is natuurlijk nog steeds de orginele velgen en verdere verlaging, vondt ik opzich ook niet verkeerd!

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ik vond inderdaad de originele velgen in combinatie met de schroefset echt super!
Maar de nieuwe velgen zijn ook schitterend, alleen jammer dat je daarmee niet zo laag kan...

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Nou zo denk ik er net zo over idd! 
En ik heb nog een 2e set DZ's in de kelder liggen.... (maar die komen er toch niet onder
)

En ik heb nog een 2e set DZ's in de kelder liggen.... (maar die komen er toch niet onder

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
bij de Golf 3 Cabrio van me meissie zitten ook van die kunststof verbreders voor en achter. al het platte is weggeslepen en netjes weggewerkt, daarna nog verhit en de boel gerold. je kan bij iedere auto zo 1 a 2 cm winnen. kost je 50 euro per rand, als je dat een hoop gedoe kan schelen zou ik het zeker overwegen.ARNO16V schreef:Thanks! Het heeft idd veel bloed en zweet gekost ja, tjonge je blijft schroefen zeg!![]()
anders gewoon ff bellen?
http://www.dreamworkscartuning.nl/cms/i ... &Itemid=87
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
He euh die Dz's zijn niet van jou heARNO16V schreef:Nou zo denk ik er net zo over idd!
En ik heb nog een 2e set DZ's in de kelder liggen.... (maar die komen er toch niet onder)

@ Ray, thanks voor de link
, maar ik zit met het probleem dat het aanloopt op de metalen ophanging in de voorste wielkasten, waar ik al kunstof heb weggesneden.
En hij kan nu niet laag genoeg naar m'n zin.

En hij kan nu niet laag genoeg naar m'n zin.

-
- Contacteer:

-
- Über-Spammer
altijd lastig zo'n lampje vervangen 

-
- Contacteer:
en maar zoeken naar de remlampen.....Gabri van der Veen schreef:altijd lastig zo'n lampje vervangen
Distributie vervangen zeker 

De distributieriem is idd vervangen, en de auto heeft meteen een grote beurt gehad.
Waarschijnlijk gaat de auto zaterdag nog een klein stukkie verder omlaag voor+achter, en dan issie helemaal klaar voor de Kreuztage
Mijn dank gaat uit naar de firma: Van Nierop banden Staphorst, en natuurlijk m'n broertje Mark

Waarschijnlijk gaat de auto zaterdag nog een klein stukkie verder omlaag voor+achter, en dan issie helemaal klaar voor de Kreuztage

Mijn dank gaat uit naar de firma: Van Nierop banden Staphorst, en natuurlijk m'n broertje Mark

-
- Contacteer:
zet effe een foto neer van de nieuwe zijkant 
Fotorolletje is vol 

T'wagentje rijdt/remt weer goed!
Ach en die foto's komen nog wel een keertje.

Ach en die foto's komen nog wel een keertje.

-
- Über-Spammer
had een heel ander beeld bij Schmidt Modern Lines, maar deze set is echt goed en past uitstekend onder de RS.
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Thanks! Ik heb helaas zelf nog geen foto's, komen van de week nog wel ff. 

-
- Über-Spammer
loop nou even naar buiten even op de knieen en klaar
, is Peter ook weer blij

Euh.... 

-
[img]http://www5.picturepush.com/photo/a/824 ... C-5072.jpg[/img]
[img]http://www4.picturepush.com/photo/a/824 ... C-5069.jpg[/img]
[img]http://www3.picturepush.com/photo/a/824 ... C-5065.jpg[/img]
[img]http://www4.picturepush.com/photo/a/824 ... C-5069.jpg[/img]
[img]http://www3.picturepush.com/photo/a/824 ... C-5065.jpg[/img]
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Nehh...das niks hoor

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
@ RJ thanks man!! dit lijkt misschien niet laag, maar loop nu al aan op sommige wegen bij de bodemplaat!!