Nielske schreef:Dag luitjes hier bent ik weer... Nielske R. de Vries, aangenaamtt.... met een alibi, ofzoiets(hikmodus)
Zoals eerder vermeldt zat ik tijdelijk ondergedoken bij mijn groot geschapen & licht behaarde vriend, Charly de Chileen!
Onderstaande foto van mijn vriend (

) is zonder goedkeuring van ondergetekende
geplaatst, door Martijn G(ladde anus).....
http://www.boners.com/content/790962.1.jpg[/img]
[pics by voyeur Johann]
Zijn (G's) persoonlijke gegevens zijn bij deze verzonden naar Da Silva!
Martijn als je zijn 18,5 inches (jazeker ja) overleeft..... Details please!!!
Maar goed......
Het schijnen weer wat bewogen weken te zijn geweest tijdens mijn afwezigheid, houdt het dan nooit op?!
Onze Potente, Latente en extended vriend Tom heeft zich evenals Jeroen K(an 'm hebben), omhoog geneukt tot Moderator! Via welke achteringangen ze dit bewerkstelligd hebben is niet geheel duidelijk...
Echter valt wel te melden dat het de voormalige stekkies zijn van onzer allom gerespecteerde Chris & Ray (in resp. volgorde).....
Need I say more!!!
Mijn persoonlijke helper in de berichtgeving van deze
'Barebacker Tales'
Dhr. Fer'tig heeft na het verlies van zijn holemate en mede leernicht Dhr. Pas'tie (Im Pace), zijn lederen string aan de wilgen gehangen en deze vervangen door een roze getint exemplaar.
Na uitdrukkelijk verbod van ondergetekende, om contact te zoeken met de vermaarde..... komt ie weer.....
"The Osslim Barebacker 18 inches 4 sjizzle"
Moet ik tot mijn spijt melden dat Dhr. Fer'tig iets te vaak in zn oren gespoten is en mijn bevel naast zich neer heeft gelegd!
Hetgeen resulteerde in een wederom succes voor de Barebacker!!!
http://69.22.154.122/content/790989.1.jpg[/img]
[pics by voyeur Johann]
Verder kan ik melden dat de Osslim Barebacker nog steeds hard aan de weg timmert om eerdaags
de grootste 'anti fanny magnet' van Nederland te worden!!!
zijn 18" heerschen nu over:
- Rear entrence facilities in Nijmegen e.o.
- Raamprostitutie in Noord Brabant en zuidelijk Gelderland.
- De Bosche bollen zijn voorzien van 'n nieuw ingredient waarvan het eiwit gehalte de gestelde norm ver overschreidt.
- Een meerderheids belang in de organisatie van de Heren Rob & R'orgie...
Laatst genoemde (op foto rechts!) lijdt, evenals de rest van het testteam, inmiddels aan een chronische en besmettelijke vorm van kabbelend kontwater!!! Reden, een Nucliere toevoeging door Dhr. Rob himself!!!)...
http://www.boners.com/content/791004.1.jpg[/img]
[pics by voyeur Johann]
Zoals wederom blijkt is het eind en de opmars van 'The Osslim Barebacker' nog niet in zicht en lijkt er zelfs sprake te zijn van een heuse fanclub... Aangevoerd door een menigte vreemdgangers uit Limburg!
Ik kan u verzekeren, mocht deze 'anus oprekkert' ook daar zijn voet in de welbekende plek kunnen landen
dan is het hek echt van de dam, én without return...
Bij deze wil ik de heer Jesper Plassex welkom heten als vervanger van de heren Fer'tig & pas'tie...
en hem heel veel succes wensen bij zijn taak als hulpje en toekomstige neukslet van da 18 incher!!!
Heren tot de volgende keer en remember,
Oral sex makes your day & Anal sex makes your hole weak!!!
to be kontinued...
mvg
Nielske R. de Vries (zedendeliquent,
en rechtmatige vader van ons nieuwe prinsesje.... whehehe, eat ur hart out wim-lex!)