Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Jep, als je eenmaal in zo'n ding hebt gereden ben je niet meer te redden.
Mijn eerste echt GT ervaring was met de zwarte GT van Henk Klapwijk. Getuned bij BB performance in Engeland met 180pk aan de wieltjes in zijn eerste stage, later zijn daar nog wat paardjes bij gekomen.
Toen wist ik het en ik wilde ook zo'n ding. En ik reed toen al een 19 16v phase 1. Toen liep ik, Chris, Jochem Ivo en de rest tegen het lijf. Dan is het niet meer te stoppen. Heb toen besloten om een GT te kopen en vanaf nul op te bouwen. We zijn nu 3 jaar verder en hij rijdt nog steeds niet.
MartijnG schreef:Wat heeft Jochem aan zn GT gedaan dan?
Heeft Chris ook wel eens tegen een Calibra 4x4 Turbo gereden dan of niet? Zou een GTT dat redden?
Ja dat red een vlotte GTT..., ik heb diezelfde Calibra ook een paar keer naast me gehad, Ronnie nog bij mij in de auto....
Alleen met wegkomen was ie een fractie eerder..., maar hij liep niet bij me vandaan....., hij zegt 300 pk te hebben....oei wat baalde hij toen...
Een maat van mij heeft een Calibra 2.0 8v....is toen met mij meegeweest toen ik de GTT kocht. Nu wil hij ook een turbo anders houd ie me niet bij Nu wil ie dus een Calibra Turbo gaan kopen, zou leuk zijn als ie me dan nog niet bijhoudt (moet ik m niet standaard laten natuurlijk)
AnthonyR schreef:Hoelang duurt het voor dat je op de 100 zit dan Ivo
Ik zelf heb het eigenlijk nooit echt gemeten......, snel zat iig
Maar pas even als voorbeeld de BMW 325i van Jochem 3 x gemeten, en daar kwam gemiddelt 6.9 sec uit....., en dan te weten dat mijn GT aardig vlotter is
Als ik een gok moet doen, zeg ik ergens rond de 6œ sec.
daarom voor mij geen kraan, gaat het weer kapot
we moeten die belg daar eens uitnodigen met zijn druk op 2,3 en meer dan 210 pk ghehehe dan poppen de ogen eruit bij die sjonnies
Das niet leuk meer, het moet wel een beetje sportief blijven Luco!
Vanmiddag was ik nog effe bij DBM, de Skyline is terug van de schadehersteller. Ze gaan nu aan de opbouw van de motor beginnen. Met als doel een flink aantal pk's
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Lex schreef:
Volgens mij gaan die gelijk op, net zo als jij en ik. Alleen Haas zet hem rustig op 1.5bar om te winnen
ECHT NIET
Haas die blijft aan de kraan draaien zo af en toe, bij de kobaltweg ook rijd ie naast een motorfiets geeft ie toch een slinger aan die kraan
tja maar die vroeg erom ...ff duwen bij een golf 2 met 16v ..zovan ik ben sneller ( met de motor) dus ik slinger hem er ff naast en draai de kraan iets open ........tot de 150 gelijk ..........moet ik wel zeggen dat ik niet weet of ie het echt door had .....hij keek zo raar in zijn naast zich toen ie me 5 je zag
AnthonyR schreef:Even voor doe goede orde, wie reed wie er uit
Ik reed met mijn GTT die Clio V6 PH I van Maus eruit..., kwam met 235 km/u (op zijn teller) hem ruim voorbij zetten....
kan kloppen, want de uitdraai van de maha bank geeft een top ge-eikt van 240 km/u voor mijn GT op 0.9 bar
En Haasie wordt eng snel denk ik zo....., heb even meegereden....brrrr
Op top moet ik je nu wel kunnen pakken.
Maareh, wat is Haas zoal van plan?
Lex schreef:Vanmiddag was ik nog effe bij DBM, de Skyline is terug van de schadehersteller. Ze gaan nu aan de opbouw van de motor beginnen. Met als doel een flink aantal pk's
Lex schreef:Vanmiddag was ik nog effe bij DBM, de Skyline is terug van de schadehersteller. Ze gaan nu aan de opbouw van de motor beginnen. Met als doel een flink aantal pk's
Deze rooie was van Henk, die had em net verkocht.
Echt zonde dat die Matiz erin geklapt is anders had ie op zich nog wel gerepaired kunnen worden of op z'n minst nog wat geld kunnen opleveren.