Edit: Maar jij hebt natuurlijk zo'n Apple GayBook.

Ja inderdaad, hij kwam alweer terugMerijn schreef:Dat kan niks met het wifi kanaal te maken hebben...
ik koop opzeker wel films maar dan wel films die ik de moeite waard vind om in mijn collectie te stoppen... Heb b.v. de volledige Tarantino collectie gekocht en zal zijn films ook blijven kopen..Riël schreef:Wat was er nu tegen die Argosy die goed werkt ?
Trouwens, ik heb echt iets tegen downloaders trouwens. Wil hier helemaal niemand voor een film betalen?
welke browser gebruik je en welke versie daarvan?Haas schreef:Ik heb het geloof ik al eens gevraagd, maar geen antwoord gehad ofzo?
Hoe komt het dat als ik mijn textvak van een reply vol heb getypt ik rustig verder kan typen, maar die buiten beeld loopt? Je kunt zeg maar wel naar beneden scrollen, maar zodat je een toets indrukt, springt het weer naar boven en kun je dus niet zien wat je typt... Heb het op het werk, maar hier thuis ook en het is nogal irritant, vooral als je een quote hebt staan oid.
Is hier een oplossing voor, of misschien beter nog een oorzaak?
Ik zal morgen wel effe kijken, neger...Haas schreef:Ik heb het geloof ik al eens gevraagd, maar geen antwoord gehad ofzo?
Hoe komt het dat als ik mijn textvak van een reply vol heb getypt ik rustig verder kan typen, maar die buiten beeld loopt? Je kunt zeg maar wel naar beneden scrollen, maar zodat je een toets indrukt, springt het weer naar boven en kun je dus niet zien wat je typt... Heb het op het werk, maar hier thuis ook en het is nogal irritant, vooral als je een quote hebt staan oid.
Ik ben ook verontwaardigd als ze dat doen... Niet zozeer dat ze die site down halen, omdat er illegale content van gedownload kan worden, maar meer de manier waarop dit gebeurt en op welke gronde. Dat klopt niet en als ze sites op basis van die argumenten plat kunnen leggen, dan is niemand meer veilig op het internet en bestaat er geeneerlijke rechtspraak meer.Riël schreef:Zeker de laatste discussies als bijvoorbeeld een Pirate Bay offline gehaald wordt (wat ik volkomen terecht vind) maar de hele internet user base verontwaardigd is.
Gewoon IE ... denk 7 ofzo? Gewoon de versie die std bij windows 7 zit?PaulM schreef:welke browser gebruik je en welke versie daarvan?Haas schreef:Ik heb het geloof ik al eens gevraagd, maar geen antwoord gehad ofzo?
Ik geef je daar gelijk in. Maar andere zijn er niet. Anderzijds, elke weldenkende persoon weet dat die site gewoon puur en alleen bestaat voor het verspreiden van illegale contentMerijn schreef:Ik ben ook verontwaardigd als ze dat doen... Niet zozeer dat ze die site down halen, omdat er illegale content van gedownload kan worden, maar meer de manier waarop dit gebeurt en op welke gronde. Dat klopt niet en als ze sites op basis van die argumenten plat kunnen leggen, dan is niemand meer veilig op het internet en bestaat er geeneerlijke rechtspraak meer.Riël schreef:Zeker de laatste discussies als bijvoorbeeld een Pirate Bay offline gehaald wordt (wat ik volkomen terecht vind) maar de hele internet user base verontwaardigd is.
Hoe bedoel je naiëf? Dat het in Limburg waarschijnlijk meevalt wil niet zeggen dat het in heel NL zo is.Riël schreef:Dat bontkraagjesding is wel erg overtrokken, op een doordeweekse avond is het heel goed film kijken, zonder al te veel drukte toch?