ACT: Clio16V I
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
-
Dat is ook mijn idee. Morgen krijg ik duidelijkere foto's toegestuurd.Tom schreef:schoonmaken en insmeren lijkt me voldoende, ziet er verder goed uit

-
- Contacteer:
Blijf het een strakke bak vinden

Issie onderhuids ook zo strak?
Riel?
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Contacteer:
De laatste keer dat ik em zag was de buitenkant niet zo strak meer..is volgens mij al een oude foto..
maar de auto is van ruudjuh ofzo hier op t forum..misschien kan die ff een recente foto posten? of riël idd
maar de auto is van ruudjuh ofzo hier op t forum..misschien kan die ff een recente foto posten? of riël idd
-
Een kwestie van de lak een keer polijsten en in de was zetten?Paul1916v schreef:De laatste keer dat ik em zag was de buitenkant niet zo strak meer..
-
- Contacteer:
was met openingsmeeting in de kuip, was toen nog van ollie, maar leek mij alsof er plamuur op het rechter achterscherm aan het scheuren was gegaan...
maar goed moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe de auto er nu bij staat, dus kan zijn dat t weg is al..
maar goed moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe de auto er nu bij staat, dus kan zijn dat t weg is al..

is er nog, dat is ook wel het enige, de wielranden zijn gewoon kut.
Technisch is dat ding in behoorlijk goede staat zeker gezien de km stand

Mei 2005 had ik belangstelling, toen was de auto nog van Ollie zelf.
Toen was de vraagprijs 2000,
Toen was de vraagprijs 2000,
Was toch me fuseekogel.Madmaus schreef:Als ik stuur als ik stil sta hoor ik hard gepiep van me rechter wiel afkomen.
Wat kan dat zijn? Fuse kogel?
Die is nog geen 1,5 jaar geleden vervangen, kan dat ding zo snel slijten dan?
Ff een beetje olie ingespoten en dan binnenkort maar vervangen.
-
Ze hebben vannacht m'n antenne van m'n clio 16v '92 proberen te jatten alleen deze is vast gelijmt (schroefdraad) omdat dit al eerder is gebeurt.
nu kan ik m'n antenne ook naar links een naar rechts duwen hoe zit dit vast? (bedoel niet de bout door het dak)
nu kan ik m'n antenne ook naar links een naar rechts duwen hoe zit dit vast? (bedoel niet de bout door het dak)
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
draait de voet dan mee over de lak of wat bedoel je nouJordi - Clio 16V schreef:Ze hebben vannacht m'n antenne van m'n clio 16v '92 proberen te jatten alleen deze is vast gelijmt (schroefdraad) omdat dit al eerder is gebeurt.

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
als je goed leest kun je de antenne naar links en rechts bewegen, dus niet de voet+Clio16v+ schreef:draait de voet dan mee over de lak of wat bedoel je nouJordi - Clio 16V schreef:Ze hebben vannacht m'n antenne van m'n clio 16v '92 proberen te jatten alleen deze is vast gelijmt (schroefdraad) omdat dit al eerder is gebeurt.
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
mm dan is ie volgens mij goed naar de klote 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
...hoe zit dit vast? (bedoel niet de bout door het dak)+Clio16v+ schreef:als je hem los wil maken:
http://pico12.free.fr/clio/antenne/
beetje google doet wonderen
denk dat ik maar beter een andere antenne kan halen en een lakstifje

-
De clio is trouwens zwart 

-
De prijs van ollie destijds was gewoon té laagBram schreef:Waarom is dat ding dan ineens zoveel duurder geworden? Kan me herinneren dat de vraagprijs van Ollie een heel stuk lager lag?

Ruudjuh (zie zn project topic) heeft alle tijd om hem te verkopen...
Auto is motorisch in topstaat, enkel hier en daar wat roest (achterschermen). Heeft 2 jaar terug ofzo zelf nog een complete bakrevisie gehad

-
Dat voetje van de antenne kost echt maar een paar euro bij de dealer, mooi nieuw
.
En voor nog een paar euro koop je ergens een mooi klein antennetje, is het weer strak.
Gr, Frits.

En voor nog een paar euro koop je ergens een mooi klein antennetje, is het weer strak.
Gr, Frits.
De mijne ook, jaartje terug.Bram (vospower) schreef: Heeft 2 jaar terug ofzo zelf nog een complete bakrevisie gehad
En toch werd er niet meer als 1300 euro geboden.
Dus dat word flink inleveren op dat ding als ik hem wil verkopen.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Clio baccaraTom schreef:had een 5 baccara geen kleiner antennetje?

Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Ga je em wegdoen calle? eeuwig zonde 

Niet als jij wil sponsoren hoor PaulPaul1916v schreef:Ga je em wegdoen calle? eeuwig zonde

Niet dat ik niet nog steeds met een grijns op mijn harses achter het stuur van clikotje over de snelweg tuf...