Ja, een fiets en de 5.
Ik werk inderdaad in het centrum, de Admirant tegenover de Witte Dame. Als je zelf in het centrum komt te werken zou ik het OV nog een keer overwegen. Om 17u van Eindhoven naar huis is niet leuk. Je wil naar huis maar je komt er niet uit. De reden waarom ik echt de auto vervloekt heb, als een halve gare met half Eindhoven stil staan. En dan was ik nog niet eens op de nieuwe A2. En een uur en een kwartier later stond ik weer bij de aansluiting van de A73.
Nee, op een gegeven moment bleef ik zelfs werken tot 19u omdat ik geen zin had te vertrekken, dat was de druppel.
Over mijn baas: ik werk zelfstandig dus feitelijk heeft hij niet heel veel te willen, als ik niet kom kom ik niet. Dat is voor mijn werkzaamheden niet praktisch maar het maakt e.e.a. wel makkelijker. Echter mij rijst de vraag wat het probleem is met een uur later beginnen, ook voor een baas. Dat is een weekje wennen aan iedereen en wellicht kun je een uur later ophouden. Dat komt vaak ook net weer handig uit voor andere zaken. Je moet het gedaan hebben.
Enfin, fietsend naar het Station, is ook goed voor mijn figuurtje

Ik spaar me 300 euro elke maand en daar kan de 5 heel, heel mooi van worden