motor ombouw van clio 1.1 naar gtt(28-07-03)laatse loodjes
-
- Über-Spammer
Kicke 
leuk gedaan zeg

leuk gedaan zeg

zijn erevallig mensen die zaterdag ff langs willen komen in duiven,liefst met een gtt of mensen die ervaring hebben met een gtt motor.
dit zodat ze mij misschien zouden kunnen helepen met mijn auto.
dit zou ik goed kunnen gebruiken namelijk
groeten tom

groeten tom
mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ligt er WAYYY ver vandaan....bij arnhem namelijk
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Van Hortensiastraat naar Duiven 89,0 km reisduur 58 minuten
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
Qua auto geen probleem ff met het meisje overleggen wat d'r plannen zijn.
Ben zit eronder, hoor!!!!!!!!

Trouwens, even misbruik maken van dit topic, waar was je nou op de meeting man Reinier... 
me nummer stond op het blaadje in me auto, dus je had ff kunnen bellen
@Tom, als het nou wat dichterbij was, kwam ik wel ff. Nam gelijk die remklauw mee. Maar helaas het geld ligt hier ooknie voor het oprapen

@Tom, als het nou wat dichterbij was, kwam ik wel ff. Nam gelijk die remklauw mee. Maar helaas het geld ligt hier ooknie voor het oprapen

-
- Moderator
- Car: MB
ik kan helaas aankomende zaterdag niet Tom, anders had ik het best leuk gevondenhitman schreef:zijn erevallig mensen die zaterdag ff langs willen komen in duiven,liefst met een gtt of mensen die ervaring hebben met een gtt motor.
dit zou ik goed kunnen gebruiken namelijk
![]()
groeten tom
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
Trouwens, even misbruik maken van dit topic, waar was je nou op de meeting man Reinier...
Yep, maar ik WAS er wel! Ik heb me eigenlijk aardig vermaakt, maar ik wist ook eigenlijk niet meer wat voor kleur GT je hebt, en wat voor kleur jij hebt!
Toen, om een uur of 4, heb ik Chris aangesproken.
Ik zei: waar is Steven? Hij zei: wacht, ik bel m even.
Maar jij was al op de terugweg.

PM terrug.
p.s. ben,heb je toevallig nog zo'n kunstof inlaat voor de carburateur.mijne is gescheurd.
groeten tom
p.s. ben,heb je toevallig nog zo'n kunstof inlaat voor de carburateur.mijne is gescheurd.
groeten tom
mijn clio zegt pssssjjt
FUCKIT! was jij het, &#%^*#%*# ik dacht dat Chris zei Reynder, das een dude uit Haarlem.canonballman schreef:Trouwens, even misbruik maken van dit topic, waar was je nou op de meeting man Reinier...
Yep, maar ik WAS er wel! Ik heb me eigenlijk aardig vermaakt, maar ik wist ook eigenlijk niet meer wat voor kleur GT je hebt, en wat voor kleur jij hebt!![]()
Toen, om een uur of 4, heb ik Chris aangesproken.
Ik zei: waar is Steven? Hij zei: wacht, ik bel m even.
Maar jij was al op de terugweg.
Ik had geen zin om terug te rijden, maarja had ook niet echt gekund omdat ik haast had.
Naja volgende x beter

Ja denk het wel. Zal morgen wel ff kijken wat er allemaal in het hok van me ligt.hitman schreef:PM terrug.
groeten tom
Ik zal me werkbroek vast in de auto leggen vergeet ik die in ieder geval niet mocht hij nodig zijn

Tom, het vordert gestaag zie ik... 
Ben echt benieuwd naar het hele project, lijkt me wel lastig allemaal, maar ja, dan heb je ook wat
Jammer dat ik zaterdagmiddag moet werken en 's ochtends al gereserveerd heb voor klusjes aan mijn eigen autootje anders was ik graag langs gekomen...
Succes er nog mee

Ben echt benieuwd naar het hele project, lijkt me wel lastig allemaal, maar ja, dan heb je ook wat

Jammer dat ik zaterdagmiddag moet werken en 's ochtends al gereserveerd heb voor klusjes aan mijn eigen autootje anders was ik graag langs gekomen...
Succes er nog mee

