ik ook, toen kwam ik uit bij het gezicht en was het de moeite niet meer waardTom schreef:het enige waar ik langer dan 0,1 seconde naar heb zitten kijken is dat vrouwke

ik ook, toen kwam ik uit bij het gezicht en was het de moeite niet meer waardTom schreef:het enige waar ik langer dan 0,1 seconde naar heb zitten kijken is dat vrouwke
als je geen 16v of willi hebt...... ALLES!!!Clio lady schreef: Wat is er tegen bulten op de kap???
wat?Paul1916v schreef:Die omgerolde randjes.... Haas!!!
uhm....Clio lady schreef: Snap nog steeds niet hoe ze zo'n mega blok in zo'n kleine ruimte hebben weten te proppen.
ja, maar hier liggen ze idd ONDER de wielkasten...niet erinPaul1916v schreef:die randjes moet jij ook maken/lassen man! past er weer maatje breder onder toch?
niet alleen de bult, de ph2 gril.. tsss en de 16v dashHaas schreef:als je geen 16v of willi hebt...... ALLES!!!Clio lady schreef: Wat is er tegen bulten op de kap???
met een beetje tuning kunnen ze aardig meekomen hoorSiempie schreef:en wat is dr mis met een 1.2gaat als de brandweer hoor
hoeveel centen zitten er nou in dat ding?Rianne Tinnemans schreef:Is een Duitser.... = belasting betalen naar de grootte van je Hupraum (moterinhoud)
Rianne Tinnemans schreef:Is een Duitser.... = belasting betalen naar de grootte van je Hupraum (moterinhoud)
boeit mij verder ook nietHaas schreef:tsja, boeie, als die mensen er plezier aan belevenMijn S zag er ook wat bruter uit dan hij ging...kan mij dat verrotten