Tis wel makkelijk, maar toch...
Ben vanmiddag vanuit Nieuwegein naar Leerdam gereden, leuk... Zonder koppeling

Autorijden is gewoon fun

ja man, tot mn ellebogen in het kopervet en zwemmen tussen de remvloeistof !Haas schreef:gozer...je bent zelf aan t sleutelen?!
Je leert t wel....
Ken nog zo iemandHaas schreef:bij mij zijn wijzigingen zowat standaard
PM ff budget en eventuele wensen, kan ik ff voor je kijkenJacco, nog tips voor een andere auto voor me? en dan geen CX...
Zo hoor hetFerdy schreef:ja man, tot mn ellebogen in het kopervet en zwemmen tussen de remvloeistof !
en kapotte handen natuurlijk met zwarte nagels,
ja komt wel een keer goed !
Zoals Haas al zegt: Gewoon volhoudenleuk man...als ie het daarna dan weer doet
das mooi gesproken !Haas schreef:Als je stopt....dan is alles juist voor niets geweest
ik kan me nog een kouwe avondje met stortregen en een groot stuk plastic boven me hoofd herrinerenHaas schreef:bij mij loopt ook wel eens iets niet, of loopt er wel eens wat kapot. Niets aan de hand, gewoon volhouden! Als je stopt....dan is alles juist voor niets geweest
we kennen frits tochPaul1916v schreef:tijd voor een mooie verwarmde schuur voor al die beunklusjes!
ach nu lachen we eromHaas schreef:ja, precies ja. Met halve storm onder een auto liggen met je poot in de lucht om een voorpijp proberen vast te draaien, maar wat niet lukt omdat je al het gevoel in klauwen bent verloren en daardoor denken dat je je moertje aandraait, maar je vingertjes niets doen
godverdekutklote, wat was t koud toen!! t vroor gewoon..... en wij vrolijk buiten sleutelen, fak!