@Ferdy, kom je morgen met de Mini?

@GJ: foto's mogen wel, ik mocht er ook tweeMartijnG schreef:@GJ...waarom niet de Works ??En de foto's mogen hier best hoor!!
@Ferdy, kom je morgen met de Mini?
MartijnG schreef:En zo niet, dan gaan we lekker met een McFlurry in de ballenbak zitten
nee manDuupke schreef:Echt wel...
De Mini is Mini gebleven, alleen wat groter, breder enz. maar nog steeds Mini. De Beetle, die slaat nergens op, en al helemaal niet op een Kever.
Ik vind echt dat de Mini op dit moment de meest mooie retro auto is die er rondrijdt.![]()
![]()
Ik vind de Beetle ook absoluut mislukt, maar de Mini niet.Ferdy schreef:nee manDuupke schreef:Echt wel...
De Mini is Mini gebleven, alleen wat groter, breder enz. maar nog steeds Mini. De Beetle, die slaat nergens op, en al helemaal niet op een Kever.
Ik vind echt dat de Mini op dit moment de meest mooie retro auto is die er rondrijdt.![]()
![]()
gewoon de oude Mini,
daar houdt het mee op,
moet je niet nieuw leven in pompen, maar gewoon klassiek houden,
zie de kever....ook een mislukte poging
Fatsoenlijk achterin zitten kun je in een Megane Cabrio ook niet als volwassene.AnthonyR schreef:Inderdaad, de Ferdy mini is gewoon een kartwagen, de nieuwe is hoog en ik vind hem niet echt mooi, zwaarder en achterin kan je als volwassen toch niet zitten dus waarom zo groot
Mini is ook geen cabrio...Duupke schreef:Fatsoenlijk achterin zitten kun je in een Megane Cabrio ook niet als volwassene.AnthonyR schreef:Inderdaad, de Ferdy mini is gewoon een kartwagen, de nieuwe is hoog en ik vind hem niet echt mooi, zwaarder en achterin kan je als volwassen toch niet zitten dus waarom zo groot
Een Clio III dan...AnthonyR schreef:Mini is ook geen cabrio...Duupke schreef:Fatsoenlijk achterin zitten kun je in een Megane Cabrio ook niet als volwassene.AnthonyR schreef:Inderdaad, de Ferdy mini is gewoon een kartwagen, de nieuwe is hoog en ik vind hem niet echt mooi, zwaarder en achterin kan je als volwassen toch niet zitten dus waarom zo groot
haha I know, I know,Duupke schreef:@ Ferdy: Oer Mini rulez.![]()
![]()
Ik ga weer sentimenteel worden:![]()
Stoelverlengers inbouwen, anders kon ik er niet in.
Echt (!) notenhouten dash.![]()
Universeel kunststof radiobox, anders geen muziek.
Altijd lachen, altijd lol, altijd goeie zin.
Back to basic...
![]()
![]()
AnthonyR schreef:appels met peren vergelijken