Foto's van de openingsmeeting 2008 in Total-Tuning
-
- Contacteer:
Ferdy:
Volgende keer proberen we het gewoon weer, misschien ook eens andere bladen benaderen.

Volgende keer proberen we het gewoon weer, misschien ook eens andere bladen benaderen.
Volgens mij is er geen foto van mij gebruikt
Mijn indruk is dat TT zich er heel makkelijk vanaf heeft gemaakt.
Met alle respect voor de blauwe 5 GTT die er in staat maar om deze nou 2 keer te plaatsen
Mijn indruk is dat TT zich er heel makkelijk vanaf heeft gemaakt.
Met alle respect voor de blauwe 5 GTT die er in staat maar om deze nou 2 keer te plaatsen

-
- Moderator
- Car: Megane
Ik ben gister in de winkel wezen kyken. maar vidn uhm niet koopwaardig. Foto's van auto's die altijd in de bladen staan en een stukje tekst van niks.
Ik vind het persoonlijk een teleurstelling. (eigenlijk een aanfluiting)
Ik vind het persoonlijk een teleurstelling. (eigenlijk een aanfluiting)
-
- Contacteer:
Die van maurice(MB) 
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
blauwe van maurice voorkant en achterkant, maar de foto vna die lichtblauwe uit zeeland staat er 2x in.. das wel jammer..een foutje..
maar ach..we staan gratis in een landelijk blad, wat zeurt iedereen nou!!
maar ach..we staan gratis in een landelijk blad, wat zeurt iedereen nou!!
-
- Contacteer:
ik verwacht dat de mensen die nu zeuren zorgen dat de volgende meeting beter in andere bladen staatPaul1916v schreef: maar ach..we staan gratis in een landelijk blad, wat zeurt iedereen nou!!

-
- Moderator
- Car: Megane
Als jullie het zeuren willen noemen, zegt dat wat meer over jullie dan over de mensen die gepaste kritiek leveren.
Ik vind namelijk dat ze het erg gemakkelijk af hebben gedaan.
Ze krijgen notabene gewoon gratis foto's geleverd, waar ze niet eens even de kentekens van hebben verwijderd en waar ze maar een hele kleine selectie van hebben gemaakt.
Want volgens mij hebben ze een hele hoop foto's gekregen.
Ik denk dat als misschien wat meer diverse foto's op 2 blz. hadden geplaatst, dat ze dan veel meer hadden verkocht aan de rtcers.
Dus dat we er gratis in staan en dat we dan niet mogen zeuren gaat er bij mij niet in, sorry.
En dan heb ik het niet eens over het lullige stukje tekst wat erbij staat. Een kleine moeite om de rtc een mailtje te sturen of er nog een leuk verslag is over de meeting. Maar goed.
Ze krijgen notabene gewoon gratis foto's geleverd, waar ze niet eens even de kentekens van hebben verwijderd en waar ze maar een hele kleine selectie van hebben gemaakt.
Ik denk dat als misschien wat meer diverse foto's op 2 blz. hadden geplaatst, dat ze dan veel meer hadden verkocht aan de rtcers.
Dus dat we er gratis in staan en dat we dan niet mogen zeuren gaat er bij mij niet in, sorry.
En dan heb ik het niet eens over het lullige stukje tekst wat erbij staat. Een kleine moeite om de rtc een mailtje te sturen of er nog een leuk verslag is over de meeting. Maar goed.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
punt 1: kijk in het blad..aan kentekens wegpoetsen doen ze niet..snap ook niet waarom iemand daarvoor zou moeten gaan shoppen..
punt 2: vantevoren was al aangegeven dat er weinig ruimte was, maar omdat ad zn best heeft gedaan is er toch een bladzijde geplaatst..als er dan maar 1 pagina beschikbaar is zie ik daar liever foto's dan tekst hoor..foto's geven een beter beeld
punt 2: vantevoren was al aangegeven dat er weinig ruimte was, maar omdat ad zn best heeft gedaan is er toch een bladzijde geplaatst..als er dan maar 1 pagina beschikbaar is zie ik daar liever foto's dan tekst hoor..foto's geven een beter beeld
Hier sluit ik mij bij aan, maar ik had in eerste instantie ook gedacht dat er meer foto's/tekst bij zou zitten gezien het aan bod van de foto's. 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Bekijk de oplage eens, en tel je dan hoeveel pagina's RTC er het land rondgaan.Patrick.B schreef:Als jullie het zeuren willen noemen, zegt dat wat meer over jullie dan over de mensen die gepaste kritiek leveren.
-
- Contacteer:
Kom maar op met de popcorn dan

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Misschien kan iemand het artikel es inscannen voor het RTC archief 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ad schreef:Staat een paar post hierboven wat de rede daarvan isARNO16V schreef:Huh? ik heb em vanmiddag al opgehaald!
Ik ging ff m'n staatslot van 20.000.000 verzilveren, en toen zag ik hem liggen, heb hem gelijk maar meegenomen.
Het stukje over de afsluitmeeting is maar 1 pagina helaas, daar had ik zelf toch eigenlijk wel wat meer van verwacht...
Maar er staan wel weer leuke foto's bij(van een o.a. mooie blauwe clio...)
Er is gevraagd dit NIET in te scannen en online te zetten (mocht dit wel gedaan worden zal er niet spoedig weer iets van de RTC geplaatst worden denk ik)-PAZ- schreef:doe es die foto's inscannen en online zetten dan![]()
![]()
dit weekend eens kijken of ik dat blad hier ook ergens kan krijgen
Hoop dat iedereen dat kan begrijpen en het voor die 1.99 ook wel de moeite vind om hem te kopen

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Ik heb niks gezegd... 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
Ik heb weer contact gehad met TotalTuning of ze intresse hebben om onze nieuwe meeting van april aanstaande in hun blad te plaatsen en ze hadden hier wel weer oren na.
Ik heb weer geregeld dat wij zelf foto's maken en dat ik deze dan verzamel om aan te leveren bij TotalTuning.
Bij deze dan ook de vraag wie er intresse heeft om foto's te maken die dan misschien wel terug te zien zijn in de TotalTuning van Mei.
Om dit alles al in het Mei nummer te kunnen plaatsen moeten de foto's uiterlijk 9 April bij mij zijn. Dit kan door een cdtje op te sturen of door ze te mailen (of ergens online te zetten)
Ik heb weer geregeld dat wij zelf foto's maken en dat ik deze dan verzamel om aan te leveren bij TotalTuning.
Bij deze dan ook de vraag wie er intresse heeft om foto's te maken die dan misschien wel terug te zien zijn in de TotalTuning van Mei.
Om dit alles al in het Mei nummer te kunnen plaatsen moeten de foto's uiterlijk 9 April bij mij zijn. Dit kan door een cdtje op te sturen of door ze te mailen (of ergens online te zetten)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Helemaal super Ad 

-
- Contacteer:
jij ook al nieuws?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ga morgen ff bellen .....was iets stress vandaag op het werk
-
- Contacteer:
we wachten af 

-
- Contacteer:
Mensen die NIET willen dat hun auto (en/of kenteken) in TotalTuning komt mail mij je auto en kenteken
Of plak daar je kenteken af, anders hebben we weer zo'n - "ik wil mijn kenteken niet op de foto maar zet m wel zo op een meetingterrein'' - discussies 

-
- Contacteer:
Dat kenteken wel niet zichtbaar is intresseert me geen reet
Bedoel de auto is zonder ook wel duidelijk herkenbaar