nou: vandaag weer ff lekker een half dagje kunnen sleutelen.
het volgende is weer verandert:
-intercooler geplaats,dit was echt een lastig werkje,omdat er dus weinig plaats was.daarom heb ik zelf een paar steunen gemaakt om de intercooler op zijn plaats te houden.
-accu monteren:accu kon dus niet meer op de orginele plaats.daarom aan de rechter zijde het parafant weggehaald,de krik en wiel sleutel eruit,en toen met behulp van een aantal steuntjes de accu mooi kunnen bevestigen(vast genoeg voor apk
).bekabeling ga ik morgen aan passen.
-onsteking gemonteerd en aangesloten(half),want ik weet niet precies welke aansluiting wat is.maar als het goed is komt ben morgen met zijn gtt dus kan ik mooi even spieken
.
morgen dus nog een aantal koelslangen en het reservoir plaatsen en dan nog een aantal kleine dingen en dan moet ie als het goed is kunnen lopen
maar daar krijgen jullie nog meer van te horen.
morgen gaat ook het cameratje weer mee dus foto's volgen.
misschien wil ben zijn digi wel meenemen
??
groeten tom
het volgende is weer verandert:
-intercooler geplaats,dit was echt een lastig werkje,omdat er dus weinig plaats was.daarom heb ik zelf een paar steunen gemaakt om de intercooler op zijn plaats te houden.
-accu monteren:accu kon dus niet meer op de orginele plaats.daarom aan de rechter zijde het parafant weggehaald,de krik en wiel sleutel eruit,en toen met behulp van een aantal steuntjes de accu mooi kunnen bevestigen(vast genoeg voor apk

-onsteking gemonteerd en aangesloten(half),want ik weet niet precies welke aansluiting wat is.maar als het goed is komt ben morgen met zijn gtt dus kan ik mooi even spieken

morgen dus nog een aantal koelslangen en het reservoir plaatsen en dan nog een aantal kleine dingen en dan moet ie als het goed is kunnen lopen

maar daar krijgen jullie nog meer van te horen.
morgen gaat ook het cameratje weer mee dus foto's volgen.
misschien wil ben zijn digi wel meenemen
groeten tom
mijn clio zegt pssssjjt
Damn was zaterdag me camera vergeten.
Was jij hem ook vergeten?
Na 40 minuten met Jelmer in z'n gtt geblazen te hebben en de nodige jointjes achter de rug hadden (was lachen he met al die ouwe pruimebekken zondagrijders uit gelderland he?
)en eindelijk in Duiven bij de audi/vw
dealer aangekomen te zijn
Kennis gemaaakt met Tom en ze slangen goed gelegd en wat kleine dingetjes gedaan te hebben. Is hij bijna klaar omgestart te worden
Ben benieuwd. Toen was de middag alweer om. Het was gezellig 
Dit was mijn nogal niet boeiend verslagje van zaterdag
Ik zou alleen wel andere aandrijfassen nemen Tom die clio 1.1 asjes zijn er erg dun
Frits heb jeje spullen al?
Na 40 minuten met Jelmer in z'n gtt geblazen te hebben en de nodige jointjes achter de rug hadden (was lachen he met al die ouwe pruimebekken zondagrijders uit gelderland he?

Kennis gemaaakt met Tom en ze slangen goed gelegd en wat kleine dingetjes gedaan te hebben. Is hij bijna klaar omgestart te worden

Dit was mijn nogal niet boeiend verslagje van zaterdag

Ik zou alleen wel andere aandrijfassen nemen Tom die clio 1.1 asjes zijn er erg dun
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
@ben alles is goed gekomen.
heb mn spullen, en ben ze al weer kwijt. liggen nu bij de spuiter. er als het mee zit heb ik eind volgende week mn clio weer terug. Zeg maar weer als nieuw.
Gr.Frits
heb mn spullen, en ben ze al weer kwijt. liggen nu bij de spuiter. er als het mee zit heb ik eind volgende week mn clio weer terug. Zeg maar weer als nieuw.
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
nee ik ben wat vaag aan het typen geweest.Ben schreef:Tof je laat hem dus helemaal laten spuiten?
PICS?
de roest aan de achterschermen wordt weggehaald en rechts achter uitgedeukt nadat er iemand in heeft gezeten. dus allebei de achterschermen deuk en wat er nog uitgespoten moet worden wordt alleen gespoten. en natuurlijk de spiegels en de booskijkers.
en nog ff de uitlaat er onder en ik ben klaar.
Als het goed is worden er wel fotoŽs gemaakt en die komen vanzelf op het forum. maar dat is niet eerder als volgend weekend (als ik hem dan al terug heb)
gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
nix aan toe te voegen,was me camera niet vergeten heb alleen vergeten foto's te makenBen schreef:Damn was zaterdag me camera vergeten.
Na 40 minuten met Jelmer in z'n gtt geblazen te hebben en de nodige jointjes achter de rug hadden (was lachen he met al die ouwe pruimebekken zondagrijders uit gelderland he?)en eindelijk in Duiven bij de audi/vw
dealer aangekomen te zijn
![]()
Kennis gemaaakt met Tom en ze slangen goed gelegd en wat kleine dingetjes gedaan te hebben. Is hij bijna klaar omgestart te wordenBen benieuwd. Toen was de middag alweer om. Het was gezellig
Dit was mijn nogal niet boeiend verslagje van zaterdag![]()
Ik zou alleen wel andere aandrijfassen nemen Tom die clio 1.1 asjes zijn er erg dun![]()

mijn clio zegt pssssjjt
Tom, neem aan dat je vandaag weer aant sleutelen gaat....breng verslag uit he, we zijn benieuwd