staat je weer netjesArco schreef:%@#. Vergetn wat te scoren hiervoot. Morgen ff kijken.

gewoon een emmer modder als eerste prijs
staat je weer netjesArco schreef:%@#. Vergetn wat te scoren hiervoot. Morgen ff kijken.
dan rijden wij wel 180km binnendoorRoy schreef:Is er ook een troostprijs voor de meest vieze auto?
tssssssssssssssssssssssssssssssss POETSERRRRRRRRRRRRRRRRRRoy schreef:Jean-Paul-S schreef:dan rijden wij wel 180km binnendoorRoy schreef:Is er ook een troostprijs voor de meest vieze auto?![]()
De mijne is met de bouwvakantie 2007 nog gewassen.
haha, mn Laguna is ongeveer 2 maanden terug, de williams ook ergens november vorig jaar. De clio 16v is euhm ongeveer 1,5 jaar niet gepoetstLuco/Alpine-racer schreef:tssssssssssssssssssssssssssssssss POETSERRRRRRRRRRRRRRRRRRoy schreef:Jean-Paul-S schreef:dan rijden wij wel 180km binnendoorRoy schreef:Is er ook een troostprijs voor de meest vieze auto?![]()
De mijne is met de bouwvakantie 2007 nog gewassen.
Bla bla blaSteven schreef:Naja het zal me lekker aan m'n kont roesten, maar tis wel fijn als de ruit schoon is en het goud vliegt eraf als ik die agressieve remstofzooi erop laat zitten. Straks ben ik net zo'n wannabee 16v als jij
Besides, wie stond sochtends nou met z'n (favoriete) shirt z'n auto droog te poetsen?
[LAZY MODE]Inderdaad, dus daar begin ik niet aan.[/LAZY MODE]Jacob Priem schreef:Droogmaken / poetsen heeft hier in Rotterdam weinig zin, is namelijk al een tijdje aan het motregenen![]()